Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2013

"...High Five ....."



Hey hey,
Γύρισα από τις διακοπές μου και όχι απλά πέρασα περίφημα, αλλά το πιο σημαντικό απ’ όλα είναι ότι γέλασα μέχρι δακρύων! Δυστυχώς αυτή η δροσούλα που υπάρχει γύρω μου, μου υπενθυμίζει διαρκώς το φθινόπωρο, το οποίο αναπόφευκτα θα έρθει αργά ή γρήγορα, αλλά επειδή δεν θέλω να γίνω ο σπασίκλας εκείνος, που μετά το 15Αύγουστο εύχεται «καλό φθινόπωρο», θα το παραβλέψω! Άλλωστε ελπίζω ακόμα σε μερικές μικρές αποδράσεις… Αλλά είτε είναι χειμώνας, άνοιξη καλοκαίρι, το μότο είναι ένα:  «Τα καλύτερα έρχονται».

Α, μα τι ομορφιά;


Το μουτράκι μου δυστυχώς δεν είναι στα καλύτερα του, αλλά έχω γίνει τόσο ζεν που ακόμα και αυτές οι ατέλειες δεν με πτοούν. Κάτι η ζέστη, κάτι το ότι λόγω γυμναστηρίου συνήθισα να μη βάζω τίποτα στο πρόσωπο, θα με δείτε συχνά πυκνά χωρίς καθόλου μακιγιάζ! Οπότε είναι πολύ πιθανό να βγω έξω και να φοράω μονάχα τα παρακάτω 5 προϊόντα! Είναι αρκετά ή λίγα; Προσωπικά δεν μου φτάνουν  διότι τη δεδομένη στιγμή χρειάζομαι περισσότερη κάλυψη! Αλλά ψιλο-αδιαφορώ… και είμαι περήφανη για αυτό, διότι κάποτε δεν θα πήγαινα ούτε στο περίπτερο χωρίς make-up. Μη με κυνηγήσετε όλες εσείς με το τέλειο δέρμα. Όποιος έχει ακμή καταλαβαίνει!

Garnier bb-cream, Topshop cream blush Neon Rose, Mac espresso eyeshadow, Korres lipgloss Coral 45
 Βb cream που δεν χρειάζεται σετάρισμα, cream blush στα μαγουλάκια, την espresso στα φρύδια, μάσκαρα και ένα ζωηρό lip-gloss... και παίρνει το πολύ 5 λεπτά! Άντε γιατί έχουμε και δουλειές... Αφήστε που φαίνομαι φρεσκαδούρα...

xxx

12 σχόλια:

  1. Σωστήηηη!!!
    Και ναι τα καλύτερα έρχονται και ναι σε καταλαβαίνω απόλυτα με αυτό με το περίπτερο αλλά έχω πλέον καταλήξει στο "σε όποιον αρέσουμε!"!!!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρχονται έρχονται!!
      Όχι θα κάτσουμε να σκάσουμε!
      xxx

      Διαγραφή
  2. kalws orisesssssss!!!ki egw extes epestrepsa...kai etsi kai mou pei kanenas "kalo xeimwna" pragmatika tha ton vrisw!!!den pane autes oi 2 lexeis mazi! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα!!Μα τι σπαστικό που είναι να έχεις μόλις γυρίσει από διακοπές και να αρχίζουν όλοι τα "καλο χειμώνα" !!!

      Διαγραφή
  3. α χαιρομαι που επεστρεψες κεφατη και ανανεωμενη.ουκ εν τω πολλω το ευ δε λενε?σουπερ σε βρισκω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι από κέφια είμαι φουλ αυτή τη περίοδο!!Φτου φτου μην αυτοματιαστώ!Less is more (σε άπταιστα ελληνικά)! Άντε περιμένω να δω και τη δική σου επιστροφή στο blog! ;)

      Διαγραφή
  4. Σε καταλαβαινω λεει!! Αλλα κ εγω το καλοκαιρι μη φανταστεις οτι κυκλοφορω με το makeup ανα χειρας, ζεσταινομαι και σταζω , οποτε κ τσαμπα κοπος!φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμπάσχεις! Γιατί όποιος είναι έξω απ τον χορό δεν καταλαβαίνει. Τζάμπα κόπος...όπως τα λες!

      Διαγραφή
  5. μόνο εγώ γυρίζω με κατάθλιψη; χαχαχα, πάντως κι εγώ το καλοκαίρι λίγα πράγματα, αλλά μου βγαίνουν περισσότερα από 5 πάντα, μεταξύ των οποίων πούδρα στανταράκι, ενώ φέτος ξαναθυμήθηκα το eyeliner όταν ήθελα να τονίσω μάτια. καλή μας νέα σεζόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έ όχι και κατάθλιψη! "Παμε γι' άλλα" , εγώ με αυτό το mood γυρίζω πάντα! Καλά το έθεσες: καλή σεζόν!χιχι

      Διαγραφή
  6. Έτσι-έτσι! Αισιοδοξία και χαμόγελα, πάνω απ'όλα!
    Χαίρομαι που πέρασες ωραία, τα καλύτερα έρχονται ;-)

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς: αισιοδοξία και χαμόγελα! :)

      Διαγραφή