Παρασκευή, 1 Μαρτίου 2013

"...Σαν να μπαίνει η άνοιξη... "



Θα ’ναι…. σαν να μπαίνει η άνοιξηηηη! Αχ το ξέρω ότι  προτρέχω, γιατί  ο Μάρτης είναι γδάρτης και παλουκοκάφτης αλλά είναι και επισήμως άνοιξη! Τουλάχιστον με βάση το ημερολόγιο! Ο καιρός μπορεί να κάνει τα δικά του… Τέρμα ο γαλλικός καφές, από σήμερα espresso freddo! Τέρμα τα Ugg μποτάκια, από δω και πέρα μόνο star-ακια! Από αύριο (γιατί αυτό το βαριέμαι από σήμερα!) αρχίζω εντατικό πότισμα της αυλής, να σώσω ότι προλάβω, αλλιώς θα την πατήσω όπως πέρυσι που όλες σχεδόν οι γλάστρες μου ήταν ξερές. Δεν ξέρω αν συμβαίνει και στο δικό σας σπίτι, αλλά σε εμάς δεν επιβιώνει καμιά γλάστρα! Αφού όποτε μας δωρίζουν γλάστρα, στα δικά μου μάτια είναι σαν το πρόβατο που πάει για σφαγή! Αλλά είμαι αποφασισμένη, φέτος θα γίνουμε ζούγκλα ( είναι η στρατηγική του «θέτω υψηλούς στόχους, έτσι ώστε να προσπαθήσω και να καταφέρω το μισό από αυτό που ήθελα αρχικά»)!
 

Ε, απ’ το πρόσωπο μου δεν έχω υπερβολικές απαιτήσεις, δεν μπορώ να περιμένω ότι από άσπρο  θα γίνει μπρονζέ, από τη μία  γιατί έτσι κι αλλιώς δεν κάθομαι στον ήλιο και από την άλλη γιατί μου κρυφοαρέσει έτσι όπως είναι! Τον χειμώνα δεν έβαλα πολύ μπρόνζερ, αλλά έντονα ρουζ και κραγιόν σε συνδυασμό με λευκό δέρμα.  Αλλά επειδή –officially-είναι άνοιξη  και όσο περνάει  ο καιρός θα είμαι σαν το φάντασμα συγκριτικά με όλους γύρω μου θα αρχίσουν να παίρνουν χρωματάκι  θα αρχίσω να χρησιμοποιώ το Chanel soleil tan de chanel που έχω απ’ το καλοκαίρι και είναι σχεδόν αχρησιμοποίητο! Το πρώτο πέρασμα είναι για να κάνω «γωνίες» και μετά ένα δεύτερο ελαφρύ πέρασμα στα μάγουλα και στο υπόλοιπο πρόσωπο. Αν δεν με γελούν τα μάτια μου-όχι δεν με κάνει πορτοκαλί! Αλλά και πορτοκαλί να με κάνει το προτιμώ από αυτή την κόκκινη απόχρωση που μου δίνει ο ήλιος! Σίγουρα πάντως αν το θέλετε μόνο για «κοψίματα» είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν καταλληλότερα προϊόντα εκεί έξω! 
Soleil Tan de Chanel

Soleil Tan de Chanel


Καλή άνοιξη και καλό μήνα :)
xxx

12 σχόλια:

  1. Πόσο λατρεύω να σε διαβάζω..και πόσο γέλασα με την αρχή του ποστ!!! :-))
    Τα είδες και τα δικά μου.. αλλαγές με την "επίσημη" έναρξη της άνοιξης: χρωματάκι σε νύχια και μακιγιάζ, μπαλαρίνες, χρώμα στα ρούχα.. σιγά σιγά γιατί και καλοκαίρι το θέλω το μαύρο. Μη μας τα πολυχαλάσει ο καιρός μόνο.
    Όσο για το Soleil Tan de Chanel..μεγάααλη αγάπη! Ασε που μου είχε τελειώσει και το βρήκα στο μπαζάρ 10€..ω ναι!! (Στο μπαζάρ του νοτος, θυμάσαι..)

    Πολλά φιλιά και ανοιξιάτικους, αγωνιστικούς χαιρετισμούς ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κούκλα!Εγώ ειδικά στα ρούχα είμαι του χρώματος χειμώνα- καλοκαίρι!Αχ ελπίζω να μην τον ματιάσω τον καιρό, αλλά δεν μπορώ άλλο κρύο!Ας ζεστάνει επιτέλους!!
      Αυτό το μπαζαρ ήταν φούλ στα chanel, χτυπιέμαι κάτω που πήρα μόνο δύο κραγιόν ...ούτε καν ένα άρωμα...κλαψ... :( Επίσης μου έχει πέσει το σαγόνι για την τιμή που το πήρες αλλά το κυριότερο : πώς κατάφερες και το τελείωσες?Είναι τεράστιο!!

