Τρίτη, 15 Ιανουαρίου 2013

"I did it!...Back 2 Mac! "



Επιτέλους τα κατάφερα! Τελείωσα 6 άδεια κουτάκια από την Mac, τα επέστρεψα στο κατάστημα  και πήρα ένα κραγιόν! Ευχαριστώ πάνω απ’ όλα την αδερφή μου, που με βοήθησε και είναι τόσο εγκρατής άνθρωπος , ώστε να χρησιμοποιεί μία και μοναδική σκιά για ένα 6μηνο! Η συμφωνία έχει ως εξής: θα χρησιμοποιεί την ίδια σκιά από την Δευτέρα ως την Παρασκευή και το Σαββατόβραδο θα της κάνω το πιο hot eye-look

Cloudy afrernoon + Jest eyeshadows-Blitz&Glitz fluidline-Bare study paint pot- Blot+Select sheer powders



Μου πήρε παραπάνω από δύο χρόνια! Το bare study το χρησιμοποιούσα καθημερινά για περίπου ενάμιση χρόνο και το Blitz&Glitz επίσης με καθημερινή χρήση μου κράτησε για 10 μήνες! Η Blot Powder έγινε θρύψαλα και την ξαναπίεσα μέσα σε ένα άλλο κουτάκι  της Clinique, το οποίο είναι πιο λεπτό και τουλάχιστον χωράει σε αυτά τα μικροσκοπικά τσαντάκια που παίρνω όταν βγαίνω! Και αφού λοιπόν τα είχα όλα έτοιμα συνέβη το εξής παράδοξο: δεν ήθελα κανένα κραγιόν! Το Rebel ήταν sold out, το Ruby-Woo τελικά δεν μου άρεσε και το Impassioned είναι καλοκαιρινό…. Βαρέθηκα να κρατήσω κι άλλο τις άδειες συσκευασίες και έτσι πήρα το Lustering (Lustre) το οποίο είναι δροσερό αλλά ευκολοφόρετο!

Mac lipstick in Lustering (Lustre)


Κατά τα άλλα πρέπει να ήμουν η αόρατη πελάτισσα εκείνη τη μέρα-πράγμα εξ ορισμού αδύνατο διότι φόραγα ένα τεράστιο άσπρο πόντσο το οποίο έβγαζε από μόνο του μάτι! Περίμενα αρκετή ώρα, είπα πάνω από 3 φορές την ατάκα «Συγγνώμη, μήπως έχετε λίγο χρόνο να με εξυπηρετήσετε?» και όταν τελικά η πωλήτρια μου έδωσε σημασία, με γείωσε λέγοντας μου  «ααα σήμερα έχουμε πολύ κόσμο, δεν κάνουμε Β2Μ!», αλλά τελικά άλλαξε γνώμη! Το ορκίζομαι δεν παραπονέθηκα, δεν γκρίνιαξα, δεν την αγριοκοίταξα καν! Ε μετά επειδή ψιλοντράπηκα πήρα και δυο ακόμα πραγματάκια…

Mac lipstick in Lustering (Lustre)


Επίσης, νομίζω εθίστηκα στις τηλεταινίες! Πρώτο και καλύτερο είναι το Sherlock! Μέχρι στιγμής έχουν προβληθεί 6 επεισόδια της μιάμισης ώρας το καθένα, αλλά αναμένεται και συνέχεια! Αν σας αρέσουν οι σειρές δείτε το! Είναι απ΄ τις καλύτερες σειρές που έχω παρακολουθήσει, εμπνευσμένο φυσικά από τον Sherlock Holmes, γυρισμένο στο Λονδίνο του σήμερα! 




Ε φυσικά δεν σταμάτησα στο sherlock, είδα και μια σειρά από ιταλικές τηλεταινίες, επίσης αστυνομικές, τις οποίες δυσκολεύομαι να σας προτείνω διότι δεν κυκλοφορούν υπότιτλοι, αλλά για την απίθανη περίπτωση που κάποιος γνωρίζει ιταλικά ή τις πετύχει στο Τv Μακεδονία (ναι και όμως!) είναι: το κατασκοπικό intelligence servizi&segreti και το μαφιόζικο Ultimo το οποίο είναι βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα!

