Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2012

I got naked- TWICE !




Μέσα στη βδομάδα έχω ένα από εκείνα τα ραντεβού , στα οποία δεν θέλω με τίποτα να πάω γιατί θα τα ακούσω. Τέλος πάντων το θέμα είναι ότι καθυστέρησα να κάνω μια δουλίτσα… Μα πως το έπαθα? Δεν ξέρω πως συνέβη! Είναι αυτό που συμβαίνει καμιά φορά: όταν έχεις άπειρα πράγματα να κάνεις και ελάχιστο χρόνο τα προλαβαίνεις όλα, και όταν  έχεις άπειρο χρόνο και ελάχιστες υποχρεώσεις δεν ξέρεις που να πρωτοχαζολογήσεις. Οπότε την Πέμπτη έχω –αφενός να δικαιολογηθώ για την καθυστέρηση, αφετέρου να πείσω τον συνομιλητή μου ότι η δουλίτσα που παρουσιάζω –όχι προς Θεού –δεν είναι αποτέλεσμα της τελευταίας στιγμής, αλλά προϊόν  σοβαρής μελέτης- γι’ αυτό άλλωστε μου πήρε λίγο παραπάνω! 

Λοιπόν στο ραντεβού θα πάω βαμμένη και περιποιημένη, γιατί πιστεύω ακράδαντα ότι μια γλυκιά φάτσα και ένα χαμόγελο μπορεί να κερδίσει τον άλλον- ναι ναι θα βάλλω μπροστά τα μεγάλα μέσα, μη με κατηγορείτε! Από την άλλη βέβαια δεν θέλω να φανεί ότι τόσο καιρό αντί να εργάζομαι …χμ… λίμαρα τα νύχια μου! Σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις χρησιμοποιώ  πάντα την Urban Decay Naked …η την Naked2 ! Από τότε που πήρα και την δεύτερη ,πώς να το πω; Μπερδεύτηκα! Εμφανίστηκαν πολλές επιλογές και δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω! Από θέμα συσκευασίας νικάει κατά κράτος η δεύτερη, όσον αφορά τα χρώματα πιστεύω ότι η πρώτη έχει περισσότερες επιλογές γιατί σου δίνει και ένα χρωματάκι που μπλεδίζει, ένα άλλο που γέρνει προς το μωβ… σε αντίθεση με την Naked2 που έχει πολλά χρώματα για όλο το βλέφαρο αλλά όλα κινούνται σε αμιγώς ουδέτερους τόνους (με εξαίρεση το κατάμαυρο black-out). Φυσικά και δεν χρειάζεται να έχετε και τις 2, αλλά είναι αρκετά διαφορετικές κατά τη γνώμη μου, και επιπλέον αν σας λείπουν μερικά βασικά ματ χρώματα μπορείτε να δικαιολογήσετε την αγορά της δεύτερης. Για παράδειγμα εγώ δεν είχα ματ μπεζ και μαύρο και είχα σταμπάρει και ένα χρώμα στη MAC που έμοιαζε πολύ με το tease, οπότε με συνέφερε να πάρω την Naked2, παρά τα χρώματα που μου έλειπαν ένα- ένα (εντάξει νομίζω ότι δικαιολογήθηκα επαρκώς!) .




Top: Urban Decay Naked2, Bottom: Urban Decay Naked

Naked : Virgin, Sin, Naked, Sidecar,Buck,Half Baked,Smog, Darkhorse,Toasted,Hustle,Creep,Gunmetal

Naked2: Foxy, Half Baked, Bootycall, Chopper, Tease, Snakebite, Suspect, Pistol, Verve, YDK, Busted, Blackout

Top:Naked 2, Bottom: Naked (those reflections are driving me crazy!!)

8 σχόλια:

  1. Δεν ξερω αν διαβασες το post μου για τη Naked2...αν ναι ξερεις πως εκανα οταν την ειδα..my precious.. δε συνεχιζω γιατι παλι θα γελατε :-D

    Και ναι τη θελω και τη Naked-σιγα μη δεν την ηθελα! Θεωρω και εγω οτι δεν ειναι ιδιες και μαλιστα η 1η σου δινει πιο πολλες επιλογες οπως λες!
    Πολυ ωραιο post!
    Σ'ακολουθω πλεον, δεν ξερω γιατι το ειχα ξεχασει νομιζα οτι ειχα ηδη κανει follow :-P

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλέ το είχα διαβάσει!! Και μάλιστα είχα κάνει comment οτι το θεωρώ υπερβολή να πάρω και την δεύτερη!! Αλλά απ'οτι βλέπεις δεν κρατήθηκα...στο πρώτο τετ-α-τετ λύγισα!!Τι να γελάμε καλέ?? Κι εγώ έτσι έκανα, μην σου πω και χειρότερα!Να την πάρεις,αξίζει και η πρώτη, αλλά ίσως ξενερώσεις με την συσκευασία λιγάκι! Ακόμα και το half-baked που επαναλαμβάνεται δεν είναι ολόιδιο!Στην naked2 είναι πιο ανοιχτόχρωμο!

    thanks for following!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικά είναι μεγάααααααααααααααααλος έρωτας η Naked2. Μη νομίζεις κι εγώ σαν να κέρδισα το λόττο έκανα... :Ppp Σε ακολουθώ πλέον και εγώ. :)

    υγ. αν μπορείς βγάλε την επαλήθευση με λέξη όταν κάνουμε σχόλιο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!! Είναι πράγματι υπέροχες και οι δύο!!
      Λοιπόν το έβγαλα-Τουλάχιστον έτσι νομίζω,χαχα!!! :)

      Διαγραφή
  4. εγώ τη 2 δε τα την πάρω, έχουν τον ατέλειωτο μωρέ κι αυτές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι υπερβολή,αλλά με πέτυχε σε μέρα που ότι και να έβλεπα μπροστά μου θα το αγόραζα!Από τότε είμαι σε απαγόρευση, καθόλου σκιες...εκτός κι αν γίνει τίποτα καμιά μέρα και ξυπνήσω με 3 μάτια!

      Διαγραφή
  5. εγω τι να πώ που δεν έχω καμία και το σαλάκι τρέχει σε κάθε πόστ!!!!θέλω την urban decay που θα τη βρώ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την δεύτερη την είχα πάρει από το sephora!αν δεν κάνω λάθος είναι ακόμα διαθέσιμη!Την πρώτη την είχα πάρει από το beautybay και την είχε και το lookfantastic. Ήρθε από Αγγλία ,χωρις μεταφορικά και τελωνεία και μου κόστισε όσο και αυτη που πήρα εδώ!Μπορείς να γραφτείς και στο newselter των καταστημάτων και που ξέρεις?τώρα που έρχονται γιορτές ίσως βάλει και καμια μικρή εκπτωσούλα!

      Διαγραφή