Σάββατο, 29 Δεκεμβρίου 2012

"12 for 12.....! "




Θα αρχίσω με τον «ψωριάρη» της παρέας! Το almond milk! Το 2012 έκοψα τα γαλακτοκομικά σε μια προσπάθεια να σώσω το δέρμα μου από την ακμή! Δεν θέλω να ακούσω τα κλασικά: «η διατροφή δεν παίζει ρόλο», «πήγαινε σε έναν γιατρό» κλπ διότι τα έχω κάνει όοοολα αυτά και η ακμή πάντα ξαναγυρνάει! Άλλωστε θεώρησα ότι πιο βλαβερό θα είναι για μένα να πάρω για μια ακόμη φορά φαρμακευτική αγωγή, παρά να κόψω τις τυρόπιτες, τα σουφλέ και τον cappuccino! Διότι  μη γελιόμαστε, αυτές ήταν οι κύριες πηγές ασβεστίου για μένα! Δεν θα καθόμουν ποτέ να φάω το γιαουρτάκι μου ή να πιώ ένα ποτήρι γάλα! Και δεν λέω, δυσκολεύτηκα, διότι αγαπώ πολύ το τυρί (ροκφόρ, παρμεζάνα, φέτα, γραβιέρα…κρέμα philadephia-ποιος δεν αγαπάει αυτό το κολασμένο τυρί?), αλλά όντως είδα διαφορά και δεν είναι placebo effect! Ήμουν δύσπιστη! Ταυτόχρονα, άρχισα να πλένω το πρόσωπο μου με το ειδικό βουρτσάκι (τα χέρια τελικά δεν κάνουν τίποτα!) και να χρησιμοποιώ την ενυδατική του Κορρέ, Ρόδι τζελ. Έχω χρησιμοποιήσει ήδη δύο βαζάκια και δεν με βλέπω να την αλλάζω! Η κρέμα ματιών Άγριο Τριαντάφυλλο δεν μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασε αλλά τουλάχιστον δεν μου προκαλεί μικρά σπυράκια γύρω από τα μάτια και μου άρεσε αρκετά ώστε να την χρησιμοποιώ κάθε μέρα και όχι μια φορά τη βδομάδα! 


 

Το make up σχεδόν το έκοψα! Και το λέω αυτό ενώ για 2 χρόνια φόραγα το estee lauder maximum cover (=αγαπημένο μεν, μπετόστοκος δε!). Ήταν η χρονιά της Garnier bb-cream. Στην φωτογραφία μπορεί να έχω την ματ εκδοχή, αλλά παρά το λιπαρό μου δέρμα, μου άρεσε καλύτερα η πρώτη για δύο πολύ βασικούς λόγους! Σε σχέση με τη δεύτερη είναι πραγματικά αόρατη, και επίσης κάνει το δέρμα να φαίνεται πολύ πιο λείο, κρύβοντας πόρους και ουλές! Για να είμαι ειλικρινής τις περισσότερες φορές τις ανακάτευα, αλλά αν έπρεπε να διαλέξω μία, θα έλεγα την πρώτη κι ας χρειάζεται πουδράρισμα! 8 φορές στις 10 έβαζα από πάνω το Top shop Neon Rose cream blush!

Από σκιές έβαλα πολύ την Urban Decay Naked! Θα ήθελα πολύ να σας πω ότι χρησιμοποίησα εξίσου την Naked2, αλλαααά ο νέος μπορεί να είναι ωραίος, μα πάντα ευτυχώς ο παλιός είναι αλλιώς! Σε απλά ελληνικά…. 

Μια φορά που πήγα στα Mac για ένα κραγιόν βρέθηκα με την Espresso. Δεν κατάλαβα καν πως έγινε αυτό! Πίστευα πάντα ότι έχω μεγάλο ταλέντο στο να αποφεύγω τις πωλήτριες, αλλά η συγκεκριμένη ήταν το κάτι άλλο! Σε δευτερόλεπτα  με έχει βάλει κάτω και έβαζε σκιές στα φρύδια μου! Πίστεψα ότι θα βγω με τρία φρύδια!  Κόντεψε να μου φορτώσει και  ένα μολύβι χειλιών, ενώ φεύγοντας διαπίστωσα ότι η espresso είχε χτυπηθεί δύο φορές στην απόδειξη! Ήταν καρμικό λοιπόν! Θεώρησα ότι ήταν η πιο βαρετή αγορά που είχα κάνει, αλλά δεν πέρασε  μέρα που να μην τη χρησιμοποιήσω! Το ίδιο ισχύει και για το 217!Πίστευα ότι είναι μεγάλη φούσκα, αλλά όχι! Αν είναι να πάρετε ένα μόνο πινέλο, ας είναι αυτό! Το bare study paint pot μου τελείωσε μέσα στη χρονιά και το ξαναγόρασα καθώς επίσης και το fluid line! Στη φωτογραφία έχω το added goodness, αλλά χρησιμοποιώ και το waveline και ίσως ξαναπάρω και το blitz&glitz που μου τελείωσε!


Και φτάνουμε στο μωβ κραγιόν! Το μεγάλο κεφάλαιο που άνοιξε το 2012. Εδώ σας δείχνω το Heroine, αλλά πολύ πριν το αγοράσω είχα πάρει ήδη άλλα 3 μωβ κραγιόν, εκ των οποίων το ένα είναι και λίγο φλούο! Δεν ξέρω αν αρέσει στους άλλους… δεν ξέρω καν αν είναι over the top… εγώ πάντως το αγαπώ! Και το φοράω και μέρα μεσημέρι…(τώρα αλήθεια μήπως είναι οver the top??)


Και τελικά…. τα αγαπημένα μου για το 2012 είναι 13…και όχι 12….Κάτι ξέχασα! Ξέχασα το μοναδικό άρωμα που μπορεί να κάνει photobombing! Ιδού:



Είναι από τα ελάχιστα αρώματα που μου αρέσουν, που δεν μου προκαλούν αλλεργία ή πονοκέφαλο! It smells like happiness! Και το λένε “Parlez moi damour” (Galliano) .Το ερωτεύεσαι ή όχι; Το έχω σχεδόν ένα χρόνο, αλλά με τους ρυθμούς χελώνας που το χρησιμοποιώ μάλλον θα το έχω και το 2013! Άλλωστε δεν μ’ αρέσει να μπαίνω στο λεωφορείο και να με μυρίζουν όλοι! Αφενός, σέβομαι ότι δεν έχουμε όλοι τα ίδια γούστα στις μυρωδιές! Αν ήσασταν κι εσείς αλλεργικοί και είχαν κοντέψει να σας δολοφονήσουν με φονικά αρώματα θα με καταλαβαίνατε! Αφετέρου, ας με μυρίσουν όσοι αφήνω να με πλησιάσουν! Οι υπόλοιποι να μείνουν σε απόσταση ασφαλείας! 

Parlez-moi d'Amour- EDT-John Galliano


Να έχετε όλοι μια Καλή Χρονια! Πολλές ευχές για να μας φέρει κάτι πραγματικά καλύτερο το 2013!

17 σχόλια:

  1. Πολυ ωραίο post!!!λατρευω τον τροπο που γράφεις...είναι πολυ άμεσος και χαίρομαι να σε διαβάζω...
    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!Πάλι καλά που δεν βαρέθηκες να το διαβάσεις, γιατί ήταν και ολόκληρο κατεβατό!
      Να περάσεις υπέροχη Πρωτοχρονιά,
      Φιλιά!! :)

      Διαγραφή
    2. Μα σου είπα ...μου αρέσει πως γράφεις!!!!
      Καλή Πρωτοχρονιά και σε σένα!!!!
      :-)
      Φιλια!!!

      Διαγραφή
  2. Αααα!!!! Σε εκανα και tag τρομαρα μου, δεν το ειχα δει...

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/2012/12/top-12-for-2012.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα!!!Ούτε εγώ είχα δει ότι με έκανες tag!!Για κάποιον λόγο δεν βλέπω τις νέες σου αναρτήσεις στον μπλογκερ!Πρέπει να μπω από μόνη μου στο μπλογκ σου :( Μα γιατί??? Ευχαριστώ πάντως! Έρχομαι να δω τα αγαπημένα σου! Καλή Χρόνια να έχεις!
      :)

      Διαγραφή
  3. Πολυ ωραία τα αγαπημένα σου...το άρωμα αυτό μου έχει εξάψει την περιέργεια και πρέπει να το μυρίσω! Θα συμφωνήσω για τη Naked την πρώτη και το '' ο παλιός είναι αλλιώς'' χαχα!;)
    To bare study paint pot όπως και το fluid line τα θεωρώ κορυφαία αν και εγώ είχα μια ατυχία με αυτά δυστυχώς και μου ξεράθηκαν γρήγορα! Από δικό μου λάθος μάλλον!
    Σε εκείνη τη παρένθεση που γράφεις τα τυριά εγώ θα προσέθετα άλλα 10! Τέτοια αγάπη με τα τυριά και ευτυχώς που δεν υπάρχει θέμα ακμής γιατί δεν υπήρχε περίπτωση να τα κόψω! Αδυναμίες είναι αυτές...
    Έυχομαι το 2013 να φέρει τα καλύτερα και σε σένα αλλά και στο blog σου!
    :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ να το μυρίσεις!Ελπίζω να μη σε απογοητεύσει!Εμένα μου αρέσει πολύ, αλλά η γνώμη μου δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλό κριτήριο δεδομένου ότι πολλά αρώματα που αρέσουν σε πολύ κόσμο δεν μπορώ ούτε να τα πλησιάσω!
      Λοιπόν όταν ξαναγόρασα το bare study διαπίστωσα ότι το πρώτο που είχα ήταν ξεραμένο από τότε πού το πήρα! Είχε ήδη ξεκολλήσει απο τα τοιχώματα της συκευασίας και δεν απλωνόνταν τόσο εύκολα όσο το δεύτερο που πήρα!Επίσης με τα fluidlines μια απ τα ίδια!Έχω το waveline 1,5χρόνο και είναι ζουμερό-ζουμερό ενώ τα άλλα που είχα μετά από 8-9 μήνες είχαν αρχίσει να με δυσκολεύουν!Πάντα λέω στην πωλήτρια όμως "θέλω ένα φρέσκο, το προηγούμενο μου ξεράθηκε σε 2 μήνες (υπερβολή!)" και νομίζω πιάνει ;)
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!Ότι καλύτερο και για σας!

