Τρίτη, 27 Νοεμβρίου 2012

"Happening right now..... ! "



Τι κάνεις όταν το σπίτι σου πλημμυρίσει; Και όταν μιλάμε για πλημμύρα, εννοούμε σοβαρά πράγματα, τύπου βγαίνουν νερά απ’ τον τοίχο, ας ξηλώσουμε κανά πάτωμα μήπως βρούμε την βλάβη! Βάζεις γαλότσα, πιάνεις σφουγγαρίστρα και σκέφτεσαι όλη την ώρα το εκπτωτικό κουπόνι (25% παρακαλώ) που σου έστειλε το strawberrynet γιατί τους έλειψες! Σταματήστε πια να με κολάζετε! Και σαν να μην έφτανε αυτό το Guerlain Rouge G Gigolo που γλυκοκοιτάζω τόσο καιρό ήταν ήδη σε έκπτωση… Με αυτά και αυτά δεν παρήγγειλα από το strawberry (αν τους λείψω κι άλλο μπορεί να μου στείλουν -30%) γιατί βρέθηκα τετ-α-τετ με το Rouge G  le Brillant στο χρώμα Berry

Guerlain Rouge G  le Brillant Berry



Αυτό το κραγιόν είναι βαρύ! Όχι δεν θα με πιάσει  και η μέση μου, αλλά είμαι σίγουρη ότι αν μου πέσει απ’ τα χέρια θα σπάσει τα πλακάκια! Και φυσικά εξυπακούεται ότι αν το φάει κανένας στο κεφάλι θα έχουμε θύματα! Ή αν ας πούμε ναυαγούσατε και το είχατε την τσέπη, θα σας πήγαινε σίγουρα στον πάτο της θάλασσας (ΟΚ υπερβάλλω!). Κλείνει με μαγνήτη και με το που το ανοίγετε, ανοίγει αυτόματα και ο καθρέπτης που έχει ενσωματωμένος! Αν το Rouge automatique ήταν γκάτζετ, τότε για το Rouge G δεν έχω λόγια! Το χρώμα μπορεί να μην ήταν αυτό που ήθελα αρχικά, αλλά είναι ευκολοφόρετο και η σύνθεση του είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει ποτέ!

Guerlain Rouge G  le Brillant Berry

Και μιας και αυτό ήταν ένα πρώιμο δώρο Χριστουγέννων, εννοείται πως έχω στολίσει ήδη (για να δικαιολογήσω και την αδικαιολόγητη σπατάλη-έλα μωρέ Χριστούγεννα είναι!). Φυσικά περιμένω να μπει για τα καλά ο Δεκέμβρης ώστε να κάνω το σπίτι λατέρνα! Κάθε πράγμα στον καιρό του!


 


2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο, βαρύ και ακριβό!! Με γειααα!!! Στην ίδια φάση είμαι, θέλω το pre-xmas δωράκι μου :-Ρ
    Και του χρόνου, πολύ όμορφο το δεντράκι!! Και να σου πω ότι το κάτω δεξιά παιχνίδι το έχω και εγώ στο δέντρο :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κάτω δεξιά στολίδι ώρες ώρες μου φαίνεται creepy!!χαχα!Αλλά είναι μακράν καλύτερο σε σχέση με ένα άλλο που έχω που έιναι μόνο το κεφάλι του αγιου Βασίλη!Που πήγε ο υπόλοιπος??

      ΥΓ:O hondos βάζει πολύ συχνά -35% στα guerlain! ;);)

      Διαγραφή