Σάββατο, 10 Αυγούστου 2013

" Επιτέλους διακοπές ..."



Hey hey hey!
Λένε ότι αν κάτι «πετύχει» μία φορά, δεν πρέπει να προσπαθείς να το επαναλάβεις γιατί ποτέ δεν θα είναι τόσο ωραίο όσο την πρώτη φορά που έτυχε, που ήταν αυθόρμητο, που απλά συνέβη κλπ κλπ… Εν μέρει συμφωνώ γιατί το έχω πάθει, αλλά επειδή μυαλό δεν βάζω και επειδή ψάχνω εναγωνίως την εξαίρεση που επιβεβαιώνει το κανόνα, αύριο φεύγω για διακοπές στο ίδιο μέρος που πήγα και πέρυσι, με την ίδια παρέα που είχα και πέρυσι και είμαι σίγουρη ότι και φέτος θα είναι το ίδιο legend-wait-for-itdary! Και τώρα που τα βάζω κάτω, διαπιστώνω έντρομη ότι αλλάζω προορισμό ανά διετία… δηλαδή πάντα ξαναγυρνάω στον τόπο του εγκλήματος τουλάχιστον μία φορά! Ο προορισμός άλλωστε είναι το λιγότερο, το ταξίδι είναι αυτό που μετράει, και επειδή ήταν δύσκολος ο δρόμος προς το καλοκαίρι, έχω το feeling ότι στο τέλος βρίσκεται κάτι καλό… 

Το ταξίδι ευτυχώς θα είναι σύντομο! Καλά ήταν και τα ατελείωτα  ταξίδια με τη Ρομίλντα και τη Δημητρούλα, έτσι για να έχω κάτι να λέω όταν μεγαλώσω (κι άλλο), αλλά φέτος θέλω πολιτισμένα πράγματα. Έχω κρατήσει  το τελευταίο επεισόδιο του Suits για το καράβι. Ο Harvey συναντάει τον Mike και τον προσλαμβάνει στη δικηγορική εταιρεία που δουλεύει. Εγώ ακόμα διχάζομαι αν είμαι με τον Mike Ross (ο καλός) ή τον Harvey Specter (ο κακός)! Αχ, μάλλον είμαι με το μέρος του Louis Litt (και ο άσχημος). Πάντα συμπάσχω με αυτόν που κανείς δεν θέλει να κάνει παρέα! 



Θα πάρω το βιβλίο του Irvin Yalom μαζί μου, γιατί είναι απ’  τους αγαπημένους μου συγγραφείς και γιατί όλη τη χρονιά το έβαζα στην άκρη για να διαβάσω άλλα πράγματα με μισή καρδιά.Τι καταπίεση κι αυτή;



Θα πάρω μαζί μου αυτό το πινελάκι πασπαρτού σε μια προσπάθεια να συμπιέσω όσο πιο πολύ τις αποσκευές μου! Κάνει τα πάντα και τα κάνει άψογα! Στα συν του ότι το χρησιμοποιώ και με το Soleil Tan de Chanel χωρίς να αφήνει τριχούλες μέσα στο προϊόν. Το οποίο πραγματικά το σιχαίνομαι όταν συμβαίνει… Όπως και την άμμο που κολλάει στο μπουκαλάκι του αντηλιακού…. Μπλιαξ.

sephora mineral powder brush, No45


8 σχόλια:

  1. καλά να περάσεις!!! εγώ είμαι από αυτούς που θέλει κάθε χρόνο να δοκιμάζει διαφορετικό προορισμό... (btw suits δεν έχω δει....μπήκα σε σκέψεις τωρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, πέρασα πανέμορφα! Και φέτος! 2 στα 2 δηλαδή! Να το δεις το suits! Είναι όμορφη σειρά και έχει και παραπάνω απο δύο σαιζόν. Αρκετό υλικό για χάζεμα δηλαδή!

      Διαγραφή
  2. Ααα φανταστικο αυτο το πινελακι απο sephora!
    Και εγω προτιμω να πηγαινω σε νεα μερη καθε φορα, εκτος απο περσι λογω ιδιαιτερων καταστασεων που ξαναπηγα εκει που ειχα παει προπερσι. Ευτυχως , οσο θυμαμαι, δεν εχω παει καπου και να μην εχω περασει καλα!
    Καλες διακοπες να εχεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον η πλειοψηφία έτσι είναι!Κάθε χρόνο καινουριος προορισμός! Μεταξύ μας, με την κατάλληλη παρέα κάνω ευχαρίστως διακοπές και στο σπίτι μου!Είναι το κυριότερο συστατικό των επιτυχημένων διακοπών.

      Διαγραφή
  3. Περιμένω εντυπώσεις από Yalom! ;Ρ
    Να περάσεις τέλεια!! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ να πω την αλήθεια δεν το τελείωσα, κάτι το ότι χαζολόγησα το απέραντο γαλάζιο, κάτι το ότι έπεσε στα χέρια μου ένα marie claire ...έχω φτάσει μέχρι τη μέση. Μέχρι στιγμής καλό είναι, αλλά νομίζω τα άλλα βιβλία του μου άρεσαν πιο πολύ!
      Πέρασα τέλεια :)

      Διαγραφή
  4. Υπεραγαπώ Yalom, μπήκε στη λίστα και αυτό!! Τώρα διαβάζω Μουρακάμι που πιθανότατα είναι ο πιοοοοο αγαπημένος μου!!

    Έχεις tag και ανυπομονώ να δω τις απαντήσεις σου ;-)
    http://beautyincrisis.blogspot.gr/2013/08/tag-5-product-make-up.html

    Να πεερνάς τεεεεελεια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο Μουρακάμι έχω διαβάσει μονάχα ένα βιβλίο δυστυχως!
      Το tag θα είναι το επόμενο ποστ!Το έχω ήδη ετοιμάσει :)

      Φιλάκια, επίσης να περνάς υπέροχα!

      Διαγραφή