Τρίτη, 31 Δεκεμβρίου 2013

"2013 Highlights..."



Σχεδόν… πάει ο παλιός ο χρόνος! Λοιπόν έχω γεμίσει τον τόπο λαμπιόνια και αγιοβασιλάκια αλλά δεν είμαι και πολύ μέσα στο κλίμα των ημερών. Θερμιδικά βέβαια τις έχω τιμήσει τις γιορτές! Γαλοπούλες, γέμιση… κουραμπιέδες ευτυχώς δεν τρώω, πείτε με σνομπ αλλά μόνο με panettone ικανοποιείται ο ουρανίσκος μου. Φέτος θα επιχειρήσω να ξαναφτιάξω αυτό το φουσκωτό τσουρεκο-ψωμάκι, αν και τα στατιστικά δεν είναι υπέρ μου, μόνο 1 στις 3 φορές το πετυχαίνω (και αν)! 

Χαίρομαι που επιτέλους φεύγει το 2013, γιατί χωρίς δεύτερη σκέψη δεν ήταν η χρονιά μου. Ο μόνος λόγος για τον οποίο θα το θυμάμαι θα είναι για το γλυκό του φινάλε! Μακάρι να το 2014 να είναι πολύ πολύ καλύτερο …

Τα beauty highlights του έτους:
Mac flat out fabulous- Sephora lips last 12(Royal Raspberry)-Color Tattoo On and on Bronze- Roger&Gallet Fleur de Figuier-Mac Sable eyeshadow-Vaseline Cocoa butter body Lotion- L'oreal Ideal Glow & Ideal Fresh-Sephora mineral powder brush- Origins Planscription concealer-Erre due polish n390 & nail polish thinner- Seventeen n263



Καταρχήν να πω, ότι δεν εξηγείται αλλιώς… με ματιάζουν! Τους τελευταίους μήνες ξαναγύρισε η ακμή μου! Lets face it τίποτα δεν κάθεται καλά σε ένα προβληματικό δέρμα οπότε από τα καλλυντικά μου όλα μου ξινίζουν και μου βρωμάνε (ναι είμαι τόσο καλόβολη και καθόλου γκρινιάρα!).  Πάντα όμως ξεβάφομαι με το Loreal ideal glow, το οποίο λιώνει όλο το μακιγιάζ σε δευτερόλεπτα και μετά σαπουνίζω το πρόσωπο μου με τον αφρό. Το τελευταίο βήμα είναι σχεδόν προαιρετικό  θα έλεγα αλλά εμένα με πιάνει υστερία αν το παραλείψω. Τα αγοράζω ξανά και ξανά και τα δύο.


Όπως και πέρυσι δεν πολυφόρεσα foundation, αλλά κυρίως bb creams και το plantscription concealer, όπου ήθελα κάλυψη. Όλα τα άπλωνα με το sephora mineral powder brush! Για τα μάτια χρησιμοποίησα την color tattoo on and on bronze καθώς και την Mac sable, ενώ από τότε που ανακάλυψα τα ψαλιδάκια για τις βλεφαρίδες νιώθω λες και ανακάλυψα τον τροχό. Παλιά τα έβλεπα και ανατρίχιαζα, αλλά τελικά κάνουν μεγάλη διαφορά.

Έπαθα εμμονή με τα ματ κραγιόν! Είχα στο μυαλό μου ένα ματ φούξια με έντονο μπλε τόνο και δεν το έβρισκα πουθενά! Guess what? Κυκλοφορεί η Mac το Flat out Fabulous! Ούτε παραγγελία να το είχα κάνει. Δεν ζήταγα τίποτα άλλο;  Άλλο πολύ αγαπημένο το Sephora lip last royal raspberry

Αγόρασα 4 αρώματα το 2013 το οποίο για μένα είναι ανήκουστο γιατί όπως έχω ξαναπεί μου παίρνει χρόοονια να τελειώσω ένα των 50ml. Αφήστε που αν έχω πολλές επιλογές πελαγώνω. Νομίζω ότι ακόμα στην κορυφή παραμένει το περσινό αγαπημένο μου(Parlez moi damour) γιατί το φοράω χειμώνα-καλοκαίρι, πρωί- βράδυ, αν και το fleur di figuier ήταν μια ευχάριστη έκπληξη, διαφορετικό από όλα τα άλλα που έχω, μόλις ζεστάνει ξανά ο καιρός θα αρχίσω να ψεκάζομαι. Προς το παρόν επιμένω στα γλυκά αρώματα…speaking of which… πόσο αγαπώ αυτό το Vaseline body lotion με άρωμα βούτυρο κακάο δεν περιγράφεται.

Τα νύχια μου όλο το χρόνο ήταν είτε σε κάποια απόχρωση του μπλε (seventeen 263), είτε σε αυτό το φουξιο-μωβ νεον χρώμα (erre due 390). Λίγες σταγόνες από το nail polish thinner και χρησιμοποιώ σχεδόν ολόκληρο το μπουκαλάκι. Αυτααα… Λαχάνιασα!


Καλή Χρονιά να έχετε, το νέο έτος να φέρει στον καθέναν ότι επιθυμεί!

Welcome 2014

4 σχόλια:

  1. Ολα ενα κι ενα! Το λαδι της loreal θελω να το δοκιμασω κι εγω! Επισης το flat out fabulous το βλεπω συνεχεια μπροστα μου κ χτυπιεμαι που δεν το πηρα.η sable ειναι πολυαγαπημενη.καλη χρονιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά όμορφη! Με αγάπη και υγεία!
      Παρτο οπωσδήποτε....λίγο πριν κυκλοφορήσει είχα πάρει ένα μινι mac cleanse off oil (11E παρακαλώ) και μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι προτιμώ της loreal! Αφρίζει πιο πολύ και νιώθω ότι καθαρίζει καλύτερα. Flat-out-fabulous=απίθανο!

      Διαγραφή
  2. Μερικά απο αυτά τα αγαπώ κ εγω..!!!! Αλλά με εκανες να θέλω να δοκιμάσω και τα υπόλοιπα..χαχαχα...! Καλά αν ειχαμε MAC στην Άρτα νομίζω ότι θα γινόμουν πελάτης της χρονιάς..! Καλή χρονια να περασουμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά!
      Κι εγώ περνάω απέξω και κάνω πως δεν βλέπω!Πάλι καλά να λες, την έχεις γλιτώσει... :)

      Διαγραφή