22 σχόλια:

  1. Υπέροχο ροζ!!!!!!!!
    Αχ αυτή η Mac...
    Οι πωλητές της δεν έχουν λίγο τουπέ ή μου φαίνεται?

    Τελοσπάντων...Να το χαρείς κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίρνω όρκο ότι στο συγκεκριμένο κατάστημα που πηγαίνω άμα δεν είσαι κυρία άνω των 45 με πανάκριβη τσάντα είσαι τελευταία στην σειρά εξυπηρέτησης! Τι να κάνουμε??

      Είναι όμορφο κραγιονάκι και ευκολοφόρετο!Και το κυριότερο δεν το πλήρωσα! :)

      xxx

      Διαγραφή
  2. αμα εχουν τουπε να προτιμησεις αλλο καταστημα με mac,εδω στη θεσσαλονικη δεν εχω προβλημα εκτος απο μια συγκεκριμενη.ωραιο το χρωμα,το κοιταζα κι εγω γιατι μου αρεσε το χρωμα,αλλα δεν μου αρεσουν τα lustre και δεν το πηρα :( το ruby woo επρεπε να το παρεις!εχει γινει το αγαπημενο μου κοκκινο τον τελευταιο καιρο.ααα και χιλια μπραβο για τα προιοντα που τελειωσες,εγω δεν νομιζω να το κανω συντομα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους αποφεύγω αλλά είναι το πιο κοντινό μου!!χαχα!!
      Δεν είχα ξαναπάρει lustre και γενικά δεν αγοράζω sheer lipsticks γιατί το θεωρώ λίγο σπατάλη!Θέλω να πω ότι έιναι καλύτερα να πάρεις κάτι που γραφει έντονα και να βάλεις λιγότερη ποσότητα, παρά κάτι που εξαρχής γράφει ελαφρά! Μου άρεσε πάντως το τελείωμα αν και τα αγαπημένα μου είναι τα amplified και τα matte!
      Aχ τι μου κάνετε όλες με το Ruby woo??Λοιπόν όταν θα πετύχω το κατάστημα χωρίς κόσμο θα το δοκιμάσω στα χείλη γιατί στο χέρι δεν βγάζω άκρη!
      Και στα δικά σου βρε!χαχα...Μασκαρα και πούδρες τελειώνουν σχετικά εύκολα!

      Διαγραφή
    2. ναι ακριβως την ιδια λογικη εχω κι εγω!εχει τοσα υπεροχα χρωματα η mac γιατι να παρεις ενα που δεν εχει πολυ αποδοση;κι εμενα τα ιδια μου αρεσουν,εχουμε κοινα γουστα,εννοειται να πας να το δοκιμασεις μια μερα που δεν θα εχει προσφορες για να ειναι σχετικα αδειο το καταστημα κι οταν κανει παλι εκτπωση το παιρνεις.δυστυχως μασκαρα μονο αδιαβροχη για το καλοκαιρι παιρνω απο τη mac και πουδρα εχω την prep'n'prime αλλα δεν το βλεπω να τελειωνει συντομα!

      Διαγραφή
    3. Κρίμα :( Τα άλλα δεν τελειώνουν εύκολα η αλήθεια είναι!Σκέψου ότι πέρυσι τα Χριστούγεννα έκανα δώρο στην αδερφη μου το Mocha blush, το βάζει κάθε μέρα,είναι το μόνο ρουζ που έχει και έχει φτάσει λίγο κάτω απ΄τη μέση! Ευτυχώς που δεν φοράει κραγιόν και μου χαρίζει τα άδεια της κουτάκια αλλιώς κι εγώ θα είχα μέλλον μπροστά μου!

      Διαγραφή
    4. ναι πραγματικα με τιποτα δεν τελειωνουν.οπου να ναι θα τελειωσει το κονσιλερ μου(μετα απο εναμιση χρονο!!) οποτε θα εχω 4 συσκευασιες.για τις αλλες 2 δεν ξερω τι θα κανω!!!το mocha ε??πολυ ωραιο χρωματακι το εχω στα υποψη μου!

      Διαγραφή
    5. Έλα πλησιάζεις τα 6! :) Το mocha είναι διακριτικό, πάει με όλα σχεδόν, αλλά δεν είναι και άχρωμο!

      Διαγραφή
  3. με γεια!!! εσυ πως τα καταφερες να τα τελειωσεις; ευγε!
    σχετικα με τς σειρες, ψοφαω για αστυνομικες-μυστηριου... αγγλικοι υποτιτλοι παίζουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου!!
      Για τις πούδρες δεν δυσκολεύτηκα γιατί πάντα έχω μια που χρησιμοποιώ και αφού τελειώσει παίρνω άλλη! Το paint pot και το fluidline τα έβαζα καθημερινά, μου αρεσουν πολυ και να σου πω την αλήθεια δεν χάρηκα και πολύ που τελειωσαν γιατί αναγκάστηκα να τα ξαναπάρω :( Γενικα πάντως έχω μερικά πράγματα σε ένα μικρό καλαθάκι (ενα ρουζ-ενα κραγιόν- μια σκια, το τονίζω ΕΝΑ) και όταν βιάζομαι τα χρησιμοποιώ αναγκαστικά! Έχω τελειώσει πολλά πράγματα τον τελευταίο χρόνο με αυτό τον τρόπο!

      Στο ζουμί τώρα: Για το sherlock- που ειναι αριστούργημα- υπάρχουν ακόμα και ελληνικοί!Θα σου αρεσει πολύ πιστεύω! Για τα άλλα δύο που ειναι ιταλικά, έψαχνα αρκετό καιρό υπότιτλους, γιατί ήθελα να τα βλέπω με παρέα, αλλα δυστυχώς είχα βρει μόνο στα κινεζικα!!! :(

      Διαγραφή
  4. Αχ παλεύω και γω να τελειώσω μερικά αλλά μάταια! Άσε που δε μπορούμε να κάνουμε back 2 mac εδώ επειδή τα φέρνει το Hondos τα mac. Έχω κάνει depot όμως σκιές και την επόμενη φορά που θα ανέβω Αθήνα ευελπιστώ να κανω και εγώ ένα B2M! :)
    Καλά δεν φαντάζεσαι τι γινότανε προχτές με το -35% στα MAC. Είχαν εξαφανιστεί τα πάντα! Να πηγαίνεις με ενθουσιασμό και μετά να μη βρίσκεις αυτό που θες! Ε εντάξει κάτι βρήκα και πήρα μη παραπονιέμαι κιόλας!
    Η blot powder καλή; Καιρό τώρα το σκέφτομαι να την πάρω.
    Με γειά το κραγιονάκι! :)

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραίο χρώμα! Και δε θέλω να γίνω κακιά για ορισμένες πωλητριες στα Μac που νομίζουν ότι έχουν πιάσει τον πάπα από τα ..... Νομίζω κατάλαβες! lol

      xxxxx

      Διαγραφή
    2. Δυστυχώς φαντάζομαι, διότι πήγα την Παρασκευή!Ηθελα να εκμεταλλευτώ τις εκπτώσεις για μερικα πραγματάκια (239 +careblend)!Ήξερα από πριν τι ήθελα να πάρω και παρόλα αυτά έφαγα 3 τέταρτα στο κατάστημα να περιμένω πότε θα μου δώσουν σημασία!Ασε που εκεί που νόμιζα ότι θα ασχοληθούν μαζί μου ξαφνικά μου γυρνάνε την πλάτη και ασχολούνται με μια κυρία η οποία ήθελε να δοκιμάσει ρουζ, κραγιον και λιπ γκλος που να πηγαίνει με smokey look!Εκεί πραγματικά τρελάθηκα!
      Η blot δεν μου άρεσε τόοοσο πολύ! Δίνει ματ αποτέλεσμα, αλλά ως εκεί!Η Careblend θεωρώ ότι έχει καλύτερο τελείωμα!

