Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2013

"... Losing Control... "



Στην αρχή όλα μου τα καλλυντικά χωρούσαν σε ένα τσαντάκι και τα πάντα ήταν εύκολα! Βέβαια ήθελα κι άλλα… Μετά απέκτησα κι άλλα και δυστυχώς δεν χωρούσαν όλα σε ένα τσαντάκι, αφήστε που συνειδητοποίησα ότι χρησιμοποιώ μόνο το 1/10 στην καθημερινότητα μου. Μετά είχα μια φαεινή ιδέα: να βάζω τα απολύτως απαραίτητα σε ένα μικρό καλαθάκι έτσι ώστε να τα χρησιμοποιώ καθημερινά. Δούλεψε πολύ καλά για πάνω από ένα χρόνο και κατάφερα να τελειώσω αρκετά καλλυντικά, αλλά κάποια στιγμή ως δια μαγείας τα πράγματα μου συνωστίζονταν στο καλαθάκι με αποτέλεσμα όλο και κάτι να πέφτει, όλο και κάτι να γλιστράει, long story sort : είχα σπάσει 3 πούδρες και 5 σκιές. Οπότε το καλαθάκι, έγινε κουτάκι… Μια απ’ τα ίδια κι εδώ! Δεν έμπαινε το καπάκι κάποια στιγμή. Σήμερα βρισκόμαστε σε αυτό το χάλι: 



Ένα βήμα πριν σπάσει το φερμουάρ. Πιο μεγάλο νεσεσέρ πεθαίνεις! Τάξη και οργάνωση ίσον μηδέν!Έχω ηττηθεί κατά κράτος. Και μακάρι να ήταν μόνο το νεσεσέρ  αποδιοργανωμένο. Δεν μου φτάνει δηλαδή που ψάχνω 3 ώρες να βρω μια σκιά… έχω κάτι μέρες που ψάχνω και το μυαλό μου και δεν το βρίσκω πουθενά! Και μη χειρότερα!

xxx
:)

 

8 σχόλια:

  1. χαχαχα μα όπως τα λες και σε μένα;;!! Τα έχω όλα σε συρτάρια και πάνω στη συρταριέρα τα απαραίτητα δηλαδή... το χάος! Πέφτουν πινέλα, σκιές, σπάνε τα ρουζ, χαμός! Κατά διαστήματα τα τακτοποιώ και σε 2-3 μέρες πάλι τα ίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χθες μου επεσε η Naked 2!Ξεκολλησαν σχεδον όλες οι σκιες, αλλά ευτυχως δεν εσπασε καμια! Απ τη μια μαζεύω απ'την άλλη ανακατευονται!

      Διαγραφή
  2. xaxaxxaxa κάπως ετσι κι εγώ!!Συνεχώς χρειάζομαι μεγαλύτερα νεσεσέρ και γενικά συρτάρια-ντουλάπια κλπ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όσο μεγαλώνουν τα νεσεσερ, τόσο πιο δύκολα βρίσκεις κάτι! Ένα χαος σε γενικες γραμμές!

      Διαγραφή
  3. ποσο σε καταλαβαινω!ευτυχως βαφομαι στο γραφειο μου κι εχω βαλει τις παλετες στο συρταρι και ολα τα υπολοιπα σε συρταρακια-κουτακια-καλαθακια..παλιοτερα που τα ειχα σε νεσεσερ ετσι πεφτανε και σπαγανε,μετα δεν χωρουσαν και απο καποια στιγμη κι επειτα τα κατηργησα!κι αυτο το elle πια,θαρρεις επιτηδες ολο και πιο μεγαλα νεσεσερ χαριζει και παλι δεν χωραμε!!!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα πραγματικα αυτό το νεσεσερ ειναι ένα βήμα πριν το σακ βουαγιαζ!Δεν ξέρω τι θα κάνω, μάλλον πρέπει να αναδιοργανωσω τα πραγματα! Το γραφείο θα με βόλευε κι εμένα αλλά δεν έχω καλό φωτισμό δυστυχως!Φιλιά :)

      Διαγραφή
  4. Λοιπόν.. τα καλλυντικά μου ξεκίνησαν από ένα νεσεσεράκι The Body Shop που άνετα χωράει σε μικρό-μεσαίο τσαντάκι και αυτή τη στιγμή ξεχειλίζουν από παντού, καταλαμβάνουν συρτάρια, τσαντάκια, κουτιά, ράφια, ντουλάπια, συρταριέρες κλπ κλπ..
    Με λένε Σοφία, είμαι εθισμένη και είμαι καλά! Έχω μία εβδομάδα να αγοράσω οτιδήποτε σχετικό με καλλυντικά και είμαι περήφανη γι'αυτό.. και ας γελάνε όλοι :-)))

    Φιλιά πολλά!!!
    (missed u ♥)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχα!!Εγώ 4 μέρες μόλις! Μωρέ ωραία ήταν και τότε που είχαμε ένα νεσερακι μόνο, αλλα πλέον έχουμε πάρει για τα καλά το στραβό το δρόμο!Δεν υπάρχει επιστροφή!
      Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή