Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2012

"The week of firsts....."



Την προηγούμενη βδομάδα θα ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που θα έβλεπα Παπακαλιάτη! Και όταν λέμε πρώτη φορά , εννοούμε πρώτη φορά… δεν έχω δει ποτέ καμιά απ’ τις σειρές του (όπως επίσης δεν έχω δει τα Harry Potter, τα Lord of the Rings και δεν έχω πάει ποτέ στην Μύκονο!).  Αν βέβαια θυμάμαι  καλά είχαμε «συναντηθεί» στο Ντόλτσε Βίτα… που έκανε τον χαζο-γκόμενο της Ντορίτας! Η μήπως είχαν παντρευτεί κιόλας; Δεν το έχω ερευνήσει… δεν ξέρω καν πως το θυμήθηκα! Τελικά κατέληξα να βλέπω –για πρώτη επίσης φορά- Tim Burton και Frankenweenie! Και ΑΝ τελικά έχω πάρει τον Παπακαλιάτη με στραβό μάτι? ΑΝ είδε κάποιος την ταινία του περιμένω την γνώμη σας!

 Επίσης έκανα για πρώτη φορά μασάζ! Ήταν ένα καθυστερημένο δώρο γενεθλίων! Πόσο έξυπνο δώρο μπορεί να είναι αυτό αλήθεια; Κράτησε μια ώρα, κατά την διάρκεια της οποίας δεν χαλάρωσα καθόλου, διότι ο μασέρ μου είχε πιάσει ψιλοκουβέντα για την νυχτερινή διασκέδαση, αλλά εντάξει δεν μπορώ να παραπονεθώ, η απόλυτη ησυχία μου θα μου φαινότανε χειρότερη! Δεν ξέρω αν θα πήγαινα ξανά μόνη μου, διότι εμένα ακόμα και το κομμωτήριο μου φέρνει αμηχανία! Δηλαδή δεν είναι embarrassing το ότι μου δημιουργούν μια περικεφαλαία από αλουμινόχαρτα όταν κάνω ανταύγειες; Φανταστείτε τώρα πως ένιωθα στο μασαζ!



Και φτάνουμε στο πρώτο μου Back2Mac!Το οποίο τελικά δεν έγινε ποτέ! Mετά από αρκετά χρόνια που χρησιμοποιώ συστηματικά MAC τελείωσα 6 συσκευασίες! Δεν ξέρω πως τα καταφέρνετε, αλλά εμένα μου πήρε αιώνες ακόμα και σε πράγματα που χρησιμοποιούσα καθημερινά! Και έκανα και ζαβολιές… έβαλα και την αδερφή μου να τελειώσει ένα- δυο καλλυντικά! Εν τω μεταξύ ντρεπόμουν αφάνταστα να μπω και να ζητήσω το δωρεάν κραγιόν μου! Μιας και δεν φοράω ποτέ κόκκινο, είχα στο μυαλό μου να πάρω το Ruby Woo που δεν θα το αγόραζα ποτέ με δικά μου λεφτά! Μόλις το είδα όμως απογοητεύτηκα… Το είχα φανταστεί πιο φωτεινό! Μιας και δεν είχα “plan B” έφυγα απ’ τη MAC και  πήγα στο Sephora! Και εκεί βρήκα το πιο φωτεινό true red κόκκινο! Είναι στην κατηγορία lip last και είναι πολύ ματ και απίστευτα σταθερό! Είχα πολύ καλά ενυδατωμένα χείλη όταν το έβαλα καθότι είχα αρχίσει από το απόγευμα πασαλείβομαι με lip balm! Όταν το τοποθέτησα έβαλα ελάχιστο μολύβι και μετά κατευθείαν το κραγιόν(19-pure red)! Ούτε πούδρες, ούτε blot,ούτε πινελάκια, ούτε τίποτα! Και έμεινε στη θέση του, μετά από 6 ώρες στις οποίες έφαγα, ήπια και φίλησα (!). Για την ακρίβεια αναγκάστηκα να το βγάλω με baby oil και βαμβάκι! 

Sephora Color Lip last- No19 Pure Red- it isn't as pink as it shows in the picture, it is...a true red:)

12 σχόλια:

  1. ενταξει με επεισες!την επομενη φορα θα το τσεκαρω σιγουρα!εκτος απο το ruby woo εξισου ωραια ειναι και τα russian red και mac red αν θες παλι καποιο κοκκινο!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!!Το ήξερα!! Είναι πολύ πολύ σταθερό, απλά μην το βάλεις σε σκασμένα χείλη, θα περάσεις δράμα! Το MAC red το γλυκοκοιτάω ακόμα :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Ααα έπρεπε να δοκιμάσεις το Russian Red, είναι το αγαπημένο μου κόκκινο! Πρέπει να ρίξω μια ματιά σε αυτά τα Sephora κραγιόν, τα βλέπω παντού τελευταία!

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια το Russian Red δεν το βρηκα καν ανάμεσα στα testers!Ή φταίει η γκαβομάρα μου ή όντως είχε κάνει φτερά!Να τα δεις οποσδήποτε, ειδικά όταν το Sephora βάζει προσφορές στα δικά του προϊόντα...Είναι ότι πιο σταθερό έχω δει!

      Διαγραφή
    2. Δεν το είδες γιατί θα το είχαν τζουρνέψει, χαχα! Είχαν κλαπεί πολλά κραγιόν στην Ερμού που είχα πάει όταν είχαν 25%. Είναι τραγικές κάτι κοπέλες, πάνε και κλέβουν τα testers? Γιατί;;;

      xx

      Διαγραφή
    3. Seriously??Να τα κάνουν τι?Ούτε για testing purposes δεν είναι κατάλληλα!Τοοοοόσο μπλιαχ!Μου το είχε πει πάντως και μια πωλήτρια, ότι όντως συμβαίνει!!
      :)

      Διαγραφή
  3. Πρέπει να απολογηθώ! Πως και δεν έμαθα για το blog σου νωρίτερα! Αλλά better late than never! Γράφεις υπέροχα, απολαυστικά θα έλεγα και οι φωτογραφίες σου είναι πολύ όμορφες και καθαρές! Μπράβο σου! Είδα μία μία όλες τις αναρτήσεις σου και δηλώνω fan. Μόλις απέκτησες άλλη μια follower και προσεχώς άλλη μία! :)
    Τα κραγιον Sephora αν και στην αρχή τα σνόμπαρα ολίγον, τελικά αποδείχτηκαν καλα!
    Σημ. Ούτε και γω έχω δει τις σειρές του Παπακαλιάτη, ούτε έχω πάει στη Μύκονο, αλλά είμαι φανατική του Lord of the Rings;)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλέ δικαιολογείσαι!Είναι φρέσκο ακόμα! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια και που με ακολούθησες!Διαβάζω κι εγώ εδώ και καιρό το μπλογκ σας!
      Τα κραγιον του Σεφορά είναι πολύ καλά και αν τα πετύχεις σε προσφορά είναι μια πολύ προσιτή λύση!!

      Χαχα!Τουλάχιστον δεν είμαι μόνη μου!Λυπήσου με,μη με βάζεις σε σκέψεις για το Lord of the rings, είναι και τόσες ώρες....!!
      :)

      Διαγραφή
  4. δεν έχεις δει Παπακαλιάτη; δικαιολογείσαι αν είσαι κάτω από 16 ή ζούσες στο εξωτερικό τα τελευταία 15 χρόνια! πώς γίνεται; σοκ!! χαχα
    λοιπόν, για το μασάζ 2 πράγματα: εκείνη την ώρα ούτε εγώ χαλαρώνω ποτέ, αλλά αν είναι καλό, νιώθω μετά το σώμα μου να έχει ξεκλειδώσει. δε μου αρέσει να μου μιλάνε, το θεωρώ πιο κουραστικό και συνήθως μιλάνε πολύ οι μασέρ που δε ξέρουν καλά τη δουλειά τους. αυτοί που είναι καλοί, ρωτάνε απλώς αν είσαι καλά, πχ αν κρυώνεις ή αν σε πονάει η δύναμη που βάζουν. έχω κάνει πολλά μασάζ, τώρα που τρέχουν συνέχεια προσφορές!
    και για το bac to mac, μια φορά το χω καταφέρει μόνο. και υπάρχουν κι άλλες ζαβολιές προφανώς, αν το βιάζεσαι. πχ depot τις σκιές και να τις βάλεις σε μια μεγάλη παλέτα ή υγρό καθαρισμού να το βάλεις σε άλλο μπουκάλι. τελικά δε πήρες κανένα κραγιόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα....ουτε το ένα ούτε το άλλο!!Τον σνόμπαρα τόσο, πού όταν τον πετύχαινα στην Τι-βι άλλαζα δωμάτιο!Αλλά την ταινία του θα την δω,έτσι για να δω τι καπνό φουμάρει! :)Μπορεί να τον έχω αδικήσει!

      Κι εμένα υπό την μορφή προσφοράς ήταν το μασαζ που έκανα και πραγματικά πως δεν το είχα σκεφτει νωρίτερα?Είναι πολύ έξυπνο δώρο! Ίσως ξαναπάω και μόνη μου με την πρώτη ευκαιρία!

      Τελικά όχι δεν το έκανα το b2M γιατί με τόσο κόσμο που είχε δεν μπορούσα να ψάξω με την ησυχία μου και δεν είχα αποφασίσει τι θα πάρω!Αγχώθηκα που κατέρρευσε το πλάνο "κοκκινο κραγιον" και δεν ήμουν σε διάθεση να πάρω μια τόσο σημαντική απόφαση!Είναι αυτό που λέμε:πνίγομαι σε μια κουταλιά νερο!

      Διαγραφή