Παρασκευή, 19 Απριλίου 2013

"...It's time to let go...."



Δεν είναι πρώτη φορά που το λέω, ότι είμαι απίστευτα νοσταλγικός τύπος! Ίσως να φταίει η μνήμη ελέφαντα που έχω και δεν με αφήνει να ξεχάσω σχεδόν τίποτα! Στην καθημερινότητα μου μπορεί να είμαι απίστευτα αφηρημένη, αλλά αν με ρωτήσετε τι συζητούσα  στο καράβι για Πάρο το καλοκαίρι του 2005 θυμάμαι να σας πω τα πάντα με λεπτομέρειες….! Μερικές φορές ακούω την ατάκα «Κοίτα μπροστά και προχώρα» και η σύγκριση είναι αναπόφευκτη… πιστεύω ότι στην περίπτωση μου κοιτάω προς τα πίσω και μετακινούμαι μπροστά βάζοντας όπισθεν! Σας μπέρδεψα? Για να μην σας πω ότι έχω κρατήσει ας πούμε το ακτοπλοϊκό εισιτήριο  για Χανιά από την 5ημερη μου, τον πρώτο λογαριασμό της ΔΕΗ απ’ το φοιτητικό μου σπίτι και ένα σωρό άλλες αηδίες που δεν μπορώ με τίποτα να ξεφορτωθώ! Άλλα εντάξει που και που με συνεφέρνω και πετάω μερικά πραγματάκια- το παραδέχομαι τα πάνω-πάνω! 

Σε πρόσφατο ξεσκαρτάρισμα δρομολόγησα τα παρακάτω και φυσικά ένα φόρτωμα χαρτούρα  η οποία δεν είναι ιδιαίτερα φωτογενής γι’ αυτό και δεν συμπεριλήφθηκε στην οικογενειακή φωτογραφία.

Seche vite-Opi sweet heart-Seventeen 268-Clinique high impact-h&m gloss-Korres grey brown base eyeshadow-Escada pasific paradise- fresh line eyeshadow-korres guava lip butter


Για παράδειγμα το μωβ βερνίκι το είχα βάλει στην ορκωμοσία μου! Πρέπει να έχουν μείνει μονάχα δύο σταγόνες μέσα, είμαι στο σημείο να πιστεύω ότι αν αρχίσω να βάφω τα νύχια μου δεν θα μου φτάσει για το δεξί χέρι! Το φόρεσα πολύ, το ξεπέρασα, αλλά θα μου λείψει! Τις δύο σκιές τις χρησιμοποιούσα ένα χρόνο μαζί, τις πιο πολλές μέρες της βδομάδας και επιτέλους χαίρομαι που φεύγουν! Δείτε το χρώμα εδω.Η λοσιόν της LaRoche Posay δεν με συγκίνησε ποτέ, όπως και το OPI sweet heart το οποίο απεχθάνομαι γιατί κάνει γραμμές, θέλει 3 στρώσεις και στο τέλος πάντα κάπου ακουμπούσα και το χάλαγα! Ακόμα και το αγαπημένο seche vite αργούσε να το στεγνώσει! Το lip-gloss του h&m και την high-impact θα τα ξαναπάρω σίγουρα, όπως και το lip butter guava του Κορρέ! Και φτάνουμε στο δυσκολότερο σημείο… Στο Escada pacific paradise, το μοναδικό άρωμα (και μάλιστα 100αρι) που έχω τελειώσει ποτέ! Το έχω άδειο για περίπου 2 χρόνια και δεν μπορώ να το πετάξω… αυτά τα 3 ψιτ-ψιτ που του έχουν μείνει μέσα μου θυμίζουν  ένα σωρό πράγματα! Ξέρω ότι πολλές θεωρείτε τα αρώματα της escada συνθετικά και ψεύτικα, αλλά τι να κάνουμε… ο έρωτας είναι τυφλός και με χτύπησε κατακούτελα! Ποιον κοροϊδεύω? Δεν μπορώ να το πετάξω… αυτό θα το κρατήσω :)

xxx

30 σχόλια:

