Πέμπτη, 1 Νοεμβρίου 2012

“When life gives you lemons….”




Όταν η ζωή σε κερνάει λεμόνια… ζήτα αλάτι και τεκίλα! Χα! 

Ας  μου πει κάποιος παρακαλώ αν έχουμε κανέναν πλανήτη ανάδρομο! Όχι τίποτα, αλλα  κόψανε και την Λίτσα Πατέρα απ’ τον ΑΝΤ1 και τώρα που το χρειάστηκα ,πρώτη φορά στα χρονικά, δεν μπορώ να ενημερωθώ! Anyway, όπως λέει και το απόφθεγμα (!) στην αρχή, καλό είναι ακόμα και στην μεγαλύτερη δυσκολία να προσπαθούμε να αναζητάμε κάτι θετικό. Σήμερα έβαλα την παρακάτω σκιά, της οποίας το όνομα και μόνο αρκεί για να μου φτιάξει τη διάθεση. Λέγεται joy&laughter. Είναι αυτές οι χαζολεπτομέρειες της καθημερινότητας που σε κάνουν να σκάς ένα χαμόγελο απ’ το πουθενά. 

Η σκιά ανήκει στην mineralize σειρά της MAC, οι οποίες αν δεν κάνω λάθος είναι κατά ένα τρόπο περιορισμένης κυκλοφορίας, με την έννοια ότι αντικαθίσταται μια φορά το χρόνο(;). Παραμένουν δηλαδή στα ράφια για αρκετό καιρό, δεν είναι σαν τις συλλογές που μέσα σε 15 μέρες έχουν εξαφανιστεί. Την βρίσκω πολύ χρήσιμη, διότι είναι σαν να περιλαμβάνει 3 χρώματα σε ένα, δεδομένου ότι μπορείς να τις ανακατέψεις κιόλας! Αλλά τι  λέμε… για μένα αρκούσε που διάβασα το όνομα της…

MAC Mineralize eyeshadowJoy&Laughter

MAC Mineralize eyeshadow Joy&Laughter


6 σχόλια:

  1. Εκτός από την σκιά, η οποία πραγματικά είναι πολύ όμορφη, μου άρεσε και το νυχάκι...ποιο είναι αυτό το μανό?????

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α σε ευχαριστώ πολύ!!Λοιπόν στα νυχάκια έχω το Lovie No83!Ήθελα κάτι αντίστοιχο του Orly Rage και βρήκα αυτό. Δεν ξέρω κατά πόσο έχεις πρόσβαση στην εταιρεία, εγώ τα πέτυχα τυχαία στο σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα όπου κάνουν συχνά πυκνά έκθεση και από όσο ξέρω δεν υπάρχουν σε μαγαζιά τύπου Hondoς! Είναι σε ανησυχητικό σημέιο οικονομικά-αυτό έκανε μόλις 1,5Ε νομίζω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραια σκια!!Το μωβ ειναι απο τα αγαπημενα μου χρωματα για τα ματια

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα!!Μωβ σε όλες τις αποχρώσεις! :)
      xxx

      Διαγραφή
  4. δεν έχω δοκιμάσει ποτέ mineralize σκιά, μπαίνουν καλύτερα με βρεγμένο πινέλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι δεν τις χρησιμοποιώ με βρεγμένο πινέλο!φοβάμαι μην τις χαλασω! Κολλάνε μια χαρά πάνω απ΄το paint pot που βάζω ως βάση και έχουν καλή απόδοση χρώματος!Αυτό που έχω παρατηρήσει όμως είναι ότι η ποιότητα τους διαφέρει από σκιά σε σκιά!Η συγκεκριμένη δηλαδή-στη ροζ πλευρα-έχει λίγο γκλίτερ παραπάνω που αν δεν είσαι προσεκτική πέφτει κάτω απ το μάτι, σε αντίθεση με μια άλλη που έχω που είναι απλά σατινέ,χωρίς fall-out κλπ!
      :)

      Διαγραφή