Κυριακή, 12 Μαΐου 2013

"3 things that make me happy..."



Hey hey,

Λοιπόν δεν είμαι και πολύ στα «χάι» μου τελευταία, αλλά απ’ ότι μου είπαν το ζήτημα είναι αστρολογικό! Οπότε επαναπαύτηκα. Δεν χρειάζεται να κάνω τίποτα, απλά θα περιμένω την έκλειψη να περάσει. Και που να πίστευα κιόλας στα ζώδια… Σαν να μην έφτανε αυτό έχω γίνει η βασίλισσα της ζημιάς τις τελευταίες μέρες …δεν φταίω όμως! Αυτοί  που κάνουν τους δρόμους στενούς και βάζουν τις κολόνες μέσα στη μέση του πουθενά φταίνε ! Και από πότε καταργήθηκε το πεζοδρόμιο δηλαδή; Και τι κάνει αυτή η κολόνα στην πορεία μου; Μην σας ανησυχήσω κιόλας… έναν καθρέπτη έσπασα, αλλά τρώγομαι μήπως συμπεριλαμβάνονται και οι καθρέπτες των αμαξιών όταν λένε πως το σπάσιμο του καθρέφτη ισοδυναμεί με γρουσουζιά! Οh no….

 Αλλά είναι τρία πράγματα που μου αλλάζουν το κέφι αστραπιαία και με κάνουν να χαμογελάω! Το πρώτο είναι αυτό το λαχταριστό άρωμα σύκο Fleur de Figuier (Roger&Gallet) που εντόπισα στο beauty in crisis και όταν το μύρισα από κοντά ξετρελάθηκα! Η μυρωδιά του είναι απλά χαρούμενη και καλοκαιρινή… Το δεύτερο είναι αυτό το υπέροχο φουξιο-μωβ νέον βερνίκι (erre due 390).  Μπορώ να κοιτάζω κάθε τρείς και λίγο τα νύχια μου και να τα χαίρομαι! Το τρίτο είναι τo homemade mohito απ’ τα χεράκια μου! Άντε γιατί καλοκαίριασε και ως γνωστόν τα μπαλκόνια  εφευρέθηκαν για να καθόμαστε με τις ώρες και να πίνουμε κοκτέιλ… άλλη χρηστικότητα δυσκολεύομαι να βρω! Lime δεν έβαλα γιατί στον κήπο έχω μια λεμονιά και είναι αμαρτία! Α και ο δυόσμος είναι απ΄την γλάστρα survivor του κήπου μου! Τον μοναδικό επιζών. Πάλι καλά δηλαδή, γιατί φανταστείτε να μου έμενε η μολόχα ή η μαργαρίτα ας πούμε…  

Erre Due 390 - Roger&Gallet  Fleur de figuier

;)



xxx

23 σχόλια:

  1. πλήρης ταύτιση! τελευταία περνάω φάση ups & downs, τώρα είμαι στα down μου, αλλά δεν είναι ζωδιακό, είναι διάφορα πρακτικά θέματα που τρέχουν. το σύκο σα μυρωδιά, το χα παρεξηγήσει. όταν αρωματίστηκα με το σύκο του Armani άλλαξα γνώμη. θα δοκιμάσω και το σύκο Jo Malone & ίσως στις επόμενες εκπτώσεις να το αγοράσω αν μου ταιριάξει. neon μοβ! πως δε το είχαν σκεφτεί οι εταιρείες παλιότερα; δοκίμασα το essie dj play that song και ξετρελλάθηκα! μου άρεσε πάντα το μοβ, αλλά δεν είχα βρει ποτέ μια ταιριαστή με το καλοκαίρι απόχρωση, πλην των πολύ ανοιχτών λιλά κλπ. μοχίτο ftw, φτιάχνω κι εγώ το καλοκαίρι, αρκεί να θυμάμαι να αγοράζω δυόσμο. το λεμόνι του ταιριάζει; δε το χω δοκιμάσει, έχω πάντα lime στο ψυγείο γιατί μπαίνει σε πολλά ποτά. ένιγουει, είναι πολύ δροσερό ποτό. take care!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να ήταν ζωδιακό...στην πραγματικότητα είναι λίγο επαγγελματικό, λίγο οικονομικό, λίγο αισθηματικό....πως λέμε "τα έχω όλα υπό έλεγχο"?ε...καμία σχέση! Δεν πειράζει, θα γυρίσει!
      Το σύκο δεν είχα ιδέα πως μύριζε, αλλά μου άρεσε πολύ γιατί γλυκίζει αλλά είναι και δροσερό!Πολύ καλή επιλογή για καλοκαίρι!Το νεον μωβ είναι απίθανο!Ειδικά για εμένα που είμαι άσπρη και το κοραλί δεν μου πολυαρέσει!
      Του παει και το λεμόνι!Τουλάχιστον εμένα μου αρέσει, δεν το βρίσκω ξινό!
      Φιλιά κορίτσι, επίσης ;)