      Διαγραφή
    3. Ειρήνη έχεις απόλυτο δίκιο..και εγώ δεν θέλω να γίνομαι κακιά, αλλά αισθάνθηκα πολύ χαζή εκείνη τη μέρα!Το καταλαβαίνω ότι υπάρχει κόσμος και βαβουρα, και για αυτό το λόγο είχα υπομονή, αλλά λίγη στοιχειώδης ευγενεια δεν βλάπτει! xxx

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο το χρωματάκι που διάλεξες! Δείξε μας τι άλλο πήρες! :)

    Σε προσκαλώ να λάβεις μέρος στο giveaway μου! :)
    http://toothfairygardy.blogspot.gr/2013/01/international-giveaway-ultraflesh.html

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α...βαρετά πράγματα!Το 239 πινέλο και μια πουδρα careblend!Και τα δύο πολύ καλα!
      Giveaway?Perfect θα σε επισκεπτώ! :)
      xxx

      Διαγραφή
  6. Πολυ ωραια ιδεα το back to mac!Πηρες πολυ ομορφο κραγιονακι!Οι φωτογραφιες σου ειναι φανταστικες!Πεντακαθαρες!Τί καμερα χρησιμοποιεις και τι αναλυση εχει? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλή ιδέα και κρίμα γιατί δεν το πολυδιαφημίζουνε εδω!Σε ευχαριστώ πολύ!Αχ η κάμερα είναι μια αρχαία sony cybershot P200 (7.2MP).Ντρέπομαι και που το λέω! :)

      Διαγραφή
  7. ομοιοπαθούσα κι εγώ, μια φορά κατάφερα μόνο το back2mac, περισσότερο επειδή ξεχνούσα να κρατήσω τα λιπ γκλος που αγοράζω σχεδόν αποκλειστικά από εκεί και εντάξει, δεν είναι ατέλειωτα. τα mac πάντως που φιλοξενούνται μέσα σε άλλα καταστήματα (πχ χόντος) έχουν πάντα λιγότερο κόσμο κ καλύτερη εξυπέρετηση! τέλοσπάντων, με γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευκολάκι...τώρα που μάθαμε τον τρόπο...!Αστειεύομαι βέβαια...!Σε κανά χρόνο και άν ξανά...Ευχαριστώ πολύ! :)

      Διαγραφή
  8. Αχ, θέλω Sherlock!!! Μου αρέσουν και οι δυο ηθοποιοί, μιλάμε τρομερό eye candy! Χεχε βρήκα υλικό για να βλέπω πριν κοιμηθώ!

    Ρε θηρίο, πώς τα κατάφερες να τελειώσεις 6 προϊόντα; Εγώ είμαι στα 4 ακόμα, κι από αυτά το ένα είναι το Prep+Prime Eye που το έχω σχεδόν αφόρετο, αλλά επειδή είναι άθλιο θα πάει για Back2Mac... Ωραίο φαίνεται το Lingering! Αλλά κρίμα να μην έχουν το Rebel, φτου τους!

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είχαν πολλές ελλέιψεις λόγω της έκπτωσης!Δεν πειράζει όμως, γιατί συνήθως μαζεύω όλα τα έντονα κραγιόν και όταν ψάχνω κάτι ευκολοφόρετο δεν έχω τίποτα!Επίσης κι εγώ αν δεν είχα την βοήθεια της αδερφής μου στα 4 άδεια κουτάκια θα ήμουν!i cheated a bit... ;)

      Εύηηηηηηηηη!!Άρχισε το....είναι νομίζω η καλύτερη σειρα που έχω δει ποτέ και τα επεισόδια είναι πολύ χορταστικά! Βέβαια η συνέχεια αναμένεται το 2014! :( O Cumberbatch είναι απίθανος ηθοποιός, το διαπίστωσα και στο Parade's end, το οποίο επίσης μου άρεσε πολύ!!

      Διαγραφή