Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2012

" Μην αντιστέκεσαι..!! "



Ξέρω ότι θα ακουστώ σαν σαχλοκούδουνο(!), αλλά αν υπάρχει ένας Έλληνας σταρ αυτός είναι ο Σάκης ο Ρουβάς! Και αυτό ντρέπομαι που θα το πω ,αλλά το διαπίστωσα μετά τα 24! Τόσα εφηβικά χρόνια πεταμένα, χωρίς ούτε μια αφίσα του κολλημένη στο δωμάτιο μου! Ο Σάκης εμφανίζεται φέτος σε ένα πρόγραμμα που θυμίζει καμπαρέ, σε μια παράσταση σχεδόν ερωτική! Τραγουδάει κάτω από έναν γιγάντιο πολυέλαιο, αλλά μη σας ξεγελάει αυτό! Ο Σάκης είναι αυτόφωτος, δεν έχει ανάγκη από τεχνητό φωτισμό! Μαζί του είναι η Αγγελική Ηλιάδη, η οποία φοράει ένα τόσο υπέροχο φόρεμα που το ορκίζομαι: αν ποτέ παντρευτώ αυτό θα βάλω! Ας είναι μπλε ελεκτρίκ! Μετά μάλιστα βγάζει το πάνω μέρος και το φόρεμα γίνεται μίνι (ότι πρέπει για την δεξίωση του γάμου-υποθετικά μιλάμε πάντα!). Αν ενδιαφέρεστε και έχετε τη διάθεση για ξενύχτια τρέχει προσφορά στο Πρώτο Θέμα και σας έρχεται αρκετά φτηνότερα!
eye candy !!


Στο δια ταύτα: Φόρεσα πράσινη σκιά! Είναι μερικά χρώματα με το οποία έχω θέμα στο μακιγιάζ και στα νύχια! Αυτά είναι το κόκκινο και το πράσινο! Το κόκκινο με κάνει να σκέφτομαι το αίμα και το πράσινο απλά μου φέρνει αναγούλα! Προσπαθώ και τα δύο να τα καταπολεμήσω, γιατί τα βλέπω σε άλλους και μου αρέσουν αρκετά! Χρησιμοποίησα τα παρακάτω και αρκετά άλλα προϊόντα τα οποία δυστυχώς ξέχασα να φωτογραφήσω εγκαίρως. Είχα δημιουργήσει κυριολεκτικά ένα χάος στο μπάνιο, το οποίο ξεφορτώθηκα άμεσα με την παρακάτω αλάνθαστη στρατηγική: Τα καταχώνιασα όλα όπου βρήκα!
 
Urban decay naked - Mac Face&Body Foundation-Mac Twig lipstick- Mac Dynamic Duo3- Mac Bare Study Paint pot- Maybelline Falsies- Mac217- Sephora eyeliner brush



Έβαλα λοιπόν το Mac Face and Body το οποίο παρόλο που όλοι λένε ότι φωτογραφίζεται τέλεια δεν με εξέπληξε! Μια λεπτή στρώση Bare study paint pot και από πάνω μαύρο μολύβι σαν βάση! Χρησιμοποίησα από την Naked palette τις σκιές half baked, creep και στην άκρη του ματιού το πράσινο χρώμα από το Dynamic Duo της Μac. Υγρό μαύρο liner και μπόλικη mascara. Στα χείλη έβαλα το twig (satin) από τη Μac το οποίο ξέρω ότι σε πολλές θα φανεί παλιομοδίτικο αλλά δεν φοράω σχεδόν ποτέ  nude και αυτό είναι μια καλή εναλλακτική! Πως τα πήγα με την πράσινη σκιά; Δυστυχώς ενώ το λουκ πέτυχε –τουλάχιστον έτσι μου είπαν- όποτε με έβλεπα σε φωτογραφίες και καθρέπτες ένιωθα μια ανατριχίλα!

15 σχόλια:

  1. ο συνδυασμος που εχεις κανει φαινεται ωραιος.μην φοβασαι τα χρωματα ειδικα αν σου λενε οτι σου παει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!Είναι που μερικές δεν έχουμε συνηθίσει τον εαυτό μας με κάποια χρώματα και δεν νιώθουμε άνετα :)
      ps:μολις σε ακολούθησα!Είναι πολύ ωραίο το μπλογκ σου!

