Παρασκευή, 6 Σεπτεμβρίου 2013

"Hey September.... "



Hey, hey!
Eίναι λες και κάποιος με εκδικείται επειδή αυτό το καλοκαίρι έφαγα δίχως αύριο! Αυτή τη βδομάδα έχω αναγκαστεί να πάω από το ένα άκρο της Αττικής στο άλλο, με τρένα, λεωφορεία, μετρό, ταξί, περπάτημα! Πολύ περπάτημα. Και φανταστείτε έχω χτυπήσει αρνητικό τζακ-ποτ! Έχω τρέξει πίσω από λεωφορεία, έχω μείνει όρθια στο τρένο, αλλά αυτό που δεν μπορώ να χωνέψω είναι ότι όταν θέλω να αλλάξω από τρένο σε μετρό και αντίστροφα, πάντα το βαγόνι μου σταματάει αποκλειστικά δίπλα στις  σκάλες και ποτέ δίπλα στις κυλιόμενες! Its a curse

Κατέβηκα μέχρι τον Πειραιά για γραφειοκρατικά ζητήματα και αφού ξεμπέρδεψα με τις δουλειές μου στο πιτς φιτίλι πήγα στην Πειραϊκή για ουζάκι και καλαμαράκι! Και από δίπλα η θάλασσα. Και μην ακούσω ευχές για καλό φθινόπωρο…Obviously είναι ακόμα καλοκαίρι.  


Και οι διαδρομές δεν σταματάνε εδώ! Ενδεικτικά : Πρωτοδικείο- check! Πύργος των Αθηνών-check! Άξιζε για την απίθανη θέα που δεν είχα ξαναδεί. Βόλτα με στόχο την ανεύρεση χειμερινού sportswear- check! Εντάξει το τελευταίο δεν ήταν αγγαρεία, ήταν ευχάριστη βόλτα. Πήρα καινούρια κολλάν διότι μετά τις καλοκαιρινές ατασθαλίες είμαι έτοιμη να ξαναπιάσω εντατικά τη γιόγκα. Φιλική συμβουλή για πρωτάρες (οι πρωτάρηδες άλλωστε σπανίζουν στα τμήματα γιόγκα), μην πάτε στο μάθημα, με κολλάν που φεγγίζουν, κοντά σορτσάκια και πολύ loose μπλούζες. Θα προκύψουν τεχνικές δυσκολίες! 

Stadivarious and Oysho. 


Μετά από τόσες περατζάδες (δεν θέλει φαντασία), το μαλλί εκτροχιάστηκε, τα ρούχα τσαλακώθηκαν, το ελάχιστο μακιγιάζ έλιωσε, αλλά η Maybelline color tattoo έμεινε στη θέση της! Το επιβεβαιώνω και εγώ με τη σειρά μου. Θαρρώ πως είναι πιο σταθερό και από τα paint pots της Mac!
Color tattoo- on and on bronze
 xxx

6 σχόλια:

  1. axxaxaxaxa me ekanes kai gelasa!!!!ki egw etrexa tis proigoumenes meres...agia paraskeui-kolwnaki!!!ase..varemara! :D
    den thelw na teleiwsei to kalokairi..se katalavainw!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!Χαιρομαι γι' αυτο!!
      Δεν θα τελειωσει καλέ...μέχρι τον Οκτώβρη με καλοκαιρινά θα είμαστε! Αντε και κανα ζακετακι το βραδυ :)

      Διαγραφή
  2. Kαλοκαιρι ακομη ναιιιι!! και αυτες οι color tatoo ολο μπροστα μου ειναι κ ολο ξεχναω να παρω καποια να δοκιμασω!!its a curse too!!! :D χαχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Δοκίμασε την on and on bronze!είναι το πιο ομορφο χρώμα με διαφορά!

      Διαγραφή
  3. το περπάτημα μου αρέσει, η ορθοστασία σε ουρές κ μμμ όμως δεν παλεύεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. God...οποτε περιμενω σε ουρές αποσυντονιζομαι... ειδικά άν δεν έχω έναν άνθρωπο δίπλα να περνάει η ώρα!

      Διαγραφή