      Διαγραφή
  2. Ενδιαφέρον το άρωμα, πως και δεν το πήρε το μάτι μου πουθενά? Στα hondos το βρίσκουμε? Όσο για την διάθεση υπομονή, καλοκαιράκι έρχεται που θα πάει θα φτιάξει...

    Chic Compass

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βρήκα σε σουπερμαρκετ που έχει πτέρυγα με φαρμακευτικά είδη (και όμως)! Νομίζω ότι υπάρχει και σε Hondos και σε φαρμακεία, και σίγουρα σε ηλεκτρονικά φαρμακεία σε ακόμα καλύτερη τιμή! Έχεις δίκιο...θα φτιάξει ;)

      Διαγραφή
  3. τι τελειο το βερνικι;;;το θελω τωρα!σε καταλαβαινω παντως κι εγω γενικα σε down φαση ειμαι και μονο οι μικροαγορες μου φτιαχνουν τη διαθεση(candy yum yum για σενα μιλαω παλι!!) παντως μη σκας ελπιζω να ειναι φαση και να περασει,αλλιως να μην πω τι θα παθουν οι αστρολογες χαχαχαχα!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...οι αστρολόγες!Αυτές φταίνε! Είναι πού ωραίο, να του ρίξεις μια ματιά....μόνο ελάττωμα είναι ότι χωρίς γυαλιστικό δεν λάμπει πολύ! Αλλά είναι πανέμορφο χρώμα! Φιλιά κουκλίτσα!

      Διαγραφή
  4. χαχαχα...λες να φταίνε κ έμενα τα άστρα που τακτοποίησα ένα προβολακι στο αυτοκίνητο του αδερφού μου(και ο καθρέφτης γλίτωσε παρά τρίχα)...χαχαχα... το άρωμα είναι πολύ καλό, μου το πήρε δώρο η κολλητή μου στη γιορτή μου και το βάζω συνεχώς από τότε...!!! αααα, έλα μέχρι την Αρτα για ένα homemade mohito και για μενα, λεμόνια και δυόσμο έχουμε κ εμείς στον κήπο..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι τα άστρα φταίνε, όχι το ότι είμαι στραβάδι! Δεν πειράζει ας είμαστε ζημιάρες!Εμείς να είμαστε καλά!Το άρωμα ήταν απίστευτη έκπληξη και για μένα!Χαχα...!Έχεις τα δύο βασικά συστατικά πάντως....!

      Διαγραφή
  5. χαχαχα ευτυχως δεν χρησιμοποιουσα αυτοκινητο αυτες τις μερες!

    αχ ταυτιζομαι με την φιλτατη shoppingtherapy, μακαρι να ηταν αστρολογικο το θεμα αλλα τα προβληματα εινια υπαρκτα και μουν χτυπουν τη πορτα!
    καλη βδομαδα να εχεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά έκανες!Trust me, είχαν πολύ περίεργο vibe οι δρόμοι!Ακούγομαι τρελή? :)
      Μωρέ και εμένα δεν είναι αστρολογικο, ψάχνω κάπου να το φορτώσω μήπως και αποφύγω την επίλυση, αλλά θα φτιάξουν τα πράγματα που θα πάει?
      Καλή εβδομάδα και σε εσένα, χωρίς σκοτούρες!
      xxx

