Πέμπτη, 8 Νοεμβρίου 2012

" British theme! "



 Κάτι η απίστευτα βροχερή χθεσινή μέρα, κάτι ο απίθανος James Bond στο Skyfall και το μόνο που σκέφτομαι είναι το Λονδίνο, το οποίο επισκέφτηκα λίγους μήνες πριν.  Μια επίσκεψη στο Λονδίνο κατά τη διάρκεια της οποίας, δεν έπεσα πάνω σε βροχές, δεν ανέβηκα στο London eye, δεν πήγα στο Madame Tussauds και δεν έφαγα καθόλου fish and chips αλλά πάρα πολύ κινέζικο(!). Από την άλλη, επισκέφτηκα 2 φορές το Topshop το οποίο ήταν επίσης παράδοξο, διότι το trip δεν περιελάμβανε shopping λόγω περικοπών στον προϋπολογισμό (ουφ). Ο λόγος ήταν τα υπέροχα cream blushes! Την πρώτη μέρα αγόρασα το Neon Rose (το οποίο δεν θα σας δείξω γιατί έχει γίνει σύχρηστο!) και την δεύτερη το Head Over Heels! Είναι κρεμώδη αλλά όχι λιπαρά, και αφού απλωθούν και σταθούν αφήνουν ένα τελείωμα πούδρας, που γενικότερα κολακεύει ακόμα και τις επιδερμίδες με ατέλειες! Αν δεν κάνω λάθος το topshop κάνει αποστολές στην Ελλάδα και από την άλλη όλο και κάποιον γνωστό θα πετύχετε να πηγαίνει στο Λονδίνο!

topshop cream blush -Head over  heels




Και τι πιο british από τον χαρακτήρα του James Bond? Ο Bond,… James Bond δημιουργήθηκε το 1953 από τον Ian Fleming και στον ρόλο του βλέπουμε τον Daniel Craig, τον έκτο κατά σειρά ηθοποιό που ενσαρκώνει τον ρόλο, ο οποίος κατά την γνώμη μου ταιριάζει γάντι. Εγώ τον βρίσκω και γοητευτικό, αλλά περί ορέξεως…! Ο Bond εμφανίζεται σκουριασμένος και ευάλωτος, ενώ ο Javier Bardem στο ρόλο του κακού είναι τόσο μα τόσο πειστικός! Να το δείτε γιατί εκτός από σκηνές δράσης και ωραίους πρωταγωνιστές, έχει ωραίο σενάριο, λίγο χιούμορ (όχι από το αγγλικό φυσικά!) και την υπέροχη Adele στο soundtrack!


ΥΓ: Ζω για την μέρα που θα μου πούνε ότι είμαι Αγγλίδα στα ραντεβού μου!



6 σχόλια:

  1. "Ζω για την μέρα που θα μου πούνε ότι είμαι Αγγλίδα στα ραντεβού μου!" χιχιχιχιχι τελειοοοο!!! Για εμενα δε θα ερθει ΠΟΤΕ αυτη η μερα :-)))

    Τι γλυκο χρωματακι το ρουζ και ειδικα αφου ειναι κρεμωδες πρεπει να δινει πολυ γλυκο-φυσικο αποτελεσμα! Ζηλεια!

    Το Skyfall το ειδα και συμφωνω 100% μαζι σου! Daniel Craig ισως ο αγαπημενος μου 007 πλεον. Ο Javier Bardem ΘΕΟΣ, καταφερε να τον μισησω (εστω για λιγο :-Ρ) και η Adele με μαγεψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...εγώ ακόμα ελπίζω!!

      Το ρουζ είναι απίθανο!Πίστευα ότι επειδή έχω λιπαρή επιδερμίδα δεν θα μπορούσα ποτέ να χρησιμοποιήσω cream blush ,αλλά από τότε που το πήρα αναθεώρησα!Ασε που όταν δεν φοράς βάση, πως να το κάνουμε, δεν κολλάει το ρουζ -πούδρα!

      Ένα παράπονο για τον Javier: τον κάνανε λίγο άσχημο στην ταινία :( (και κακός και άσχημος?)

      Διαγραφή
  2. Αυτο το ρούζ είναι καταπληκτικο! Το skyfall δε το χω δει ακόμα...σύντομα όμως χε χε

    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το άτιμο!έπρεπε να είχα πάρει και ένα πιο ροζ!! Να το δεις, είναι πολύ ωραίο-δεν λέω τίποτα άλλο γιατί μισω τα spoilers!φιλιά!

      Διαγραφή
  3. fainetai teleio to rouz pragmatika:)
    molis anakalipsa to blog sou kai einai poli kalo!
    perna kai esy an theleis apo to diko mou kai elpizw na ta leme:)
    filakiaa

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!Έρχομαι επίσκεψη! :)

      Διαγραφή