      Διαγραφή
    2. να πω την αληθεια κι εγω δεν πολυ φοραω πρασινες αποχρωσεις εκτος απο τιρκουαζ το καλοκαιρι και μου φαινομαι λιγο καπως!σ'ευχαριστω πολυ :)))

      Διαγραφή
  2. Καταρχήν θα συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ για τον Σάκη!Μόλις βγαίνει στην σκηνή είναι σαν να έχει καταπιεί προβολέα...εγώ βέβαια το ανακάλυψα στα 16!!! Κι ακόμα και τώρα δεν έχω αλλάξει γνώμη είναι απλά απίστευτος!! Πολύ όμορφα τα χρώματα του μακιγιάζ αλλά περισσότερο μου άρεσε το κραγιόν twig!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε πολλές οι Ρουβίτσες τελικά!Είναι απίθανος!
      Αν σου αρέσει το twig και βρεθεις στη Mac να δεις και το Cosmo!Είναι σχεδόν ίδια ,μόνο που το cosmo είναι cremesheen!

      Διαγραφή
  3. Hey guuurl!!!

    Με γειες, με γειες το καινούριο blog!
    Ρε συ, έχεις καμία σχέση με το Upatras? Λέω εγώ τώρα...

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ ,ευχαριστώ!Είναι φρέσκο ακόμα χαχα!thanks for following!
      Αναγνώρισες την φωτό ε??Είχα,αλλά δυστυχώς μας τελείωσε!Eδώ και 2,5 χρόνια είμαι πίσω στη Αθήνα!Ημουν στο μαθηματικό!

      Διαγραφή
  4. εγώ ούτε καν κυπαρισσί σκιά δεν έχω καταφέρει. αυτή και η μπλε, ακόμα και σε σκούρες αποχρώσεις, μου φαίνεται ότι δίνουν αφύσικο αποτέλεσμα. ένιγουει, πρέπει να κάνει πολύ ωραίο σόου ο Σάκης, όλες τον αγαπάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ δεν σου κρύβω ότι δυσκολεύτηκα!Θα αργήσω να το ξαναπροσπαθήσω!Το σόου ήταν πράγματι πολύ καλό,τύπου καμπαρέ!!Και ο Σάκης φυσικά ,χάρμα οφθαλμών! :)

      Διαγραφή
  5. Ποσο λατρευω τα posts σου..δηλαδη ειναι το πως τα λες..♥

    Για το Σακη θα συμφωνησω, με ενα "αλλα". Και εγω αργα το ανακαλυψα και ναι ειναι θεος ο ανθρωπος ΑΛΛΑ..ε...τον προτιμω οταν απλα χαμογελαει..ναι..δεν!

    Για το κοκκινο διαφωνω, το αγαπω για νυχια και για χειλη απλα θελει την προσοχη του και ειμαι σιγουρη απ'οσο σε βλεπω οτι το'χεις! Με το πρασινο και γενικα λιγο με τα υπολοιπα χρωματακια και εγω δεν εχω τις καλυτερες σχεσεις συνηθως αλλα το παλευω :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! :)

      lol :) E φυσικά,όταν τραγουδάει δεν είναι και ο Παβαρόττι!Αλλά ας μην είμαστε άπληστες!

      Ετοιμάζομαι για back to mack και μάλλον θα πάρω το Ruby woo!Θα λάμψει σύντομα η αλήθεια!!Το πράσινο σε κανα 3μηνο με βλέπω να το ξαναπροσπαθώ!Μπελάς!Πως να το συνδυάσω? Τι κραγιόν, τι ρουζ? Τελικά έγινα κλόουν? Neutrals από δω και μπρος!Στα σίγουρα!

      Διαγραφή
    2. Λοιπόν είναι λίγο clown style αλλα μου άρεσε..πέρσι στις γιορτές το είχα δει πολύ: πράσινη σκιά στα μάτια και κόκκινα χείλη! Ξέρω τι σκέφτεσαι κι εγώ το ίδιο σκέφτηκα και δεν το δοκίμασα καθόλου αλλά μου άρεσε ως ιδέα. Επίσης δες το μακιγιάζ της Berenice Marlohe στην πρεμιέρα του Skyfall..τέλειο!

      Και το Russian Red είναι τέλειο, δες και πες τι πήρες ;-)

      Φιλια πολλα

      Διαγραφή
    3. Λοιπόν πράσινη σκιά και κόκκινο κραγιόν είχε και η blair waldorf στο προτελευταίο gossip girl!!Μάλλον είναι της μοδός!!Πιστεύω δε ότι με καστανό μαλλί δεν είναι και άσχημο!

      Το μακιγιαζ της Berenice Marlohe το τσέκαρα και είναι απλα Α_ΠΙ_ΘΑ_ΝΟ!Που το ξετρύπωσες?Βέβαια και αυτή είναι κουκλάρα, ότι και να βάλει....!

      Ε φυσικά και θα σας πω!! :)

      Διαγραφή
  6. Love naked palette! if you want go to my blog:)
    http://asunshineoffashion.blogspot.it/

    ΑπάντησηΔιαγραφή