      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  2. Μαλλον ανήκω στη μειοψηφία που θέλει λίγο ακόμα να κρατήσει ο χειμώνας...εντάξει λίγο χρωματάκι το πεθύμησα και γω δε λέω αλλά όσο σκέφτομαι τις αλλεργίες της άνοιξης που με ταλαιπωρούν συνήθως, προτιμώ να καθυστερήσει λιιιγο ακόμα:)
    Το Soleil Tan de Chanel όπως και να το κάνουμε είναι επένδυση και πραγματικά κρατάει πάρα πολύ. Το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά και ούτε το μισό δεν έχει τελειώσει!
    Καλό μήνα! :)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όοοοοχι άλλο κρύο! :) Και εμένα με ταλαιπωρούν αλεργίες δυστυχώς, αλλά τα τελευταία δύο χρόνια -περιέργως- δεν είχα καμιά ενόχληση παρόλο που είχαμε πολλή γύρη και ξεθάρρεψα!Αν και όποτε δω την κίτρινη σκόνη περναω από μακριά! Έχω και τα αντιισταμινικά σε πρώτη ζήτηση...Ελπίζω και φέτος να την γλιτώσω!
      Καλά το Soleil Tan de Chanel με τους ρυθμούς που το χρησιμοποιώ δεν πρόκειται να μου τελειώσει ποτέ!Στην αρχή το φοβόμουν ,γιατί λένε ότι πορτοκαλίζει στις ανοιχτές επιδερμίδες, αλλά τελικά σαν χρώμα το βρίσκω εντάξει! Σαν υφή ασύγκριτο!

      Διαγραφή
  3. αλλη μια φορα τελειο ποστ!αχ το chanel το πηρα προσφατα και ειμαι ερωτευμενη!ποσο τελειο μπορει να ειναι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κουκλίτσα! :)Είναι μοναδικό πράγματι, κυρίως επειδή είναι cream και απλώνεται πανεύκολα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. καλά έχεις τέτοιο διαμαντάκι αχρησιμοποιήτο; όλες λένε τα καλύτερα, περιμένω και τη δική σου άποψη. πάντως και η γκιερλέν-τερακότα δίνει πολύ ωραία απόχρωση -ναι και στις λευκές επιδεμρίδες. (αυτό με τα φυτά συμβαίνει και σε μένα. έχω συλλογή από άδεια γλαστράκια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και όμως!Πιστεύω ότι υπερτερεί σε σχέση με τις πούδρες γιατί επειδή είναι cream, με ένα σχεδόν αόρατο shimmer απλώνεται τέλεια στο πρόσωπο χωρίς να φαίνεσαι παστωμένη ή να κάνει μπαλώματα όπως γίνεται καμιά φορά με τις πούδρες!Δίνει μια όψη υγείας, τύπου έχω λαμπερη καραμελένια επιδερμίδα, αλλά για contouring κατά τη γνώμη έιναι λίιιγο πιο ζεστό απ'οτι πρέπει.Πως υπέκυψα και το αγόρασα ενώ ο κύριος λόγος που βάζω μπρονζερ είναι για να κάνω γωνίες δεν ξέρω!θα επανέλθω στο θέμα όταν σφίξουν οι ζέστες!

      Ευτυχώς που οι άδειες γλάστρες είναι τα αγαπημένα παιχνίδια του σκύλου μου,αλλιώς δεν θα ήξερα τι να τις κάνω!

      Διαγραφή
  5. πω μιλαμε για αριστουργημα!καλοφορετο να ειναι.δεν τολμαω να παρω τοσο ακριβα μπρονζερ γιατι δεν εχω εμπειρια στη χρηση τους και φοβαμαι μη μεινει τελικα στο συρταρι.
    οσο για τα φυτα δηλωνω ακαματρα.ειμαι ικανη να ξερανω και πλαστικο λουλουδι.πφφφ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνεις γιατί το μπόνζερ είναι πολύ δύσκολο τελικά να ταιριάξει σαν χρώμα! Όσο πειραματίζομαι μαζί τους αυτό διαπιστώνω! Δεν είμαι πάντως φανατική των μπρόνζερ...
      Χαχα....!!Ξεπέρασες και εμένα...Ζηλεύω αφάνταστα όταν βλέπω κάτι κήπους ή μπαλκόνια φουλ στη γλάστρα! Αχ και να χα την υπομονή τους!

      Διαγραφή
  6. Αχ τι ωραίο που φαίνεται φρέσκο-φρέσκο!!! Εμένα έχει γίνει χάλια, τι τρίχες από πινέλα έχει μαζέψει, τι χνούδι από ρούχα, άστα... Κλαψ!

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α καλά, μη ζηλεύεις και εμένα δεν είναι έτσι πια! Τόσο χνούδι που φυτρώνει , πες μου...!Το ίδιο πρόβλημα έχω και με τα cream blushes... Ουφ!
      xxx

      Διαγραφή