Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2013

"...Fortune cookie.... "



Στοιχείο πρώτο: Είναι αλήθεια ότι μου αρέσει το φαγητό. Επίσης είναι γεγονός, ότι έχω το κατοχικό σύνδρομο της Κατοχής που δεν έζησα. Δεν μπορώ με τίποτα να πετάξω φαγητό από το πιάτο μου… Άπαξ και το βάλω μπροστά μου, θα καταναλωθεί. Ο μοναδικός τρόπος να το αποφύγω αυτό, είναι να σπρώξω το πιάτο μου στο διπλανό μου. 

Στοιχείο δεύτερο: Αγαπώ το κινέζικο. Και να το φτιάχνω και να το τρώω. Σημαντική λεπτομέρεια: Έχω βρει ένα εστιατόριο που συχνά πυκνά έχει μπουφέ. Ε ναι, δεν χρειάζεται φαντασία, ήμουν ασυγκράτητη. Κατά βάθος έτρωγα τόσο πολύ… για να μη μείνουν! Είχα σκάσει, ούτε το fortune cookie μου δεν μπόρεσα να φάω. Αλλά το έσπασα γρήγορα γρήγορα για να δω το μήνυμα... Αξεπέραστο: 




Τους αριθμούς τους κάνω δωρεά στους αναγνώστες μου, γιατί είμαι σίγουρη ότι κερδίζουν τουλάχιστον το τζοκερ! Δεν μου χρειάζονται… αν η πιο αγαπημένη μου ευχή γίνει πραγματικότητα  :)

Την επόμενη μέρα, με έπιασαν οι τύψεις και άρχισα το περπάτημα. Φανταστείτε την έκπληξη μου όταν ανακάλυψα σε κάποιο μαγαζί τα wet n wild mega last lipsticks. Πράγματι, είναι απίθανα, ματ σταθερά και δεν ξεραίνουν τα χείλη. Αν δεν είχαν και 6,5 ευρω (αλλά 1,99 δολάρια !!) θα τα έπαιρνα όλα.

wet n wild Mega last lipstick- Smokin' hot pink            


Και για να μην υπάρξει παρεξήγηση με το fortune cookie… η πιο αγαπημένη μου ευχή δεν είναι να βρω το τέλειο ροζ κραγιόν… βρίσκομαι ακόμα στην αναμονή τυχερό μπισκότο…..!

2 σχόλια: