Τρίτη, 28 Μαΐου 2013

Splish Splash....?



Hey Hey!

Σας έχασα ! Όχι δεν έχω hangover απ’ τα mohito του προηγούμενου ποστ! Μια Κιουρία άλλωστε (με Κιου κεφαλαίο) , πάντα ξέρει τα όρια της! Εντάξει, καμιά φορά δικαιούται να τα πατάει κιόλας… Η αλήθεια είναι πως έπεσε πάρα πολλή δουλειά και έτσι περνάω τον καιρό μου δουλεύοντας, κάνοντας γιόγκα και πίνοντας κοκτέιλ… υπό την μουσική υπόκρουση του γείτονα, ο οποίος μάλλον κάνει τα πάντα για να μου υπενθυμίσει ότι είναι καλοκαίρι και ο κόσμος πλέον συχνάζει στα beach bar και τις παραλίες… Για μένα το κοντέρ γράφει μηδέν μέχρι στιγμής! 

Τρία είναι τα ήδη λουόμενων που συναντάει κανείς στις παραλίες! Το πρώτο είναι ο αμετανόητος παίκτης ρακέτας. Αυτός που δεν σταματάει ακόμα και όταν ο ήλιος δύσει… Δεδομένου ότι κάποτε έπαιζα τένις-για λίγο και χωρίς μεγάλη επιτυχία- θα μπορούσα να ανήκω σε αυτήν την κατηγορία, αλλά όχι… Δεν έχω καν ξύλινη ρακέτα. Το δεύτερο είδος, είναι ο τύπος της ξαπλώστρας-ηλιοθεραπείας! Ηλιοθεραπεία δεν κάνω, την ζέστη δεν την μπορώ, αλλά αν η ξαπλώστρα μου βρίσκεται σε ίσκιο μπορώ με ευκολία να γίνω εκπρόσωπος του είδους. Αλλά και πάλι όχι… Το τρίτο είδος είναι ο τύπος που έχει πάει στην παραλία για το αυτονόητο: για να πλατσουρίσει ! Είναι όλοι αυτοί που κολυμπάνε άνετα με τις ώρες και πάνε τόσο βαθιά που ίσα ίσα ξεχωρίζουν. Ε καλά, από αυτό το είδος απέχω έτη φωτός. Μετά δυσκολίας επιπλέω, είμαι απαίσια στο κολύμπι( φταίει που δεν με πήγανε μικρή κολυμβητήριο, αλλά ρυθμική) και αν τυχόν πάω στα άπατα το βρίσκω μεγάλο κατόρθωμα. Αφήστε που φοβάμαι τα φύκια, τα ψάρια, ακόμα και τη σκιά μου όταν είμαι στην θάλασσα! Και γιατί έχω λυσσάξει που δεν έχω πάει παραλία; Γιατί μου λείπει η αγαπημένη μου καλοκαιρινή συνήθεια. Είμαι ο χρυσός συνδυασμός μεταξύ του τύπου 2 και 3! Παίρνω την μεγάλη σαμπρέλα μου, χαπλώνω φαρδιά πλατιά και αρχίζω να επιπλέω…  Και για όσες έχετε την ψευδαίσθηση ότι υπάρχουν ακόμα ιππότες , να ξέρετε ότι η εν λόγω σαμπρέλα μου ξέφυγε μια φορά λόγω αέρα και δεν βρέθηκε ένας gentleman να με βοηθήσει. Άρχισα να κολυμπάω  λες και είμαι στους Ολυμπιακούς Αγώνες (στην ανάγκη όλα τα κάνει κανείς- τι σου είναι το ένστικτο;), πέρασα πάνω από μία συνοικία φυκιών (μπλιαχ) , έφτασα πολύ βαθιά (που είσαι μάνα να με δεις;) και τελικά τα κατάφερα. I did it! Την έπιασα! Γιατί ως γνωστόν το κίνητρο είναι το παν! 


 Πείτε μου ότι κάνετε μπάνια, να ζηλέψω!

10 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς ούτε για το σκ έχω ελπίδα!Αλλά μακάρι! Κλασική αξία τα σταράκια!

      Διαγραφή
  2. ασε τις παραλιες να περιμενουν προς το παρον κι ετοιμασου για το μπαζαρ αυριο!δεν μπορεσα να κατεβω αθηνα οποτε ανυπομονω να δω τι καλουδια θα βρειτε! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα....ελα ρε κορίτσι!Και σε σκεφτόμουν, ότι θα ερχόσουν! Δεν πειράζει, θα σου μεταφέρω την εικόνα με γλαφυρότατες περιγραφές....Αχ ποιος ξυπνάει αύριο?

      Διαγραφή
    2. Πωω χιλιες φορες να ειχα ξυπνημα για τετοιους λογους.ααχ ηθελα πολυ να ερθω αλλα δεν εκατσε.δεν πειραζει ισως το σεπτεμβρη!!!

      Διαγραφή
    3. Λοιπόν, θα επανέλθω σύντομα με φωτος κλπ, αλλά γενικά κοιμήθηκα λίγο, κουράστηκα αρκετά και με ψιλοαπογοήτευσε η ποικιλία! Δεν είμαι γκρινιάρα, αλλά το έχω πετύχει και σε καλύτερα το μπαζαρ! Τα ψώνια μου τα έκανα βεβαια, γιατί όπως μου είπε και μια κυρία "Ε αφού ήρθαμε, θα ψωνίσουμε!"

      Διαγραφή
  3. Καταρχάς να πω ότι είμαι λυσσάρα (και καθόλου Κιουρία) με τη θάλασσα, μπαίνω και αν δε μουλιάσω δε βγαίνω! Είμαι η κατηγορία 3, χωρίς να χάνομαι στον ορίζοντα αλλά πλατσουρίζοντας σε λογικά πλαίσια..
    Μου λείπει-μου λείπει-μου λείπει αλλά πείθω τον εαυτό μου ότι ακόμα τα νερά είναι κρύα και ονειρεύομαι διακοπές από το δωμάτιό μου!!

    Σε λίγο θα υπάρξει διαφωνία, μπορώ να προβλέψω και ποια (υπεραγαπημένη) θα δηλώσει φαν της 1ης κατηγορίας αλλά ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΤΙΣ ΡΑΚΕΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ. Αυτά! Τώρα είμαι ψύχραιμη πάλι ;-) :-Ρ :-))

    Φιλάκια πολλά και αγωνιστικούς χαιρετισμούς αδυναμία μου!!!
    - και ακόμα δεν ξέρω το όνομά σου και τίποτε άλλο τώρα που το σκέφτομαι...άπλωσε ένα χέρι fb αλληλεγγύης αν θέλεις ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Σοφάκι! Κατι μου λέει ότι η θάλασσα είναι στη σωστή θερμοκρασία, εγώ από την άλλη βράζω στο ζουμί μου :)

      Ποιά? Ποια είναι η υπέρμαχος της ρακέτας?? Να μιλήσει τώρα,αλλιώς ας σωπάσει για πάντα!!! :)

      Αφροδίτη, Αφρο , Αφρούλα, ακούω σε όλα! Θα σε βρω εγώ,απ΄τον προσωπικο μου λογαριασμό στο φου-μπου!
      Φιλιά!


      Διαγραφή
  4. πολύ λίγα κι ας έχουν ξεκινησει οι ζέστες από Μάη. είναι λίγο ταλαιπωρία το μπάνιο στην Αθήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. E είναι ταλαιπωρία αν δεν έχεις κοντά σου θαλασσα η αλήθεια να λεγεται...Ευτυχως που εβγαλε συννεφια σήμερα γιατι δεν θα άντεχα πάντως...

      Διαγραφή