      Διαγραφή
  4. καλή μας χρονιά! συμφωνώ απόλυτα με την bb. από μοβίζοντα κραγιόν έχω το rebel και κανά δυο μοβ-λιλά-γυαλιστερά (ανοιχτά δλδ χρώματα) και μου αρέσουν πολύ όταν βαριέμαι τα ροζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Happy new year!
      Το μωβ είναι το νέο κόκκινο! Εν τω μεταξύ είναι πιο παιχνιδιάρικο σε σχέση με το κόκκινο που είναι συνδεδεμένο με σέξυ μοιραίες γυναίκες (εντάξει μπορεί να λέω και βλακίες, αλλά έτσι το έχω στο μυαλό μου :) ) Το rebel έχει μπει στο στοχαστρο!

      Διαγραφή
  5. Α, ώστε η λακτόζη παίζει να χειροτερεύει περιπτώσεις ακμής; Interesting... Θα το ψάξω! Αυτό το βουρτσάκι που "αχνοφαίνεται" στην πρώτη φωτό κάνει καλή δουλειά; Εγώ μάλλον θα κινηθώ προς mulsin cloths, για να δω για ποιο λόγο λυσσάνε όλες στο UK! Και σκέφτομαι να αγοράσω τελικά την κρέμα ματιών του Κορρέ, μόνο και μόνο για το spf. Και το 217 θα γίνει δικό μου φέτος! Happy new year darling!

    xx xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ή την χειροτερεύει ή εγώ είμαι κατα φαντασίαν ασθενής!Πάντως είδα διαφορά, ακόμα κι όταν έβγαζα κάποιο σπυράκι ήταν επιφανειακό, δεν ήταν κύστη όπως παλιά! Το βουρτσάκι που αχνοφαίνεται,διότι δεν έχει καθόλου φωτογένεια(!) κάνει δουλειά, παρατηρώ ότι αφαιρεί όλο το μεικ απ και κάνει μια μινι απολέπιση!Tα muslin cloths φαίνονται πολύ καλα, αλλά πιστεύω ότι θα βαριέμαι να τα πλένω :) Να το πάρεις, να το πάρεις είναι πολύ καλό!

    Καλή Χρονιά βρε!Ότι επιθυμεις να στο φέρει το 2013!Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. [Υ.Γ.: το "αχνοφαίνεται" ήταν χουμοράκι από ένα επεισόδιο Κωνσταντίνου και Ελένης, ελπίζω να μην το πήρες στραβά! :) ]

      Διαγραφή
    2. Είσαι με τα καλά σου που θα το ΄παιρνα στραβά?Ίσα -ίσα γέλασα κιόλας!:):)

      Διαγραφή
  7. Μα τι ωραίο ποστ!! Πολύ μου άρεσαν όλα όσα δείχνεις και πιο πολύ το almond milk :) χιχι! Εγώ έπινα ένα διάστημα γάλα σόγιας που ναι μεν ήταν ωραίο αλλά δεν νομίζω μακροπρόθεσμα η σόγια να είναι καλή για τον οργανισμό...θα το δοκιμάσω...Δεν έχω θέμα ακμής έχω θέμα όμως δυσανεξίας μεταβολισμού κλπ...Επίσης θέλω να μυρίσω και το άρωμα αυτό, μου κίνησες την περιέργεια! Καλή σου χρονιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Να το δοκιμάσεις!Γευστικα μου αρέσει πιο πολύ από αυτό της σόγιας!:)Και υπαρχουν και πολύ εύκολες συνταγές αν θες να το φτιάξεις μόνη σου!
      Αχ ελπίζω να μη σας πάρω στο λαιμό μου με το άρωμα,χαχα!Εμένα πάντως είναι το αγαπημένο μου,ακόμα κι όοοοοταν τελειώσει θα το ξαναπάρω!
      Καλή χρονιά και σε εσένα!!

      Διαγραφή
    2. Εμένα το αγαπημένο μου ever είναι το Hypnose της Lancome...το έχω ερωτευτεί αλλά είναι τόσο ακριβό! Μόλις ξαναβάλουν έκπτωση θα πάρω έστω και το μικροσκοπικό των 30ml! Θα πάω σουπερ μαρκετ μετά τη δουλειά να δω αν το βρω. xx Menia

      Διαγραφή
    3. Ε αν έχεις υπομονή και περιμένεις το -35% που βάζουν κατα καιρούς...!Από lancome μου είχε αρέσει το tresor midnight rose! Αλλά ειλικρινά αργώ τόσο πολύ να τελειώσω ένα άρωμα, που δεν έχει νόημα να εχω πάνω από 2-3! :)

      Διαγραφή