Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

" Πιο έρωτας πεθαίνεις..."



Happy Valentine’s Day!
Να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά… Δεν μου πολύ-αρέσει ο Βαλεντίνος και συνήθως δεν του δίνω σημασία! Και δεν φταίει το ότι μου έχουν μείνει παιδικά τραύματα επειδή το αγοράκι που μου άρεσε στο σχολείο δεν μου έφερνε ποτέ κάρτα … Φταίει το ότι με αγχώνει κάθε ημέρα που πρέπει σώνει και ντε να είμαστε ευτυχισμένοι, ερωτευμένοι και όλα τα συναφή! Για τον ίδιο λόγο έχω να βγω έξω παραμονή Πρωτοχρονιάς πάνω από 5 χρόνια!Αλλά από την άλλη με όλο αυτό το anti-Valentine κλίμα με έπιασε αντίδραση στην αντίδραση και έχω κάνει στροφή 180 μοιρών… Φέτος λοιπόν γιορτάζω… και έχω πει και χρόνια πολλά σε όλον τον κόσμο… ακόμα και σε αυτούς που είναι μόνοι τους, γιατί όπως είναι γνωστό σε όλους όταν σου μένουν απωθημένα που δεν γιόρταζες τον Βαλεντίνο κάποια στιγμή βγαίνουν στην επιφάνεια!Η μέρα άρχισε με ένα Valentines launch με τον μπαμπά μου. Ναι υπάρχουν άντρες που σε έχουν στα πούπουλα γενικότερα και λέγονται μπαμπάδες!


Μερικά facts για τον Βαλεντίνο:

  •     Στη Φιλανδία η γιορτή των ερωτευμένων μεταφράζεται σε «Γιορτή των φίλων».
  •  Στην Μαλαισία απαγορεύεται να γιορτάζεις την γιορτή των ερωτευμένων και αυτό μάλιστα αποτελεί λόγο σύλληψης.
  • Στην Κορέα όσοι δεν λάβουν κάρτα την ημέρα αυτή μαζεύονται στα εστιατόρια και τρώνε μαύρα νουντλς προς ένδειξη πένθους! Αν τα μαύρα νουντλς είναι τόσο άνοστα όσο και τα μαύρα μακαρόνια τότε απλά συμπάσχω στην δυστυχία τους, δεν έχω να πω κάτι άλλο!
  • Το x, το οποίο συμβολίζει το «φιλιά» τοποθετείται περίπου στον Μεσαίωνα, τότε που πολλοί δεν γνώριζαν γραφή και υπέγραφαν τα γράμματα με αυτό το σύμβολο, το οποίο και στη συνέχεια  φιλούσαν για να δείξουν ειλικρίνεια.  
 
Και μιας και είναι τέτοια η μέρα, το βράδυ εννοείται θα βάλω το αγαπημένο μου φούξια κραγιόν που δεν είναι άλλο από το Girl About Town!  Ξέρω ότι οι άντρες μισούν το κραγιόν, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν είμαι και πολύ φαν του Pda( public display of affection) οπότε μικρό το κακό! Και σιγά δηλαδή, στην ανάγκη αφαιρείται εύκολα δεν είναι δα και ανεξίτηλο! Αν θέλετε όμως κάτι ανεξίτηλο κοιτάξτε τα lip last των sephora (post εδώ)

MAC Girl about town



Χρόνια πολλά στους ερωτευμένους, στους ανεκπλήρωτους έρωτες και στους ερωτεύσιμους… Άντε και μελώσαμε…
xxx



8 σχόλια:

  1. Για μία ακόμη φορά άλλο ένα απολαυστικό post!
    Δεν ήξερα κανένα από τα facts για τον Βαλεντίνο χαχα....μα να συλλαμβάνουν όποιον τολμήσει να γιορτάσει αυτή τη μέρα στη Μαλαισία, έλεος! lol
    Αααχ και να ήταν όλοι οι άντρες σαν τους μπαμπάδες μας όπως πολύ σωστά λες...τι καλά που θα ήταν...
    Χρόνια Πολλά και να γιορτάζεις κάθε χρόνο από δω και πέρα! :)

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και για άλλη μια φορά ένα γλυκό σχόλιο!Thanks a lot girl! :)
      Γιατί ο καημένος ο Κορεάτης που πρέπει να φάει τα μαύρα νουντλς, τι να πει??Τρατζικ!
      Εεε...κοίτα να δεις, δεν μου κακόπεσε φέτος!Θα το καθιερώσω μου φαίνεται!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!!!!

    χαχαχαχαχ!!!Μα τί ωραίο post...καλά αυτό με τους Κορεάτες πολύ με πλήγωσε... :-( τους καημενούληδες...
    Λατρεύω το girl about town!!!Για τους μπαμπάδες δεν το συζητώ, όσο καλός και να είναι ο άντρας, τον μπαμπά σου δεν τον φτάνει!!!!

    Κάθε χρόνο γιορτάζουμε Αγ. Βαλεντίνο (έτσι για την καλή ενέργεια που έχει η μέρα)
    Φυλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη σου μέρα κορίτσι!! :)
      Κρίμα μωρέ οι Κορεάτες, εμ να είσαι στην μοναξιά σου, να έχεις και τα μαύρα νουντλς να στο θυμίζει!! Το Girl about town είναι το πιο αγαπημένο κραγιόν ever!

      Χρόνια Πολλά για χθες τότε Ζαμπία ;)
      Φιλιααα!

      Διαγραφή
  3. Χρονια πολλα να σου πω και εν μερει αν και το βλεπω μονο εμπορικο το ολο θεμα, ειναι ωραιο να μπαινεις λιγο στο mood! Το καραγιον καταπληκτικο, δε το συζητω!!
    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά! Ακριβώς όπως τα λες, είναι λίγο εμπορικό , αλλά έχει την πλάκα του!Στο κάτω κατω μια ευκαιρία ακόμα για να γιορτάσουμε είναι!
      <3

      Διαγραφή
  4. κι εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος πρέπει φανατικά να γιορτάζει ή να μισεί μια γιορτή, όπως του βγει τη δεδομένη με τη δεδομένη ψυχολογία. πάντως όσο μεγαλώνω, προσπαθώ να 'γιορτάζω' κάθε σπέσιαλ μέρα γιατί μου φτιάχνει τη διάθεση ενώ παλιά έλεγα πιο συχνά 'έλα μωρε και στη τελική τι είναι τα γενέθλια/η επέτειος/ κλπ κλπ μια μέρα σαν όλες τις άλλες'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ συνειδητοποιώ ότι ενώ μέχρι τα 22 μου κάθε μέρα ήταν γιορτή ,πλέον δεν είναι έτσι! Οπότε όταν μου δίνεται η αφρορμή να βγω απ΄την ρουτίνα θα το κάνω! Στο κάτω κάτω είναι μια ευκαιρία να κάνουμε κάτι διαφορετικό και να περάσουμε καλα! Ε...και αν δεν μας βγει τι είχαμε τι χάσαμε! :)

      Διαγραφή