Τρίτη, 19 Μαρτίου 2013

"I had an interview....."



Hey hey!
Σήμερα είχα μια συνέντευξη και μάλιστα με ενδιέφερε πολύ! Γυροφέρνω πολύ καιρό την συγκεκριμένη εταιρεία και  η συγκεκριμένη θέση είναι ακριβώς (ξανά α-κ-ρ-ι-β-ώ-ς) πάνω στο αντικείμενο των σπουδών μου! Είμαι από τα άτομα που από την μέρα που θα με φωνάξουν για συνέντευξη, δεν μπορώ να το βγάλω απ’ το κεφάλι μου! Το σκέφτομαι 24/7! Ακόμα και στον ύπνο μου… Anyway δεν θα πω ψέματα, προσπαθώ πάντα να επωφεληθώ λιγάκι από την εμφάνιση μου-όχι δεν είμαι καμιά γκομέναρα, δεν το πάω εκεί- αλλά πιστεύω ότι μια γλυκιά φυσιογνωμία κερδίζει πάντα πόντους! Αλλά, απ’ την άλλη δεν θέλω να το παρακάνω… ε μη καρφωθούμε κιόλας. Έπιασα τα μαλλιά ψηλά κοτσίδα, γιατί θεωρώ ότι το λουκ «είμαι έτοιμη να παίξω τένις» είναι πιο professional από το «έχω να πάω κομμωτήριο 6 μήνες». Αφήστε που το μαλλί μου έχει μακρύνει πάρα πολύ και ίσως για ένα γραφείο να είναι too much! Βέβαια όπως είδα τους υπαλλήλους της εταιρείας, ήταν τόσο casual που και αχτένιστη να πήγαινα δεν θα αντιμετώπιζα πρόβλημα! Χρησιμοποίησα τα παρακάτω:
Korres Ivory- Mac peachtwist blush-Mac Nude on board bronzer-Garnier bb cream-La roche posay toleriane teint-korres Mango lipstick in Nude33-Mac Sable e/s-Guerlain Rouge Le brillant in Berry-YSL faux cils mascara


Ανέμειξα το foundation με  την bb cream γιατί ήθελα κάλυψη, αλλά δεν ήθελα πουδραρισμένο και βαρύ πρόσωπο. Έβαλα λίγο bronzer για να κάνω γωνίες-απαραίτητο βήμα όταν πιάνω τα μαλλιά μου ψηλά- και το και το Mac Peachtwist για ρούζ! Στα μάτια έβαλα την σκιά ivory του κορρέ που δεν γυαλίζει πολύ και στην κόγχη την sable από την Mac, καθόλου liner και την μάσκαρα Effet faux cils shocking. Στα χείλη είχα ένα δίλημμα γιατί μόλις έβαλα το Guerlain Rouge Berry μου φάνηκε πολύ χαρούμενο (για συνέντευξη, κατά τα άλλα είναι όσο χαρούμενο πρέπει) και έβαλα από πάνω και το korres mango lipstick-Nude 33.


Λοιπόν… πως πήγε? Ε, για να είμαι ειλικρινής έχει τύχει να τα πάω και καλύτερα σε συνέντευξη και να μην πάρω τη θέση…  Αφήστε που σε μεγάλο βαθμό δεν με ρώτησαν τις κλασσικές ερωτήσεις συνέντευξης,  αλλά και πράγματα γνώσεων/κρίσεως τα οποία ενώ τα ήξερα, ψιλοξαφνιάστηκα και θεωρώ ότι δεν απάντησα επαρκώς! Αν θα με πάρουν? Αυτό δεν το ξέρω…. Τώρα που το ξανασκέφτομαι…. τιιιιιιιιιι δεν θα με πάρουν? Όχι , αγάπη μου…. ΕΓΩ παραιτούμαι πρώτη ….άντε πια!!! 


Ps:πέρασα ένα υπέροχο καρναβάλι, σας αφήνω με την αγαπημένη μου φωτογραφία!! 


16 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία!!! Πολύ όμορφος συνδυασμόοοος!!! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααχ μακάρι!Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  2. με ολη μου την καρδια ευχομαι να την παρεις τη θεση και να διαπρεψεις κιολας.τα χρωματα που επελεξες ειναι πολυ σικ και συμφωνω...συν Αθηνά και χείρα κίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ να σαι καλά!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!Έχουν βαλτώσει τόσο τα πράγματα στον επαγγελματικό τομέα που πλέον αρκεί το να με καλέσουν σε συνεντεύξεις που με ενδιαφέρουν για να χαρώ! :)

      Διαγραφή
  3. Και γω αγχωνομαι πολυ με τις συνεντευξεις!Οχι οτι εχω δωσει και πολλες αλλά,λεμε τωρα... :P. Αυτο το foundation εχει ικανοποιητικη καλυψη?Ειναι καλο για λιπαρες επιδερμιδες? Καλη επιτυχια... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχα...!Το λίγο άγχος κάνει καλό, στο πολύ υπάρχει θέμα!
    Το foundation το αγόρασα όταν καταργήθηκε το unifiance correcteur teint το οποίο μου άρεσε πάρα πολύ! Το toleriane δεν είναι κακό, αλλά δεν με ξετρέλανε κιόλας!Είναι πολύ καλυπτικό-χωρίς να είναι στόκος, απλώνεται εύκολα, αλλά αν έχεις πολύ λιπαρή επιδερμίδα μην περιμένεις ότι θα διατηρηθεί για πολλή ώρα,διότι και το τελείωμα του δεν είναι σουπερ ματ! Δοκίμασε το όμως, μη σε πάρω στο λαιμό μου, έχω τον ανικανοποιήτο στα foundation!Το ένα μου ξυνίζει, το άλλο μου βρωμάει!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή επιτυχία σου εύχομαι!!!!
    Και αν δεν σε πάρουν αυτοί θα χάσουν...

    P.S.Υπέροχες επιλογές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχι....μα τι καλή που είσαι!!!Thanks για την θετική ενέργεια!I absolutely need it!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. μα καλα γιατι να μην σε παρουν;;;τους εδειξες τα υπεροχα ποστ σου;;και τις φανταστικες επιλογες σε καλλυντικα;ετσι για να ξερουν οτι δεν εχεις πεσει σχεδον ποτε εξω ;)) καλη επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα! Μα αυτό λέω κι εγώ...να μην είναι λίγο beauty related η θέση? :)
      Μεταξύ μας, μόνο που με καλέσανε χάρηκα, αλλά εντάξει οι συνεντεύξεις με τσακίζουν, το παραδέχομαι!Και γενικά ενώ το έχω το επικοινωνιακό κομμάτι και προσπαθώ να μην το δείχνω, από μέσα μου πάντα νιώθω ένα βήμα πριν το έμφραγμα!

      Διαγραφή
  7. Καταρχάς καλή επιτυχία!!!! Εύχομαι να σε πάρουν αλλά αν δε σε πάρουν..αυτοί θα χάσουν ;-)
    Καλά για άγχος περί συνεντεύξεων δε συζητώ..εγώ αγχώνομαι και με πολυυυ πιο απλά πράγματα. Το μακιγιάζ σου πάντως άψογο, συμφωνώ και για την αλλαγή στο κραγιόν, πολύ χαρούμενο αν και ποτέ δεν ξέρεις τι ακριβώς έχει στο μυαλό της μια εταιρία.. άβυσσος :-Ρ :-))

    Φιλάκια πολλά και ελπίζω το επόμενο ποστ σου να είναι "πως να βάφεστε τις πρώτες μέρες στη δουλειά"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) χαχαχα, όπως τα λες!Άβυσσος! Όπως με ενημέρωσαν υπάρχει και δεύτερη φάση συνεντεύξεων οπότε τουλάχιστον έχω φάει την πρώτη κρυάδα και συνεχίζω!
      Σε ευχαριστώ πολύ!(Πολύ εμπνευσμένη η τελευταία σου ατάκα!! :) )
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Ευχόμαστε να πάρεις την δουλειά και να μας ενημερώσεις για τα καλά νέα γιατι το να βρίσκει κανείς δουλειά στο αντικείμενο του σε αυτή τη χώρα πλέον είναι ένα πάρα πολύ καλό νέο!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μακάρι!! Όπως και να χει μου αρκεί που υπάρχει μια κινητικότητα!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και εσενα και όλες σας για τη θετική σκέψη και τα καλά σας λόγια!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  9. εύχομαι τα καλύτερα! το λουκ που διάλεξες όντως ήταν σωστό & έξυπνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή