Σάββατο, 9 Μαρτίου 2013

What I’ve been up to….

  • Θεωρητικά έχω κλειστεί σπίτι και εκτελώ τόνους πνευματικής εργασίας μπροστά απ΄τον υπολογιστή…. Στην πράξη όμως είναι πολύ δύσκολο να κάνεις δουλειά στον υπολογιστή όταν υπάρχουν 50 άλλα πράγματα να σε αποσπάνε… Οπότε το ένα έφερε το άλλο, το χέρι μου πήγε μηχανικά το ορκίζομαι, και κατέβασα 3 ολόκληρες  σεζόν από το «DowntonAbbey». Και τις είδα κιόλας… Τα είδα τόσο μαζεμένα τα επεισόδια, που έχω πάθει κρίση ταυτότητας. Νομίζω ότι ζω στο 1920, απαιτώ να με φωνάζουν “my Lady” και πριν βγω έξω- στην αγγλική εξοχή- πρέπει απαραιτήτως να βάλω την καπελαδούρα μου! Πρόκειται για μια σειρά εποχής από ότι καταλάβατε, που λαμβάνει χώρα στην περιοχή του Yorkshire στις αρχές του 20ου αιώνα. Η ιστορία στήνεται γύρω από την αριστοκρατική οικογένεια Crawley και τους υπηρέτες της. Αν φανταστείτε ότι στο κάστρο μένουν ένα αντρόγυνο, τρεις κόρες, καμιά δεκαριά υπηρέτες, ενώ μπαινοβγαίνουν ή «πεθερά», υποψήφιοι γαμπροί και μελλοντικοί κληρονόμοι μπορείτε να καταλάβετε γιατί γίνεται της μουρλής! Αν  το δείτε, δώστε βάση στην «πεθερά», κλέβει την παράσταση. Συνήθως δεν μου αρέσουν καν οι ταινίες εποχής, γιατί με μελαγχολούν αλλά αυτό το προτείνω. Δείτε το ακόμα κι αν είναι μόνο για τα τέλεια ρούχα και μαλλιά που έχουν… 

  • Μέσα σε όλα, έκανα ένα διάλειμμα- από το Downton Abbey και πήγα σε ένα μασκέ πάρτυ… Επειδή δεν βρήκα στολή αγγλίδας αριστοκράτισσας-πλούσιας κληρονόμου ντύθηκα «εεε πειρατίνα – το τόπι μου» Αλλά από αφηρημάδα ξέχασα το τόπι… Ευτυχώς θυμήθηκα να κάνω το απαραίτητο σμόκυ  με την μοναδική σκιά που χρησιμοποιώ σε αυτές τις περιπτώσεις και είναι η Sexy Stacey- theBalm. Υπέροχο χρώμα, απίστευτα μαλακή, αλλά «τρίβεται» δεν θα πω ψέματα… Επίσης έχει πάνω από 3gr προϊόν. Αν την χρησιμοποιώ μόνο απόκριες θα μου φτάσει για μια χιλιετία..

    Sexy Stacey-theBalm



  • Τέλος, δεν μπορώ να ξεκολλήσω από αυτό το υπέροχο κομμάτι του Eros… είναι καμιά άλλη θαυμάστρια ή είμαι μόνη μου?

     




     

    Kαλό Σαββατοκύριακο σε όλους!
    xxx

10 σχόλια:

  1. Εκτός απ' τα κοστούμια, τα ωραία μαλλιά κτλ ένας άλλος λόγος που θα το έβλεπα θα ήταν και η βαριά βρετανική προφορά που πεθαίνω να ακούω! Ψαχνόμουν για νέα σειρά και μου έδωσες ιδέα! Άσε που μου αρέσει να βλέπω μαζεμένα τα επεισόδια, δε μπορώ να περιμένω να κατεβάζω ένα μόνο την εβδομάδα!
    Για τη σκια δε θα σχολιάσω γιατί καιρό τώρα τα the balm μου κλείνουν πονηρά το μάτι και εγώ κάνω ότι δεν τα βλέπω!
    Και όχι δεν είσαι η μόνη θαυμάστρια του Eros!! :)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά πως το ξέχασα να το γράψω αυτό?Λατρεύω την προφορά τους! Δες το!Και μην το googl-αρεις καν γιατί κυκλοφορούν τεράστια spoilers και θα χαλάσουν το fun!Προειδοποίηση: ο τρίτος κύκλος είναι λίιιγο πιο δραματικός, αλλά μου άρεσε εξίσου!
      Εγώ εδώ και μήνες είμαι σε δίλημμα αν θα πάρω την "just this once jamie"... Είναι πολύ ωραίο χρώμα!Και οι συσκευασίες είναι τόσο χαριτωμένες!
      xxx

      Διαγραφή
  2. η σκια φαινεται πολυ ωραια.θελω πολυ να δοκιμασω τα the balm.που θα μου πανε.
    ο eros ειναι η αδυναμια μου <3!
    η σειρα παλι στα υποψην.ειμαι φαν των ταινιων εποχης και φοβαμαι θα κολλησω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι άλλο από τα theBalm αλλά είμαι πολύ ευχαριστημένη απ'την σκιά και θα ήθελα σίγουρα να δω και άλλα χρώματα! Ο Eros είναι υπέροχος και φωνάρα!
      Ε λοιπόν, αν σου αρέσουν οι ταινίες εποχής, το λέω με βεβαιότητα: θα κολλήσεις με το downton abbey!

      Διαγραφή
  3. αλλη μια τρελη φαν του downton abbey εδωω!εχω τρελα με τα εποχης και ειδικα τα αγγλικα.ουτε εμενα μου αρεσε τοσο ο τριτος κυκλος,με στεναχωρησε..οσο για τα the balm δεν εχω δοκιμασει κατι αλλα θελω να παρω το mary loumanizer καποια στιγμη!φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. yaaay!!Τι θα κανουμε μέχρι το φθινόπωρο του '13 που θα βγάλουν καινουρια επεισόδια??
      Εγώ άλλο highlighter δεν παίρνω...τα έχω και κάθονται, αλλά ένα ρουζάκι ή την "just this once jamie" σκια.. ευχαρίστως!! Kisses!

      Διαγραφή
  4. Έχω να πω για το Downton ότι ο 3ος κύκλος με ψιλο-απογοήτευσε... Περισσότερο Γιάγκο Δράκο μου θύμιζε παρά ένα ωραίο στόρι με νόημα, όπως είχαν οι προηγούμενοι δύο! Επίσης, είμαι η μόνη που θέλει να βρει γκόμενο ο ωραίος μαυρομάλλης υπηρέτης; :) Και ο τύπος που παίζει το Matthew, κακό χρόνο να'χει που διάλεξε το Broadway έναντι του Downton κι έφυγε ο ήρωας που μου άρεσε πιο πολύ! Μπουυυ...

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα....ευτυχώς που δεν έβλεπα Λάμψη και απέφυγα τον συνειρμό! Ε δεν το κρύβω και εμένα ο τρίτος κύκλος με στενοχώρησε λίγο, αλλά από ότι κατάλαβα ήθελαν να φύγουν οι ηθοποιοί και αναγκαστικά προσαρμόσανε το σενάριο... Σιγά και αυτός ο Matthew, 8 επεισόδια η σεζόν είναι, δεν μπορούσε να τα συνδυάσει??Εδώ άλλοι δουλεύουν 15 ώρες την μέρα... Ο ωραίος υπηρέτης με κέρδισε και εμένα, έγινε καλούλης, αντε ας βρει κάποιον στον τέταρτο κύκλο να ησυχάσουμε... και αυτή η O'brien αν δεν σκοπεύει να αλλάξει χτένισμα να φύγει κι αυτή...δεν την μπορώ πια...!
      xxx

      Διαγραφή
  5. τέλειο το ποστ, γενικά είμαι φαν του μπλογκ σου <3 από σειρές πάντως αυτήν την εποχή δεν βλέπω κάτι, περιμένω το καλοκαίρι να βγει καινούριο επεισόδιο Breaking Bad στο οποίο είμαι ΕΘΙΣΜΕΝΗ και αν δεν το ξέρεις να το τσεκάρεις οπωσδήποτε! Αν θέλεις ρίξε μια ματιά και σε εμένα, http://bellatrixxkiddo.blogspot.gr/, θα χαρώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Το ξέρω το breaking bad, αλλά το ψιλοαποφεύγω γιατί δεν θέλω να κολλήσω(ασε που περιμένω να ξαναρχίσει για να έχω περισσότερο υλικό και μη μεινω στα κρύα του λουτρού :) )

      Διαγραφή