Σάββατο, 21 Δεκεμβρίου 2013

" Ορκίσου... "



Hey hey!
Ελπίζω να είστε όλοι καλά! Ορκίστηκα για το μεταπτυχιακό μου. Φόρεσα τήβεννο, καπέλο, κρεμόταν η φουντίτσα απ’ τα αριστερά, μόλις πήρα το πτυχίο τη γύρισα απ’ τα δεξιά, μου φέρανε λουλούδια και όοοολα τα συναφή και –ουφ- το κυριότερο είχα μαζί μου όλα τα καλά μου φιλαράκια παρόλο που η ορκωμοσία ήταν το μαύρο χάραμα! Και τελικά στην εκπνοή του 2013 βλέπω ότι η τύχη μου επιτέλους έχει γυρίσει, διότι όπως έχει πει και ο Justin Timberlake what goes around, comes around”. 

Φόρεσα midi φόρεμα σε μπλε ηλεκτρικ , γιατί το είχα μεγάλο καημό και μακάρι να είχα μια φωτό της προκοπής να σας το δείξω αλλά οι αγαπημένοι μου φίλοι, που είχαν αναλάβει χρέη φωτογράφων μάλλον είχαν πιει πολλούς καφέδες εκείνο το πρωί και 9μιση στις 10 φωτογραφίες είναι κουνημένες.  Επίσης συνειδητοποίησα πόσο δύσκολο είναι να κάνεις επίσημο πρωινό μακιγιάζ. Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον!


 Στο βλέφαρο έβαλα την sin και την half baked ανακατεμένες και την clarins dusty rose στην άκρη. Για eyeliner το added goodness και μάσκαρα. Στο πρόσωπο ανακάτεψα την bb cream με το parure extreme και για concealer το Mac pro longwear (nw20).  Πούδρα νομίζω δεν έβαλα...Δεν χρειαζότανε. Για ρουζάκι το Crew και στα χείλη το Avon carnation (απαλό ροζάκι)... Αυτααααααά. Έτσι κι αλλιώς τα ισοπέδωσε όλα το καπέλο...!



 Γυρνάω και λέω σε μια φίλη: 
"Μα καλά δεν έπρεπε να έχει το 14?"
 "Γιατί καλέ τι είναι γούρι για το νέο έτος;"

Όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν... και αν είμαστε τυχεροί δίνουν τη θέση του σε άλλα καλύτερα. Ο χρόνος θα δείξει...
Σας φιλώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου