Σάββατο, 27 Οκτωβρίου 2012

"My nails"




Κατά μια περίεργη σύμπτωση και οι δύο εθνικές επέτειοι πέφτουν πάνω σε γενέθλια και γιορτές για εμάς στο σπίτι… Οπότε εμείς έτσι κι αλλιώς γιορτάζουμε, απλά δεν γιορτάζουμε ούτε το ΟΧΙ στους Ιταλούς, ούτε την έναρξη της Επανάστασης του ’21. Φέτος, μιας και συνειδητοποίησα ότι έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που τελείωσα το σχολείο-εντάξει είναι λιγότερα από 10ετία, αλλά είναι αρκετά ώστε να με προβληματίσουν  , αποφάσισα να κάνω τα εξής τα πράγματα, με την ακόλουθη σειρά:

  •  Θα πάρω τον χρόνο που απαιτείται και θα κάτσω να νοσταλγήσω όλες εκείνες τις τραγελαφικές στιγμές που είχαν συμβεί  κατά την διάρκεια των σχολικών παρελάσεων! Όπως εκείνη την συμμαθήτρια που της είχε πέσει το καλσόν μπροστά απ’ τους επισήμους- ακόμα απορώ σε τι νούμερο το είχε πάρει! Ή τη διευθύντρια που σε έβλεπε με κοντή φούστα (και όταν λέμε κοντή δεν εννοούμε αυτά τα έκτροπα που βλέπω στην Τι-βι, εννοούμε λίγο πάνω απ το γόνατο!) και ερχότανε και στην τράβαγε , λες και ως δια μαγείας θα μάκραινε! Θα θυμηθώ και  εκείνη την σιχαμένη κατηφόρα λίγο πριν το σχολείο ,στην οποία πηγαίναμε με βάδην και όλο και κάποιος γκρεμοτσακιζότανε, με αποκορύφωμα μια φίλη που την πήγε όλη τσουλήθρα! Μη μιλήσω για τον φίλο που ήταν ντυμένος με παραδοσιακή φορεσιά έτρεχε να μαζέψει την βράκα του, γιατί ξελύθηκε το ζωνάρι! Τότε δυστυχώς ήταν άλλο το mood και δεν μουντζώνανε τους επισήμους! Άντε να πέταγαν μεταξύ τους κανένα φιστίκι.

  • Θα βάλω την τηλεόραση –που έχω άπειρο καιρό να την ανοίξω -και θα περιμένω να ακούσω τις περίφημες απαντήσεις στην ερώτηση: «τι γιορτάζουμε σήμερα;» και να δω ποιος ήταν ο μέσος όρος μήκους της φούστας! Αν υποψιαστώ ότι αυτά τα ρεπορτάζ σταματήσανε ,θα σκάσω το λεω!!
  • Ε το παραδέχομαι ….θα google-αρω και μερικά πράγματα να φρεσκάρω τις γνώσεις μου. Μου φτάνει που είμαι αγεωγράφητη, ας μην είμαι και ανιστόρητη!
  • Θα βάψω τα νύχια σε αυτό το υπέροχο μπλε (seventeen supreme 96) γιατί μ’ αρέσει πολύ και γιατί πάει ασορτί με την εθνική επέτειο …..!Και τα νύχια μου πάντα αντικατοπτρίζουν την διάθεση μου! Καλά να περάσετε όλοι σας!
Senenteen supreme 96- Seche Vite on top-   no flash


Senenteen supreme 96- Seche Vite on top


2 σχόλια: