Σάββατο, 23 Μαρτίου 2013

"Daddy's little Girl..."

Υπέκυψα και αγόρασα ένα υπερεκτιμημένο κραγιόν! Που είναι φωτεινό- φωτεινό και λέγεται "daddy's little girl"(satin). Αλλά δεν πειράζει, γιατί το shopping είναι για να γεμίζει όλες εκείνες τις στιγμές, που μας παίρνει από κάτω και όλα φαίνονται στραβά!

Mac Daddy's little Girl

Mac Daddy's little Girl  
Ps1: Πήγα την δεύτερη μέρα που κυκλοφόρησε η συλλογή και πολλά πράγματα ήταν ήδη sold out! Και επίσης λόγω του ότι έχει special packaging ήταν πιο ακριβό από αυτά της μόνιμης συλλογής. Το δικαιολόγησα όμως διότι είναι ένα χρώμα που θα φοράω συνέχεια και -αν είναι ποτέ δυνατόν- επειδή έχει άσπρο κουτάκι! Ναι, τόσο καιρό ήθελα ένα Mac κραγιόν με άσπρο κουτάκι να ξεχωρίζει απ΄τα άλλα!

Ps2: Υπάρχει μια παροιμία που λέει "Ή στραβός είναι ο γιαλός, ή στραβά αρμενίζουμε". Ε, λοιπόν δεν αρμενίζουμε πάντα στραβά, μερικές φορές είναι στραβός και ο γιαλός! Trust me...

xxx

13 σχόλια:

  1. Και γω υπέκυψα! Πήρα το betty bright για το giveaway στο blog κ αυτό για εμένα! bad bad Αργυρώωωω!!! Με'γειά μας!!! Είναι τόσο μα τόσο όμορφοοοο!!! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!Το είδα το giveaway και ένιωσα ένα φτερούγισμα στην καρδιά μου!Πρέπει να έκανε φτερά σε δευτερόλεπτα το betty bright!Αχ και το Ronnie Red καλό ήτανε... Το daddys little girl πάντως είναι αυτό που θα φόραγα πιο πολύ από όλα! Μεγειά μας :)
      xxx

      Διαγραφή
  2. Αχ είπα να απέχω και με κολάζετεεε....ελπίζω να αντέξω στον πειρασμό!
    Με γειααα!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να αντέξεις στον πειρασμό??Δύσκολο!! Αλλά άμα καθυστερήσεις κι άλλο θα σε προλάβει το περιορισμένο στοκ!! :) Πάντως, επειδή αγοράζω πάντα MAC στις εκπτώσεις μου κακοφάνηκε που έδωσα 20Ε για το συγκεκριμένο! Ευτυχώς που είναι απ'τα χρώματα που φοράω συχνά, αλλιώς ούτε που θα γύρναγα να το κοιτάξω! Κι ας είναι όμορφο και χαριτωμένο....

      xxx

      Διαγραφή
  3. Με γεια σου!!! Πολύ ωραίο χρωματάκι!!! Τελικά το είπες και το έκανες.βάζεις χρώμα! Πολύ μ'αρέσει!!!
    Αυτό με τις συσκευασίες δεν το έχεις μόνο εσύ...χιχιχι...beauty junkie και εσύ ;-)

    Πολλά πολλά φιλιά

    ΥΓ Μερικές φορές είναι μόνο ο γιαλός στραβός..αλλά αργούμε να το δούμε δυστυχώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είπα και είμαι αποφασμένη!Θα βάλω χρώμα παντού! Ειδικά πάντως το άσπρο κουτάκι το ήθελα πολύ!Έτσι για να κάνει κοντραστ!! :)
      Χαίρομαι που συμφωνούμε στο τελευταίο... ;) ;)

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. το χαζευα κι εγω το χρωματακι,αλλα τελικα το αφησα κι ειπα θα παρω το up the amp με την πρωτη ευκαιρια.ειναι παρα πολυ ωραιο παντως και μπορει καποια στιγμη να το μετανιωσω που το αφησα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ....να σου πω την αλήθεια-μήπως και σε προλάβω- το προτιμώ από το up the amp ειδικά για το καλοκαίρι!Μοιάζουν αρκετά, αλλά το up the amp είναι αρκετά πιο μουντό σε σχέση με το daddy's little girl! Βέβαια για να μη λέω και βλακείες, με ένα φουξια μολύβι και από πάνω το up the amp θα παρεις κάτι που μοιάζει πολύ με το daddy's little girl!Πάντως, απ ότι είδα το heroine ξαναπρομοτάρεται και είναι το πιο τέλειο μωβ για μένα-έχε το υπόψιν!Α και εντός των ημερών θα σας δείξω το πιο υπέροχο φουξ-μωβ κραγιόν που έχω βρει ποτέ που είναι και πάμφθηνο!

      Διαγραφή
    2. ναι το ειδα οτι θα το ξαναβγαλουν αλλα δεν ξερω αν μου πηγαινουν τοσο εντονα μωβ.ασε που κολλαω λιγο να τα φορεσω,σκεψου οτι το σκεφτομαι για το up the amp κανα χρονο.περιμενω να δω τι θα μας δειξεις!

      Διαγραφή
    3. Όχι....μη κολλάς σίγουρα σου πάει,αν και σίγουρα δεν είναι για όλες τις περιστάσεις....!Αλλά έτσι κι αλλιως η γνώμη μου δεν μετράει, δεν είναι αντικειμενική-μεροληπτώ υπέρ του φούξια και του μωβ ΠΑΝΤΑ!χαχα! :)

      Διαγραφή
    4. Χμμμ με εβαλες σε σκεψεις τωρα...παλι θα γκρινιαζει το πορτοφολι μου μου φαινεται!!!καλα σε σκιες το τιμω το μωβακι και σε κραγιον το φουξ.το γτ κολλαω παραμενει μυστηριο.. ;-)

      Διαγραφή
  5. εγώ δεν πήγα καν να τη δω από κοντά για να μη παρασυρθώ, έχω σταματήσει να ψωνίζω από τις limited editions γιατί τις θεωρώ υπερτιμημένες, αλλά ο μόνος τρόπος να το καταφέρω είναι απλώς να μη τα δω από κοντά.
    με γεια πάντως, το χρωμα πρέπει να ειναι τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ συνήθως πηγαίνω επίτηδες 5 μέρες μετά ώστε να έχει εξαντληθεί το πολύ πράγμα!Γενικά κατά τη γνώμη μου τα MAC είναι υπερτιμημένα,χωρίς την έκπτωση του 25% και ειδικά όταν λογω του special packaging είναι πιο ακριβά...
      Το χρώμα είναι υπέροχο :)

      Διαγραφή