Παρασκευή, 1 Νοεμβρίου 2013

" Ναι, είχαμε και στο χωριό μας Halloween ... "



Hey hey!

Ο Οκτώβρης που μόλις έφυγε είναι  ο αγαπημένος μου μήνας! Έχει μέσα μια αργία, έχω γενέθλια εγώ, η δίδυμη μου αδερφή, η μανούλα, η κολλητή μου φίλη, άλλοι 3 φίλοι και όοολα αυτά μέσα σε ένα δεκαήμερο, το οποίο όπως καταλαβαίνετε είναι γεμάτο δωρα γιορτές, τούρτες και φαγητό! Α … και μη ξεχάσω, έχει το Halloween! Μη με ρωτήσετε αν είχαμε Halloween στο χωριό μου… όχι δεν είχαμε, αλλά ποτέ δεν ξέρεις όλο και σε κάποιο χωριό θα υπάρχει καμιά γιορτή της κολοκύθας. Προμηθεύτηκα μια κολοκύθα και άρχισα να την σκαλίζω, κράτησα το περιεχόμενο για το οποίο είχα μεγάλες βλέψεις (κολοκυθόπιτα, κολοκυθόσουπα, γλυκό του κουταλιού) ,αλλά μετά από 3 μέρες κατέληξε στα σκουπίδια (η τεμπελιά θα με φάει) και το αποτέλεσμα ήταν το παρακάτω:
Κι η κουκουβάγια το παιδί της το βλέπει πιο όμορφο απ' όλα!


Στο Halloween πάρτυ δεν μπόρεσα να μασκαρευτώ – γι’ αυτό πήγα παρέα με την κολοκύθα μου, για να εξιλεωθώ, αλλά τουλάχιστον έβαλα ένα σκούρο κραγιονάκι : το sugar plum fairy (wet n wild). Δεν είναι άσχημο, για τη σύνθεση την οποία αγαπώ σας έχω μιλήσει και εδώ, αλλά τελικά προτιμώ τους πιο ψυχρούς τόνους και τα πιο μωβ… Περνάω φάση μάλλον, bare with me!

Sugar plum fairy- wet n wild


 Να έχετε έναν υπέροχο μήνα!
xxx




10 σχόλια:

  1. Ούτε εμείς είχαμε και στο χωρίο μας Halloween αλλά δε θα ήταν τέλειο να είχαμε?
    Τέλειο το Post σου και η κολοκύθα σου επίσης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειο θα ήταν,μη το συζητάς! Καλά την κολοκύθα την καμάρωνα με τις ώρες, ήταν η πρώτη φορά που έφτιαξα! Σε ευχαριστω πολύ!

      Διαγραφή
  2. Ούτε στο δικό μου χωριό είχαμε Χαλοουιν αλλά εγώ το τίμησα όσο μπορούσα! Το να σκαλίσω κολοκύθα είναι όνειρό μου, τόσο τρελή πια, πού θα μου πάει... (για τη γέμιση τα ίδια με σένα προβλέπω..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήταν δύσκολο τελικά! Να το κάνεις του χρόνου....καλά η γέμιση στα αζήτητα πήγε!

      Διαγραφή
  3. Κολοκύθα βρήκα μονο μια στα μαναβικα της γειτονιάς κ δε τόλμησα ούτε να τη κουβαλησω ούτε να τη σκαλίσω. Την έκανες τέλεια !! Και ναι ρε παιδι μου θέλουμε να γιορτάσουμε το χαλογουην, ποτέ δε τη κατάλαβα αυτή την ειρωνία 'ναι είχες και στο χωριό σου' με αυτή τη λογική μόνο Πάσχα και κανά πανηγύρι να γιορτάζουμε. Ουφ! Και του χρόνου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε και έχω και μια δεύτερη κολοκύθα και προβληματίζομαι: να την σκαλίσω και αυτην έτσι για το παιχνιδι ή να βρω καμια συνταγή της προκοπής? Βρήκα καινούριο χομπυ νομίζω! Δεν το συζητω, είναι τέλεια αφορμή για να μαζέψεις κόσμο στο σπίτι και να κάνεις ένα θεματικό παρτυ! Δεν χτυπούσαμε και τις πορτες για "trick or treat" δα... :)

      Διαγραφή
  4. χαχαχα αφού έφτιαξες και κολοκυθομουρίτσα δεν νομίζω πως μπορεί να σε πει κανείς τεμπέλα!:Ρ
    Πολύχρονη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Μα δεν είναι μια ομορφιά?? Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι!

      Διαγραφή
  5. Λοιπόν μέσα στο μυαλό μου είσαι!! Τα ίδια σκεφτόμουν και εγώ και ομολογώ η κολοκύθα σου (που άνετα γίνομαι νονά τόσο που την αγάπησα!!) με ξεσήκωσε και επειδή δύσκολα λέω όχι σε χορούς και πανηγύρια, σκέφτομαι του χρόνου να κάνω κάποιο νάζι..Γιατί να αφήνεις ευκαιρίες να περνάς καλά ανεκμετάλλευτες?? :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν επειδή δεν την κράτησα, αλλά την άφησα στο σπίτι της φίλης μου, έχω να πω ότι η φίλη μου δεν ήθελε να την πετάξει και την κράτησε μέχρι που βρώμισε το ψυγείο! Τέτοιο σουξε το καμάρι μου! :) άντε άντε και του χρόνου!

      Διαγραφή