Δευτέρα, 1 Απριλίου 2013

"My weekend...."



Hey hey!
Καλή βδομάδα και καλό μήνα να έχουμε, χωρίς πρωταπριλιάτικα αστεία- τα οποία μισώ!! Αφήστε που συνέχεια με πιάνουν κορόιδο γιατί είμαι αφηρημένη και ξεχνάω ότι είναι πρωταπριλιά!

Το Σαββατοκύριακο πήγα στο μπαζάρ του notos (διαρκεί μέχρι και την Πέμπτη 4 Απριλίου, Μενεξέδων 6, Κάτω Κηφισιά) και κατάφερα να είμαι εγκρατής. Βέβαια αποπροσανατολίστηκα, διότι ενώ ήθελα να πάρω ένα άρωμα βρέθηκα με καλλυντικά! Αυτά παθαίνει κανείς όταν χάνει τον στόχο του! Focus!Πήγα την πρώτη μέρα και ξαφνιάστηκα όταν είδα ότι υπήρχε ουρά! Όχι τίποτα, αλλά επωφελήθηκα του καιρού και προτίμησα να πάω με το πόδι  - το οποίο μου πήρε περίπου 3 τέταρτα ενώ – ας είμαστε ρεαλιστές- έπρεπε να πάρω το αμάξι και να πάω εκεί το συντομότερο δυνατόν! Αφήστε που στην μέση της διαδρομής ένιωσα την γύρη να με απειλεί και απίστευτη ανασφάλεια που δεν είχα έστω ένα αντιισταμινικό πάνω μου!

Revlon facets of fuchsia nail polish 2,5E-Clarins Midnight blue eyeshadow 5E-Clarins Face Powder 8E- Revlon Wild Orchid lipstick 3E-Guerlain Rouge G Le Brillant in Beatrix 11E
 * Όταν είδα το Guerlain Rouge G σε αυτήν την τιμή τρελάθηκα! :)
Clarins Midnight Blue

Την Κυριακή ξαναπέρασα μια βόλτα απ΄το bazaar, αμφιταλαντεύτηκα αν  έπρεπε να πάρω ένα άρωμα και αφού αποφάσισα ότι θα  ήταν καλύτερα να το αφήσω, πήγα στο γήπεδο! Ναι, τι πιο λογικό? Είναι η δεύτερη φορά που βλέπω ποδόσφαιρο –live-και ενώ δεν παρακολουθώ φανατικά μπορώ να πω ότι σαν θέαμα, μου αρέσει! Like και στους μπαμπάδες που φέρνουν τα κουτσούβελα τους στο γήπεδο, είτε είναι αγοράκια είτε κοριτσάκια! Μοναδική ένσταση για την κυρία αστυνομικό που μας έκανε σωματικό έλεγχο και κοίταξε τις τσάντες μας! Μαντάμ, εγώ κάνω τρεις ώρες να βρω κάτι μέσα στην τσάντα μου και εσύ έχεις την ψευδαίσθηση ότι με μια ματιά θα βρεις τίποτα? Κοίτα, κι άμα βγάλεις άκρη , να μου γράψεις!

*(No offense taken ε, συμφωνώ με τα μέτρα ασφαλείας ! )
Χμ...!
 xxx


18 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχ!!!!!Πολύ γέλασα με το γήπεδο...είσαι τρομερή!!!!

    Τέλεια τα πραγματάκια που αγόρασες.Σήμερα στην δουλειά φόρεσα το Revlon Wild Orchid lipstick, απλά τέλειο!!!!!

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...Ωραία ήταν πάντως, λέω να ξαναπάω!! :) Καλά εκείνη την ώρα δεν ήθελα να πω τίποτα στην αστυνομικό και να προκαλέσω την τύχη μου, αλλά είχα το απόλυτο χαος μέσα στην τσάντα!Πρέπει να αλληθώρισε μόλις την άνοιξα!! :)
      Το φοράω κι εγώ τώρα -μέσα στο σπίτι, γιατί είμαι τόσο τρελή- και είναι απίθανο!
      Φιλια πολλά!

      Διαγραφή
  2. πωπω!καλοφορετα!!!ενταξει αυτα τα revlon και το guerlain μου κλεινουν το ματι!ειδικα οι τιμες τους!χμμ μου φαινεται στο επομενο bazzaar θα παρω το τρενο και θα κατεβω αθηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thanx!!Να έρθεις εκδρομούλα! Κοίτα είναι ρίσκο αυτά τα μπαζαρ, γιατί πάντα ταλαιπωρείσαι και μπορεί να μη βρεις αυτό που ψάχνεις, αλλά επειδή οι τιμές είναι δελεαστικές πιστεύω αξίζει!!

      Διαγραφή
    2. αν κανει η estee lauder συντομα θα προσπαθησω να ερθω..δεν χανονται τα mac σε εξευτελιστικες τιμες!!

      Διαγραφή
    3. Κοίτα, στο bazaar του notos επειδή πουλάνε και πιο ακριβές εταιρείες, παρά την μεγάλη έκπτωση, και πάλι δεν τα λες φτηνά! Στο bazaar της estee από την άλλη, ειδικά τα Mac καταλήγουν να είναι πάμφθηνα...αλλά στο λέω η ταιλαίπωρία στο μπαζαρ της estee δεν συγκρίνεται ούτε με δημόσια υπηρεσία! :) Είναι για γερά στομάχια! :)

      Διαγραφή
    4. χμμμ δεν νομιζω να με πτοησει τοσο η ταλαιπωρια.αντεχω τις δημοσιες υπηρεσιες(μαλλον ειμαι απο τους λιγους χαχα) κι αυτο γιατι ο σκοπος αγιαζει τα μεσα!!!!ειδικα μετα το ποστ σου που ειχες βρει την crew με 7ε εεε το πηρα αποφαση οτι δεν θα χασω το επομενο!

      Διαγραφή
    5. Καλά, εγώ είχα απελπιστεί...αλλά έχω βρει τέλεια πράγματα και πιστεύω ότι αξίζει!Εν τω μεταξύ αν πας χαλαρά τη δεύτερη μέρα και πάλι υπάρχει πολύ στοκ, οπότε δεν ταλαιπωρείσαι!Τα λέμε εκεί ;)

      Διαγραφή
  3. πω πω αυτο το bazzar,εχω γινει πιο πρασινη απο τη Φιονα στο shrek.καλοφορετα ολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!!Ελα μη ζηλεύεις! Όταν έφτασα και είδα τόσο κόσμο είπα από μέσα μου: "Για καλό είναι, όσο λιγότερα πράγματα βρεις τοοοοσο καλύτερα!!".Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. Αχ..αυτά είναι αντί να τα βλέπω και να τα χαίρομαι, τα βλέπω και ζηλεύω! Οι παλέτες όπως σου είπα μου έγιναν εμμονή..τρέλα!!
    Καλά το κραγιόν πόσο πιο ωραία συσκευασία δηλαδή..είναι να το ερωτεύεσαι! Τα Revlon και τα δύο φανταστικά, ειδικά το βερνίκι αν το είχα δει θα το είχα πάρει σίγουρα. Με την Clarins εντυπωσιάστηκα πραγματικά με την απόδοσή των σκιών της και με τις αποχρώσεις που είχαν.

    Έχω να δηλώσω: Είμαι εθισμένη και θέλω να ξαναπάω!! Ελπίζω να προλάβω τελευταία στιγμή ;-)

    Φιλιά πολλααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ όταν πήγα τις πρώτες μέρες είχε πολλές παλέτες και τις προσπερασα γιατί μου έχω ψιλοαπαγορεύσει τις σκιές! Την clarins την πήρα γιατί εδώ και καιρό θέλω την contrast από την Mac και μόλις είδα ότι η Clarins έχει άψογη σύνθεση και απίστευτη τιμή δεν το σκέφτηκα δεύτερη φορά!
      Τέρμα...αυριο ξαναπηγαίνω και εγώ!! :) Κι ας βάλει ο Θεός το χέρι του!!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Κ εσύ στο μπαζαρ...!!Πόσα χτυπήματα ν' αντέξω...!φοβερές επιλογές...!!καλοφόρετα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ είναι πολλά τα χτυπήματα της μοίρας, σε καταλαβαίνω! Κρίμα που δεν μπόρεσες να πας, μην ανησυχείς πάντως...καλύτερα να μην πας καθόλου, παρά να πας, να τα θες όοοοολα και να μην μπορείς να τα πάρεις!! Είναι πολύ βαρύ... :P
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  6. Φανταστικά όλα!! Πήγα και εγώ και τσίμπησα τέλεια πραγματάκια, το αγαπημένο μου είναι ένα κραγιόν ματ σε υγρή μορφή από guerlain που πήρα μόλις 5 ευρώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγειές και σε σένα!Κάνε ποστ να τα δούμε!! :) Μαλλον δεν το πέτυχα αυτό το κραγιον όταν πήγα!Για τις τιμές δεν μιλάω ε...

      Διαγραφή
  7. Αχ αυτό το βερνίκι της Revlon φαίνεται καταπληκτικό! Το κραγιονάκι της Guerlain πολύ το ζήλεψα! Μμμ εγώ δύο σκιούλες πήρα από Clarins και δηλώνω εντυπωσιασμένη!

    ΥΓ εξομολόγησης: Από το πρωί διάβασα όλα σου τα ποστ μονοκοπανιά, ενώ ταυτόχρονα υποδυόμουν με επιτυχία πως δούλευα! Σε λατρεύω...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο το βερνικι ηταν καταπληκτικο μεχρι που χρειαστηκε να το αφαιρεσω!!Δραμα...!Οι σκιές της clarins έχουν απιστευτη ποιότητα, δεν το περίμενα!!Το guerlain rouge g είναι ότι καλυτερο εχω δοκιμάσει,ανεξαρτητα απ τη συσκευασία!Κριμα που δεν πήρα κι άλλο ένα!
      Χαχα,είσαι απίστευτη! :) Σε ευχαριστω πολύ!!
      ΧΧΧ

      Διαγραφή