Πέμπτη, 29 Νοεμβρίου 2012

"Lipstick overload...!"



Quick post! Πήγα στο bazaar του notos χθες! (Συνεχίζεται μέχρι και το Σάββατο!Από Πέμπτη 22/11 έως και το Σάββατο 1/12, καθημερινές 12.00-20.00 και Σάββατο-Κυριακή 10.00-18.00 στο Notos Outlet, Μενεξέδων 6 -Κάτω Κηφισιά). Απόλυτη ησυχία και τάξη, καμιά σχέση δηλαδή με το bazaar της estee lauder! Ακόμα και χθες είχε αρκετά πράγματα, αλλά φυσικά όσο πλησιάζει το Σάββατο τα ράφια θα αδειάζουν! Πήρα δύο Chanel rouge allure (11 ευρώ έκαστο!)  στα χρώματα 207 Famous(από την περσινή χριστουγεννιάτικη συλλογή) και το Romantic 28 του οποίου το παρελθόν αγνοείται! Δεν έχω φορέσει κανένα μέχρι στιγμής! Αρκούμαι στο να κάνω κλικ- κλικ τη συσκευασία! Όταν φυσικά δεν παίζω με το μαγνητάκι του Guerlain Rouge G. Μερικά κραγιόν λειτουργούν καλύτερα και από anti stress balls!Χα!

Top Open- Bottom closed! (Μπορεί κανείς να μου πάρει και τα δακτυλικά αποτυπώματα με τόσο ζουμ!)

left:Famous, Right:Romantic

left:Famous, Right:Romantic

10 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα!!!Εκπληκτική οι τιμή τους....Καλοφόρετα!!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δω τι θα πρωτοφορέσω με τόσα κραγιόν που έχω μαζέψει τελευταίως!!Ευχαριστώ :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. ΣΚΑΩ ΑΠΟ ΤΗ ΖΗΛΕΙΑ μου!!! Με γεια σου!! Δεν εχω λόγια..είναι απλά τέλεια! Εθιστική, πολυτελής συσκευασία και πανέμορφα χρωματάκια! Για την τιμή τι να πεις..αν αυτό δεν είναι ΕΥΚΑΙΡΙΑ.. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ειδικά μη μιλάς!χαχα!Μόνο στον ύπνο μου που δεν το βλέπω το Burberry lip velvet!!Και ξέρεις ποιος φταίει γι αυτό!!Αν δεν είσαι πολύ μακριά απο την Κάτω Κηφισιά να περάσεις μια βόλτα!Είχε αρκετά αρώματα- απ' τα οποία δεν πήρα κανένα γιατί κάνω 5χρόνια να τα τελειώσω, οπότε είπα να είμαι ρεαλίστρια (κάτι το οποίο προφανώς και δεν σκέφτηκα στην περίπτωση των κραγιόν!!!) και αρκετά είδη μακιγιαζ από chanel, givenchy, guerlain! Με κάθε επιφύλαξη φυσικά γιατί έχει μέρες που γίνεται το μπαζαρ!

      :)

      Διαγραφή
  3. Colours look lovely!
    http://shradhaloves.blogspot.co.uk/
    S xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. amazing lipsticks !!!lovely colour!like your blog girl!check mine if you want!want to follow each other?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θα συμφωνήσω με την beautyincrisis. και το θέμα είναι έχω άπειρα κραγιόν. αλλά κανένα chanel!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα, μέχρι το Σάββατο προλαβαίνεις!40% όοοολα τα κραγιον στα Σεφορά! ;)

      Διαγραφή