Τρίτη, 5 Φεβρουαρίου 2013

“Beat it…”



Σήμερα είχα μια τόσο κουραστική μέρα που κανονικά το ηθικό μου θα έπρεπε να είναι καταρρακωμένο! Αλλά κάτι o ήλιος…. Κάτι το ότι κυκλοφορούσα στην κίνηση με ένα αμάξι που δεν ήταν στο size μου και κατάφερα να βγώ αγρατζούνιστη, ατσαλάκωτη και να βρω και παρκινγκ (σε αντίθεση με χθες που λίγο έλειψε  να φύγω απ το βενζινάδικο μαζί με την αντλία βενζίνης!)…Κάτι το ότι είχα βγει έξω με αυτό το σουπερ κεφάτο χρώμα στα νύχια (erre due,No 634 Beat)…
Erre due nail polish, No 634-Beat


…και το ηθικό παρέμεινε στο ύψος του ακόμα κι αν δεν φόραγα ίχνος μακιγιάζ, ακόμα κι αν έχω βγάλει 2-3 σπυράκια… ακόμα κι αν πολλά πάνε στραβά τελευταίως! Today I can handle everything (φτού φτού μην αυτοματιαστώ!), για αύριο βλέπουμε!


Εννοείται όλη μέρα τραγουδάω το παρακάτω:


Αχ όσο και να προσπάθησα ποτέ δεν κατάφερα να κάνω ένα υποτυπώδες "moonwalk" ...

Keep Calm and Stay Confident!
:)

4 σχόλια:

  1. Δείχνει υπέροχο! :)
    Είναι απίστευτο το τι μπορεί να κάνει το χρώμα τελικά στη ψυχολογία! Όταν είμαι πεσμένη ψυχολογικά βοηθάει λίγο να φτιάξει τη μέρα μου...το ίδιο και η μουσική...το συγκεκριμένο κομμάτι το χρειαζόμουν να το ακούσω και γω σήμερα...

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)
      Χαίρομαι που βοήθησα!Όταν ακούω το "beat it" νιώθω ότι μπορώ να τα βάλλω με τους πάντες!Χα...ελπίζω να μη φάω τα μόυτρα μου καμια μέρα!Δεν υπάρχει καλύτερο αγχολυτικό από το χρώμα και τη μουσική!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Χαχαχα και πάλι δεν είμαι η μόνη που δύο στρώσεις στα νύχια κάνουν το "ουπς" στη διάθεσή μου!! Για εμένα το φούξια είναι το μυστικό :-Ρ
    Το μπλε το λατρεύω και ψάχνω ακόμα την ιδανική απόχρωση..ίσως είναι αυτό! Στη φωτο φαίνεται τέλειο, θα το δω και από κοντά!

    Beat it ♪♫♫ ;-)
    Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και δεν είσαι η μόνη! Χμ...αντε να καλοκαιριάσει λίγο ακόμα και θα αρχίσω και εγώ τα φούξια!Έχω καιρό να το τιμήσω αυτό το χρώμα!

      Λοιπόν το συγκεκριμένο, πέρα απ το χρώμα που μου άρεσε πολύ, έχει πάρα πολύ καλή συνθεση, αρκεί ακόμα και ένα πέρασμα στα νύχια αν είσαι προσεκτική!Άλλο ένα μπλε που μου αρέσει πολύ είναι το "something blue" H&m και το "Essie go overboard" που είναι πρασινομπλε!

      Φιλάκια! :)

      Διαγραφή