  1. Πρέπει να ομολογήσω πως παλιότερα υπήρξα κι εγώ "μαζόχτρα" αλλά πλέον πετάω πολύ εύκολα πράγματα! Η losion της La Roche Posay δε κατάφερε να μου κλέψει την καρδιά, όσο κι αν προσπάθησε! Η high impact της Clinique, όπως και το seche vite είναι πολυαγαπημένα! Ψηφίζω να κρατηθεί το μπουκάλι της Escada! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι η λοσιόν δεν έλεγε και πολλά!Αδιάφορη!Το seche vite το λατρεύω κι εγώ, ας έχει κανα δυο ελαττώματα, είναι το μοναδικό που στεγνώενει τα νυχια τόσο γρήγορα! Λοιπόν τα πέταξα όλα και το μπουκαλάκι έμεινε :) δεν μπορώ να το αποχωριστώ μωρε...!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Αυτή την περίοδο έχω "υπό δοκιμή" το fast forward από china glaze! Στεγνώνει πολύ γρήγορα (μάλλον το ίδιο γρήγορα με το seche vite) και δεν είναι τόσο πηχτό! Επειδή κάθε φορά που ακούω για κάποιο γρήγορο στεγνωτικό, ρωτάω πάντα "στεγνώνει τόσο γρήγορα όσο το seche vite?", σου λέω δοκίμασέ το, πιστεύω θα σου αρέσει!

      Διαγραφή
    3. Ααααα τέλεια,Θα το δοκιμάσω σίγουρα, ευχαριστώ πολύ που το πρότεινες!Τα china glaze είναι έτσι κι αλλιώς είναι απ'τα αγαπημένα μου, αφού στεγνώνει και γρήγορα...!

      Διαγραφή
  2. Παλιά μάζευα όλα τα μπουκαλάκια από όλες τις κολόνιες μου,μέχρι που μια μέρα με έπιασε η τρέλα και τα πέταξα όλα και από τότε δεν έχω ξανακρατήσει....
    Αυτό το άλλο που λες με την μνήμη, πως το κάνεις βρε παιδί μου...εγώ είμαι πολύ ξεχασιάρα αφού οι δικοί μου με φωνάζουν χρυσόψαρο χαχαχαχ!!!
    Λατρεύω το Guava του korre!!!

    Γενικά προσπαθώ να μην δένομαι με αντικείμενα, γιατί έχω μία τάση.

    Υ.Γ. Πάλι το post σου είναι απίθανο!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσοψαράκι..., δεν ξέρω πως γίνεται, έχω απίστευτο μνημονικό!Και ενώ θυμάμαι τα πάντα ,ξεχνάω πάντα να βγάλω το σίδερο απ΄την πρίζα, το τοστ μέσα στην τοστιέρα να καρβουνιάζει, την πόρτα του αμαξιού τέρμα ανοιχτή και άλλα τέτοια ωραία :)
      Αχ και εγώ την έχω την τάση αυτή αλλά όπως με έχω ψυχολογήσει το κάνω πιο πολύ γιατί κάτι μου θυμίζει το αντικείμενο παρά γιατί δεν μπορώ να ζησω χωρίς αυτο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Το έιχα και εγώ το πρόβλημα που δεν μπορούσα να πετάξω τπτ και κρατούσα κ εγώ τα μπουκάλια από αρώματα...αλλά απ όταν τελείωσε η φοιτητική μου ζωή και δεν έχω και πολύ χώρο τα πετάω αναγκαστικά...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ σε ζηλεύω....!ευτυχώς δηλαδή που υπάρχει και ένας περιορισμός στον χώρο γιατί θα είχα εξαπλωθεί σε όλο το οικοδομικό τετράγωνο!! :)

      Διαγραφή
  4. είμαι το ακριβως αντίθετο! ξεσκαρτάρω συνεχεια και καμια φορά πάνω στη φούρια πετάω κ χρήσιμα πράγματα :P
    ωραιο ποστ και πάλι
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα.....ευτυχώς δεν αντιμετωπίζω αυτόν τον κίνδυνο! Το αντίθετο θα έλεγα... Να χαθω πχ καμιά μέρα μέσα σε έναν λαβυρινθο από άχρηστα πράγματα! Σε ευχαριστώ πολύ! :)

      Διαγραφή
  5. Έχω να πω ότι έχω κρατήσει την π΄ρωτη μου σκιά που είχα αγοράσει στην τριήμερη του Γυμνασίου στα Τρίκαλα επειδή οοολες οι άλλες είχαν καλλυντικά και εγώ το πολύ πολύ να είχα ένα διάφανο Liposan! Ω ναι και λατρεύω να τη δείχνω και δεν την πετάω με τίποτα!
    Έχω και άλλα να πω αλλά δεν τα λέω γιατί θα εκτεθώ και θα γελάει και ο κόσμος.. Αν σε βρω από κοντά θα καταλάβεις όμως!! :-))
    Λέω το βερνίκι από την ορκωμοσία να το κρατήσεις..είναι ωραία ανάμνηση. Και το άρωμα ίσως για λιγουλάκι ακόμα όσο μυρίζει ωραία..για λίγο

    Και δε συνεχίζω γιατί σου λέω θα γελάει ο κόσμος ;-)

    Πολλά πολλά φιλιά!
    Υ.Γ. Είμαι εθισμένη στα posts σου! Είμαι fan τρελή! Το έχω ξαναπεί και αυτό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα... έλα μου κίνησες την περιέργεια...λές να είσαι χειρότερη και απο μένα?? Κατηγορώ τα γονίδια μου πάντως....ο μπαμπας έχει ένα τροχόσπιτο εδώ και 30+ χρόνια, το οποίο δεν έχουμε χρησιμοποιήσει τα τελευταία 15 χρόνια, αλλά αρνείται να το δρομολογήσει γιατί έχει "συναισθηματική αξία" Go figure...!Υπάρχουν και χειρότερα, τουλάχιστον τον μπουκαλάκι μου δεν πιάνει πολύ χώρο!! Το βερνικι θα το ξαναπάρω μαλλον, το αγαπώ πολύ τελικα :)

      Φιλιά Σοφία και σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  6. Χαχα με τα χαρτακια συμπασχω :D εχω ο,τι χαρτακι κ κακο μπορεις να μαζεψεις απο καθε ταξιηδι, βαλε και απο διαφορες σημαντικες στιγμες με το εταιρον ημισυ και σκεψου τι εχω μαζεψει :P απο καλλυντικα ή αρωματα δεν κραταω τπτ εκτος απο τα back to mac.
    σε θαυμαζω παντως που τελειωσες βερνικι νυχιων. δεν το εχω καταφερει ποτε κ δεν το βλεπω να το κανω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά και που να δεις τι χαρτούρα έχω μέσα σε τσάντες, πορτοφόλια κλπ! Ένα δράμα μιλάμε!Μόνο που το παθαίνω και με καλλυντικά και με μικροπράγματα!Λοιπόν, περιέργως στα βερνικια δεν δυσκολεύομαι, και μάλιστα τα πάω σχεδόν μέχρι το τέλος γιατί χρησιμοποιώ και διαλυτικό οπότε δεν πήζουν!Μπορεί βέβαια απλά να σπαταλάω πολλή ποσότητα, τα βάφω κάθε 3-4 μέρες και πάντα κάνω δύο στρώσεις! Λες να φταίει αυτο? :)

      Διαγραφή
  7. α σε θαυμαζω που καταφερες και τελειωσες αρωμα και σκιες!
    επισης σε θαυμαζω για τη μνημη ελεφαντα.χρυσοψαρο τρελο εγω δυστηχως.
    Νοσταλγικος τυπος ειμαι και εγω και συναισθηματικη πολυ αλλα προσπαθω να μη δενομαι με αντικειμενα και να μη τα συλλεγω.σε καταλαβαινω παντως γιατι εχω κρατησει μερικα αναμνηστικα απο ταξιδια κυριως και ανατρεχω συχνα πυκνα εκει.
    παμε για αλλα,καλυτερα και πιο μοσχομυριστα.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκιές έχω ξανατελειώσει, άρωμα είναι η πρώτη φορά και το συγκεκριμένο μακάρι να μην τελείωνε ποτέ!Πάντως πιστεύω πιο πολύ δενόμαστε με τις αναμνήσεις που συντηρούν ορισμένα αντικείμενα, παρά με το αντικείμενο το ίδιο!Καλά τώρα είπες το πιο σωστό απ'όλα... πάμε γι' αλλα... ;)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Γειά σου κούκλα μου!!
    Μόλις βρήκα το μπλόγκ σου, μου αρέσει πάρα πολύ !κάνει πολύ ωραία ποστ ομορφιάς και περιποίησης και μπράβο σου :)
    πολύ καλό μπλόγκ!
    Αν θέλεις μπορείς να περάσεις μία βόλτα και απο το δικό μου και αν ενδιαφέρεσαι να συμμετάσχεις και σε 2 Give Away που τρέχουν αυτό το καιρό στο μπλόγκ μου με ρούχα !!!:)
    Ελπίζω να σε δώ στο μπλόγκ μου σύντομα!!
    Φιλάκια

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα έρθω άμεσα κορίτσι!Σε ευχαριστώ πολύ! :)
      xxx

      Διαγραφή
  9. στη τελευταία μετακόμιση βρήκα ευκαιρία και αφορμή να πετάξω πολλά τέτοια. για πολύ καιρό τα συρτάρια και οι ντουλάπες μου ήταν τακτοποιημένα στο νεο σπίτι μου, αλλά σταδιακά ξαναμαζεύτηκαν. στην επόμενη μετακόμιση τώρα. είμαι υπέρ του de-clutter! αλλά βαριέμαι τη διαδικασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουφ...από που να πρωταρχίσω το de-clutter?Απ΄τις ντουλάπες, απ΄τα συρτάρια...δύσκολο πολύ δύσκολο! Το κάνω μια-δυο φορές το χρόνο, αλλά διαπιστώνω ότι ακόμα και τότε πεταω το 1/5 από αυτά που πρέπει πραγματικά να πετάξω...ασε που δεν μπορώ με τίποτα να πετάξω ρούχα... :S

      Διαγραφή
  10. Νοστολγικη ειμαι κι εγω!!Ενω 8 χρονια εχω φυγει απο την Πατρα, οπου κι εγω σπουδασα, ακομη φερνω στο μυαλο μου αναμνησεις του απο το παρελθον και νοσταλγω...Ακομη κραταω την πρωτη μου σκια απο mac που ειχα αγορασει τοτε, που ειχαν πρωτοανοιξει στην Πατρα!Ωραια χρονια τοτε~!!!Αλλα δυστυχως ολα καποτε τελειωνουν και προσγειωνομαστε αλλοι ομαλα, αλλοι ανωμαλα στην πραγματικοτητα!!Βλεπω την γεφυρα του Ριο που εχεις στο μπλογκ και μια γλυκια μελαγχολια με συνεπαιρνει!!!Φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ....μια απ΄τα ίδια κι εδώ...Όταν πρωτοπήγα Πάτρα δεν ήθελα με τίποτα να κατσω, αλλά τελικά ποτέ μη λες ποτέ!Πέρασα πολύ όμορφα, αλλά όπως λες, όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν, οπότε ας πούμε ευχαριστώ που τα ζήσαμε!Η γέφυρα έχει υπάρξει background για πολλές στιγμές, κι εμένα με μελαγχολει!
      Καλωσήρθες στην παρέα μας! :)
      xxx

      Διαγραφή
  11. ααχ τι ωραιο ποστ!!! το απολαυσα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. παααρα πολυ ωραιο ποστ!ειμαι ακριβως τα ιδια!σαβουρομαζωχτρα(για καλλυντικα παντα και ενθυμια) και δεν ξεχναω τιποτα!σφιγγα!το μπουκαλι του αρωματος μπορεις να το βαλεις στο συρταρι με τα εσωρουχα και καθε φορα που το ανοιγεις να σου μυριζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. thanks girl! Καλή ιδέα αλλά...δεν μυριζει πια σχεδόν καθόλου... :( μόνο αν το ψεκάσω, αλλά έχει μείνει ελάχιστο και το αποφεύγω...μου φαίνεται απλα θα κάθομαι να το κοιτάω!:)

      Διαγραφή
    2. κι εμενα το παλιο μπουκαλι του αρωματος μου αδειο ειναι αλλα μεσα στο συρταρι βγαζει μια μυρωδια!δοκιμασε το μπορει να σ'αρεσει :)

      Διαγραφή
    3. Αααα τότε έχω ελπίδες, μπορεί να δουλέψει!thanks για το τιπ!! :)

      Διαγραφή
  13. Escada Pasific Paradise!! Το λατρεύωωω :)
    Φιλιά από http://efilovesbeauty.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγώ!Τι κρίμα που δεν ξανακυκλοφόρησε :(

      Διαγραφή