      Διαγραφή
  6. Δεν είμαι στα "χάι" μου, είπατε? Παρούσα!! Ναι δεν το έχω πολύ τελευταία και δεν ήξερα και την αστρολογική εξήγηση να νιώσω καλύτερα..
    Τώρα πες με ριχή αλλά όταν με πιάνουν τα ψυχο-τραλαλά μου ένα βερνίκι βοηθάει πάντα. Με έντονο χρώμα! Συνήθως φούξια αλλά και το δικό σου το αγάπησα, άσε που μου θύμησε ένα παρόμοιο, θα το δοκιμάσω να δω αν καταφέρνει ό,τι και το φούξια ;-)
    Ποοοσο χαίρομαι που σου άρεσε το σύκο!! Με ταξιδεύει..ειδικά το άρωμα που αφήνει αφού περάσει η ώρα, καλοκαιρινό και λαχταριστό! (Σε ευχαριστώ για την αναφορά!!)

    Ελπίζω σύντομα να περάσουν τα προβλήματα, τα αστρολογικά και πάσης φύσεως και να μας μείνει ένα ωραίο χρώμα στα νύχια :-)
    Ω ναι!

    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου.. ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμ..έχω δυσλεξία με τον Η/Υ το έχω ξαναπει.. δεν εξηγείται αλλιώς.

      *"ρηχή" εννοώ..αχ! Θα έχω και άλλα τέτοια ωραία, προσπεράστε!

      Διαγραφή
    2. ε εντάξει δεν είναι τυχαίο που είμαστε πολλές στην ίδια φάση! Λατρεύω πάντως να λέω σε φίλες τα προβλήματα και να μου λένε "ααα δεν είναι τίποτα, είναι ανάδρομος ο Ερμης" ή "ααα έχουμε έκλειψη γι αυτο!".Το έχω ξαναπεί, το χρώμα αλλάζει τη διάθεση και το πιστεύω!Δεν το έχω βγάλει από πάνω μου αυτό το νεον μωβ!
      Το άρωμα είναι τέλειο,το ερωτευτηκα!Οτι πρέπει για καλοκαίρι! Το μόνο πρόβλημα είναι όποτε βάζω φέρνω ασυναίσθητα στο μυαλό μου το γλυκό του κουταλιού, το σύκο και μου τρέχουν τα σάλια! :)
      Άντε, άντε απ΄το στόμα σου και στου Θεού τ αυτί!
      Φιλιά Σοφάκι!

      Διαγραφή
  7. I love Roger and Gallet :)

    I am a new follower :) Hope you have a great day!

    xx

    Kelly

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. mmm συκο ε?δεν εχω ιδεα πως μυριζει.θα σπευσω γιατι μου αρεσουν οι γλυκες και δροσερες μυρωδιες.και το βερνικι φανταστικο...το δε μοχιτο σου για φωτογραφιση!
    για τις διαθεσεις να ριξω ενα ξεματιασμα?η κυρα μας η μαμη.φτου φτου φτου στα ορη στ'αγρια βουνα.φτουυυυυυ.μουσκεμα σ'εκανα,ελπιζω μη μου θυμωσεις.φιλι και αγκαλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν ούτε εγώ είχα ιδέα πως μυρίζει, αλλά ήταν ευχάριστη έκπληξη!Και αυτό είναι και μια πολύ οικονομική λύση!
      Χαχα....φτύσε με, μπας και έρθουν τα πράγματα στα ίσα τους!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. ταυτίζομαι πληρως με τις επιλογες σου δεν το συζητω.... με κατι τετοια θυμαμαι οτι ηρθε το καλοκαιρι...γιατι ο καιρός κανει ότι θελει...αλλά που θα παει θα ερθει για τα καλα το καλοκαιρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι!Ήρθε ήρθε!Ας χαζοβρέχει που και που! :)

      Διαγραφή
  10. Τέλειο το βερνίκι! Απίθανο χρώμα!:)
    Έχεις ένα βραβείο από μένα εδώ: http://efilovesbeauty.blogspot.com/2013/05/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για τα βερνικια erre due έχω ακούσει τα καλύτερα κ ακόμη δεν έχω δοκιμάσει...καλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το μόνο που έχω από αυτή τη σειρά και μ αρεσει πολύ, μόνο που δεν γυαλίζει αρκετά από μόνο του!

      Διαγραφή