Τρίτη, 18 Ιουνίου 2013

" Mini update.... "



Hey hey!

Γράφω για να σας πω τα νέα μου, διότι- life happened- και δεν τα λέμε πλέον τόσο συχνά! Και δεν θέλω να το γρουσουζέψω αλλά μάλλον θα συνεχίσω λιγάκι ακόμα σε αυτό το μοτίβο. Τι γεμίζει την καθημερινότητα μου λοιπόν; Εκτός από τις αγγαρείες...ε αυτές θα τις αφήσω απέξω! 

 1. Παίζω περίεργα επιτραπέζια παιχνίδια με τους φίλους! Και χάνω. Αλλά δεν πειράζει γιατί όπως λένε: «Όποιος χάνει στα επιτραπέζια, κερδίζει στην αγάπη» . Αυτός που χάνει και στα δύο πώς λέγεται; 




2.  Την θυμάστε την ατάκα στο «Είσαι το ταίρι μου» ;
«Σήμερα είμαι με ένα φρούτο μόνο…»
«Α ναι; Τι φρούτο;»
«Ένα καρπούζι!»
Έ  μια απ’ τα ίδια είμαι και εγώ… Έχω γίνει γευσιγνώστης καρπουζιού, το οποίο πιστέψτε με είναι πολύ σοβαρός ρόλος, διότι έχω πολύ υψηλές απαιτήσεις από το συγκεκριμένο φρούτο! Αφήστε που κατά την ταπεινή μου άποψη, 9 στα 10 έχουν γεύση κολοκυθιού. Θυμάμαι πάντως είχα δει κάποτε τον Ζαμπούνη σε ένα πρωινάδικο - τις παλιές εποχές που τηρούσαμε ακόμα τα προσχήματα- που είχε πει ότι απαγορεύεται αυστηρά το να φτύνει κανείς σε ένα γεύμα. Και ρωτάω τώρα εγώ: με το καρπούζι που έχει 3.000 κουκούτσια τι γίνεται;  Στα δύσκολα το ρίχνω στις γρανίτες καρπούζι. Εδώ τα κουκούτσια τρώγονται. Τι, δεν μετράει για φρούτο;


3. Φοράω συνέχεια το speed dial της Mac…. Γιατί όποτε πιάνω τα μαλλιά κοτσίδα, βάζω liner, και το speed dial, και τύχει να με δει  ο μπαμπάς μου , πάντα μα πάντα μου λέει : «Ομόρφυνες εσύ; Σήμερα φυσάς». Και εγώ δεν γυρίζω την πλάτη μου σε κομπλιμέντα… Είναι κακό για το κάρμα μου ! 

Mac Speed Dial

          4. Σας αφήνω με το soundtrack της εβδομάδας μου,  που είναι το παρακάτω. Κυρίως εκεί που λέει  "Στην αϋπνία κλείνω χορηγό".


    Περιμένω να μου πείτε τα νέα σας!
    Σας φιλώ!

10 σχόλια:

  1. :D :D ti teleio to meros me ta epitrapezia!!kafeteria einai?Super!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι δεν είναι όμορφα? Και έχει πολύ ωραία παιχνίδια!

      Διαγραφή
  2. τα κουκούτσια καλέ να τα φτύνεις διακριτικά στο clutch τσαντάκι σου σαν μια μοντέρνα Βουγιουκλάκη (από το Δόλωμα)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα.....δάκρυσα απ τα γέλια...μόνο αυτό σου λέω! :)

      Διαγραφή
  3. +1 για την αγαπημένη ShoppingTherapy!!!!
    Πόσο χαίρομαι για εσένα!Αλήθεια σου λέω! Και όποιος δεν γυρνά την πλάτη στα κοπλιμέντα(και γενικότερα) η ζωή του φέρνει όλο και περισσότερα!! Έτσι θέλω να πιστεύω δηλαδή..ότι όταν τρέχεις και προσπαθείς και έχεις θετική ενέργεια και ξέρεις να κρατάς τα θετικά, όλα πηγαίνουν όλο και καλύτερα!
    Εγώ ανασυντάσσομαι, έχω ανάγκη από διακοπές(σε κατάσταση υστερίας το λέω αυτό!!!) και προσπαθώ να τονώσω το χαμόγελό μου, έτσι είναι η κατάσταση..
    Ο Βασίλης ήταν..δεν ξέρω τί να πω..μαγεία, όπως πάντα! Απίστευτη ενέργεια, τόση που σε κρατάει για μέρες! Μεγάλη αγάπη!

    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα δεν είναι χαζό, να ξέρεις ότι θα ακούσεις καλά λόγια και να μην κάνεις τα πάντα γι αυτό; Έτσι είναι, χθες με έπιασε μια κακή διάθεση και λέω, ας επικεντρωθουμε στα θετικά! Και τελικά όταν τα έβαλα κάτω υπερτερούσαν, οπότε ξεκινάμε τη βδομάδα με χαμόγελο και αισιοδοξία! Ανάγκη από διακοπές έχω κι εγώ, αργούν ακόμα, αλλά έκανα ένα μπανάκι στη θάλασσα και συνήλθα!
      Χαχα...ο Βασίλης άψογος! (Τελικά έχουμε πολλά κοινά ε! )
      Φιλιά κορίτσι!

      Διαγραφή
  4. της mac to kragion είναι τέλεια!!!!!!
    μόλις έγινα η νέα σου Follower:)πάρα πολυ
    ωραίο το Blog σου
    θα χαρώ να σε δώ σύντομα και στο μπλόγκ
    μου και ελπίζω να τα λέμε!!
    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Amazing lipstick colour ;)


    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή