Τρίτη, 9 Απριλίου 2013

"...Superstitions...."



Πείτε με προληπτική, πείτε με τρελή! Μέσα στις τελευταίες 20 μέρες έχω αγοράσει 5 κραγιόν! Όχι, φυσικά και δεν μου λείπανε, αλλά συμβαίνει το εξής περίεργο: τώρα τελευταία όποτε αγοράζω κάτι (= κραγιόν),  μέσα στην ίδια μέρα λαμβάνω καλά νέα ή συμβαίνει κάτι ευχάριστο… Δηλαδή είναι τυχαίο; Όχι φυσικά, είναι το γούρι μου! Βέβαια όπως πάει ή θα χάσω το γούρι μου ή τα λεφτά μου… Χμ… είναι ένας φαύλος κύκλος, δεν οδηγεί πουθενά σας λέω…!


Μόλις χθες αγόρασα το sephora color lip last  (No12 Royal Raspberry). Σε αντίθεση με το Νο19 (Pure Red), που στεγνώνει τελείως, γίνεται εντελώς ματ και απόλυτα σταθερό μέχρι να το αφαιρέσετε, το Royal Raspberry δεν φτάνει ποτέ σε αυτό το σημείο, σταθεροποιείται μεν, αλλά δεν στεγνώνει εντελώς! Φυσικά και είναι μακράς διαρκείας, αλλά δεν χαίρει της απόλυτης εμπιστοσύνης μου! Α και το χρωματάκι πάνω μου κοκκινίζει ελαφρώς, ενώ το περίμενα πιο φούξια! Δηλαδή τι; Είναι μια αποτυχημένη αγορά….; Όχι… αρκεί να δουλέψει και πάλι το γούρι μου… (έλα καλό μου γούρι….δούλεψε...δούλεψε...!)
 
Sephora Color lip last  (No12 Royal Raspberry)
xxx

12 σχόλια:

  1. χαχαχα σε καταλαβαινω!!εγω εχω αγορασει 3 κραγιον τις τελευταιες δεκα μερες!ωραιο το κραγιον αλλα κριμα να μην βγαινει ακριβως ετσι..το χρωμα του ειναι τελειο!ποσο το πηρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καλό δρόμο είσαι και εσύ :) Αρχική τιμή 13,4 με την τρέχουσα έκπτωση 8,71. Κάτι μου λέει ότι τα κραγιόν του Σεφορά έχουν ακριβύνει...! Πάντως στην συγκεκριμένη σειρά κατάλαβα ότι από χρώμα σε χρώμα αλλάζει η ποιότητα! Όσα στεγνώνουν ματ, δεν πάνε πουθενά! Μερικά διατηρούν μια μικρή λάμψη, δεν στεγνώνουν τελείως και είναι λίγο λιγότερο σταθερά (αλλά και πάλι διαρκούν πολύ!)

      Διαγραφή
  2. Εχουν κανει αυξηση σε ολα τα προιοντα τους πχ η they're real απο 22 πηγε 25 :-( ενταξει 8ε για ενα κραγιονακι δεν ειναι κακο!ειδικα αν διαρκει αρκετα!σε μενα μονο τα mac κρατανε κι ενα maybelline vivid που αγορασα τωρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να σου δώσω να καταλάβεις ακόμα και αυτό εδώ το θεωρώ πολύ πολύ πιο σταθερό από τα amplified/satin/matte της MAC!Αλλά εκνευρίστηκα που τα είχαν ακριβύνει! Α επίσης η πωλήτρια μου δοκίμασε ένα make up forever aqua rouge το οποίο δεν πήρα τελικά γιατί για να το αφαιρέσω χρειάστηκα ένα σωρό διφασικό ντεμακιγιαζ!Τρόμαξα!

      Διαγραφή
  3. Το χρώμα πάντως φαίνεται υπέροχο!!
    Και οι φωτογραφίες σου είναι εκπληκτικές!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ όμορφο το χρώμα και σταθερό!! Σε ευχαριστώ πολύ!! Χαίρομαι πολύ όταν βγαίνουν καλές γιατί η φωτογραφική μου είναι αρχαία :(

      Διαγραφή
  4. Αχ όχι...αυτό δεν έπρεπε να το δω όσο έχει ακόμα έκπτωση.. δεν έπρεπε.. λες να γίνει και το δικό μου γούρι? Τί μου κάνεις τώρα... δε νομίζω να συγκρατηθώ, στο λέω για να νιώθεις τύψεις!!!!

    Φιλιά πολλά πολλά :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω καθόλου τύψεις! Για την ακρίβεια ελπίζω να το πρόλαβες :) χαχαχα.... Ουφ....το δικό μου σερί/γούρι νομίζω σταμάτησε, ένα κραγιόν μετά το παραπάνω! Ε...δεν παραπονιέμαι όμως, καλά με πήγε ως τώρα!

      Φιλιά κούκλα!! :)

      Διαγραφή
  5. χαχα, με γεια. δε πειράζει όσο κράτησε, καλό γούρι ήταν, σου μειναν και τα κραγιόν! πάντα να χεις ευχάριστα νέα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν!Χαχα...έχεις τόσο δίκιο!Τουλάχιστον μου έμειναν τα κραγιόν!Thanks girl!Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο χρώμα!!! Τελευταία ακούω πολυ καλά λόγια για τα κραγιόν σεφορ.. λες;! χμμ.. =) Με΄γειες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα δοκιμάσεις,είναι πολύ καλά και πολύ οικονομικά με τις διάφορες προσφορες! Εξίσου ωραία είναι και τα rouge cream απο την σειρά του Σεφορά, έχω 2-3 και από αυτά και είμαι πολύ ευχαριστημένη!

      Διαγραφή