Πέμπτη, 20 Δεκεμβρίου 2012

"The end of Gossip Girl****NO spoilers...."


It is the end of an era…it is the end of gossip girl! 

Όσες φορές και να το ζήσω τελικά δεν συνηθίζεται ποτέ! Είναι το συναίσθημα που σου αφήνει μια σειρά που τελειώνει! Το Gossip Girl τελείωσε μετά από έξι σεζόν, αφού εξαντλήθηκαν όλοι οι δυνατοί συνδυασμοί με όλα τα ζευγάρια και αφού αντικειμενικά δεν υπήρχε χώρος για άλλη δολοπλοκία και ίντριγκα! Είχε κουράσει πολύ κόσμο, αλλά ως κλασσικός νοσταλγικός τύπος συνέχιζα να το βλέπω απλά και μόνο γιατί μου θύμιζε τα παλιά! Καταρχάς το ανακάλυψα μέσω ενός φίλου (ναι άντρας φίλος έβλεπε gossip girl-είναι ο ίδιος φίλος που ξέρει τι κάνει το κονσίλερ!) ενώ ήμουν στο δεύτερο έτος της σχολής! Ήταν μια αθώα εποχή στην οποία για να κατεβάσεις ένα επεισόδιο περίμενες δύο ώρες και όχι 10 λεπτά! Ήταν η εποχή που ενώ εγώ ήμουν φοιτήτρια και  έτρωγα τοστ για πρωινό, η Serena Van der Woodsen είχε μπροστά της, βάφλες και pancakes  και παρά την ποικιλία επέλεγε να φάει μια και μοναδική φράουλα! Το παρόν δεν περιέχει spoilers! Μου αρκούσε που μπήκα στο facebook και είδα φόρα παρτίδα σε status το φινάλε! (Seriously, ποιός το κάνει αυτό? Report asap!!) Περιέχει τις εμφανίσεις που μου αρέσανε πιο πολύ! Team Serena or Team Blair? Εγώ ήμουν ανέκαθεν φαν της Blair, αλλά μου κρυφοαρέσει και η Serena






Παραφράζοντας γνωστή ατάκα της τι-βι: 

Μας κόβουνε τη σύνταξη!Μας κόβουνε τα φάρμακα!Μας κόβουν το εφάπαξ! Θα μας κόψουν και το Gossip Girl??

U know u love me....XOXO ...Gossip Girl!

6 σχόλια:

  1. Χαχαχα! :)
    Πολύ απλά...δεν υπάρχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα....!Μεγάλο πλήγμα πάντως το φινάλε!Τι θα κάνω τώρα?? :)

      Διαγραφή
  2. εννοειται team blair! :D

    'νταξει το ειχαν τραβηξει απο τα μαλλια πλεον κ το σεναριο ωρες ωρες δεν εβγαζε νοημα. αλλα συνεχιζα να το βλεπω για ρουχα, στυλ κτλπ. btw , μονο σε μενα φαινοντουσαν ολες αχτενιστες? ουτε καν επιμελως ατιμελητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους!!Κάποιος λέει την αλήθεια!Ηταν όντως αχτένιστες! Δεν ξέρω αν το κάνανε σκοπίμως, αλλά το μαλλί τους στην πρώτη σεζον δεν είχε καμιά σχέση!Επίση τώρα προς το τέλος,είδα την Blair με πράσινη σκιά και κόκκινο κραγιον!

      Διαγραφή
  3. αυτό που λες, τέλος εποχής, ακόμα και που το είχαμε βαρεθεί καθώς είχε χαλάσει προς το τέλος. αλλά έτσι είναι, θα βρούμε κάτι άλλο πχ carrie diaries! καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Sadly enough, όλα τα ωραία πάντα τελειώνουν! Ε ναι, το μόνο σίγουρο είναι αυτό!Όλο και κάτι θα βρούμε!Να περάσεις υπέροχες γιορτές!

      Διαγραφή