Τρίτη, 30 Απριλίου 2013

"Working out ... "



Που βρίσκομαι αυτόν τον καιρό; Στο γυμναστήριο…4 με 5 φορές την βδομάδα… μην ανησυχείτε κατά πάσα πιθανότητα θα μου περάσει! Καταρχήν να σας πω ότι έχω τεμπελιάσει απίστευτα στη ζωή μου, σε σημείο που δεν ήθελα να πάω από το ένα δωμάτιο στο άλλο, αλλά κάποτε –πριν από 3-4 χρόνια συνέβη το εξής: αποφάσισα ότι δεν θέλω να είμαι αυτή που θα βαριέται να πάει απ’την κουζίνα στο σαλόνι και τούμπαλιν . Και σας πληροφορώ ότι δούλεψε… Είναι όπως μερικοί ξυπνάνε μια μέρα και αποφασίζουν να κόψουν το τσιγάρο μαχαίρι! Άρχισα να μετακινούμαι σε τρένα και μετρό μόνο απ’ τις σκάλες και ποτέ απ΄τις κυλιόμενες/ασανσέρ! Υπήρξε δε μια περίοδος που αναγκαστικά έκανα και πολλές άσκοπες μετακινήσεις (να ναι καλά τα έργα στον ηλεκτρικό) και χωρίς υπερβολή πέραν του ότι είχα χάσει κιλά (χωρίς καν να το θέλω) ένιωθα πολύ fit!

Μέχρι τώρα δεν είχα πάει ποτέ σε γυμναστήριο, έκανα λίγη γυμναστική σπίτι με τα όργανα που έχω- και ο κύριος λόγος είναι ότι δεν έχω όρεξη να ιδρώνω και να ξε-ιδρώνω μπροστά σε ξένους! Προτιμώ την ησυχία του σπιτιού μου, το ότι έχω τη δυνατότητα να κολλήσω τον ανεμιστήρα πάνω μου και το ότι η ντουζιέρα μου είναι σε απόσταση αναπνοής! Γράφτηκα όμως γιατί σκέφτηκα ότι αφού θα γραφτούν και φίλες μου η μια θα παρακινεί την άλλη! Στο δια ταύτα , έχω πεθάνει στην γιόγκα! Τι διαπίστωσα ; Πρώτον, δεν έχω καθόλου αθλητικά ρούχα… Δεύτερον, περιέργως οι γυναίκες βάφονται ακόμα και στο γυμναστήριο! Έχω δει να κυκλοφορούν κάτι απίστευτα κοραλλί κραγιόν εκεί μέσα, αλλά ακόμα δεν έχω  πει τίποτα μη τυχόν και καρφωθώ! Και τολμάω και το σχολιάζω εγώ, που ακόμα και στην παραλία όλο και κάτι φοράω. Τρίτον, τα χειρότερα πράγματα συμβαίνουν εκεί που δεν το περιμένεις! Τι θέλω να πω; Μένω ξυπόλυτη για την γιόγκα και διαπιστώνω ότι το πεντικιούρ μου έχει χαλάσει! Τα δικά μου ποδαράκια, που ακόμα και στο καταχείμωνο είναι φτιαγμένα! Και πάει στο καλό να τα είχα άβαφτα, αλλά χαλασμένα ; Τέλος πάντων, το πρόγραμμα το έβγαλα, σωματικά δηλαδή, γιατί πνευματικά ήμουν στα νύχια μου… Με το που έφυγα αγόρασα το παρακάτω λιλά χρώμα! Και καλοκαιρινό και ζεν… για να μην διαταράξω και την ηρεμία των υπολοίπων με κανά φλουο!

Seventeen 288
 ΥΓ: Η ατάκα "γυμνάζεσαι; " κυκλοφορεί ακόμα άραγε;

6 σχόλια:

  1. Άπόλυτη ταύτιση? Ξεκίνησα γιόγκα πολύ πρόσφατα και νιώθω ήδη άλλος άνθρωπος! Ποτέ δε μου άρεσε το γυμναστήριο και πλέον έχω πειστεί πως γυμναστήριο και φίλες δεν πάνε μαζί! Σύντομα θα ακουστεί η ατάκα: "μωρέ, δε πάμε μια βόλτα στα μαγαζιά? Εξάλλου και το περπάτημα γυμναστική είναι..." Περιττό να σου πω πως πρώτα πήγα για ψώνια και μετά στο γυμναστήριο γιατί αθλητικά ρούχα είχα χρόνια να φορέσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκου σύμπτωση!! Είναι υπεροχη η γιόγκα, έκανα και παλιότερα αλλά από dvd και δεν είχα κάποιον να με πιέζει,και δεν έκανα σοβαρή δουλειά! Πάντως το shopping είναι γυμναστική, ειδικά αν είσαι φορτωμένη με τσάντες...!χαχα! Άσε έχω μεγάλες ελλείψεις σε αθλητικά είδη, πρέπει σύντομα να πάω για ψώνια γιατί τώρα φοράω ότι βρω μπροστά μου!

      Διαγραφή
  2. Congrats κουκλα!!
    Σου εχω λαδακι της Garnier στο blog!!και καλο work out!!Σε ζηλευω!!!
    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχι, το είδα! :) Χάρηκα πάρα πολύ!Μη με ζηλεύεις, τις μισές μέρες της βδομάδας είμαι πιασμένη!χαχα....

      Διαγραφή
  3. λατρεψα το ποστ σου! είναι απολαυστικο! καλη συνέχεια με το γυμναστηριο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Συνεχίζω ακάθεκτη, δεν το έχω παρατήσει ακόμα!Να δούμε πόσο θα αντέξω!

      Διαγραφή