Σάββατο, 25 Ιανουαρίου 2014

"Back 2 Mac ... Vol.2 "



I did it again! Τα κατάφερα και μάζεψα 6 άδειες συσκευασίες και τις γύρισα πίσω στην MAC. Εννοείται ότι έκανα ζαβολιές… δεν τα τελείωσα όοολα μόνη μου, με βοήθησε και η αδερφή μου. Ο απολογισμός ήταν:


  • 2 αδιάφορες και άχρηστες mascara. Το πιο θετικό τους στοιχείο είναι ότι τελειώνουν γρήγορα και μπορείς να τις κάνεις b2m. Κατά τα άλλα έχω ατυχήσει πολύ στον τομέα mascara τον τελευταίο καιρό, τόσο που  με βλέπω να κάνω πισωγύρισμα σε κάποια απ’ τις παλιές που είχα...Κόντρα ρόλος γιατί τα μισώ τα πισωγυρίσματα.

  • 2 σκιές. Η joy&laughter και η Gleam. H πρώτη δεν ξέρω είναι ακόμα διαθέσιμη και η δεύτερη παρόλο που είχε ωραίο χρώμα δεν είχε τόσο καλή σύνθεση (lustre).

  • 1 ρουζ (το Mocha). Για όποια έχει απορία… Ήταν της αδερφής μου και πήρε πάνω από ενάμιση χρόνο να τελειώσει με καθημερινή χρήση! Πολύ όμορφο χρώμα πάντως και ευκολοφόρετο.

  • 1 Careblend powder. Την προτιμώ και από την blot και από την studio fix νομίζω…

Φωτογραφία δεν υπάρχει γιατί το b2m έγινε εν βρασμώ ψυχής. Δεν πήρα κραγιόν, διότι το σύστημα έχει αλλάξει και πλέον μπορείς να διαλέξεις μόνο μια σκιά. Τι α-πο-γο-η-τευ-ση Θεέ μου! (Ναι μου χαρίζουνε γάιδαρο και τον κοιτάω στα δόντια) Tο θέμα είναι ότι δεν με ξετρελαίνουν οι σκιές της Mac! Ορίστε, το είπα. Προτιμώ τις naked παλέτες απ’ το να αγοράζω μια-μια τις σκιές της Mac (με εξαίρεση μερικές αποχρώσεις). Anyway, πήρα την all that glitters και μου αρέσει πάρα πολύ. Έβαλα στο μάτι και καμιά δυο ακόμα …(είναι που δεν μου αρέσουν και πολύ) και γύρισα σπίτι μου. That’s all folks!
Και στα δικά σας σύντομα.
Mac All that Glitters eyeshadow -Veluxe pearl

Mac All that Glitters eyeshadow -Veluxe pearl



11 σχόλια:

  1. Εγώ προτιμώ την σκιά απ'το κραγιόν και αυτή που διάλεξες ειναι πολύ όμορφη, καλοφόρετη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!Το φαντάστηκα ότι αυτή η αλλαγή θα διχάσει τον κόσμο! Μεταξύ μας, δωρεάν ήταν οπότε δεν μου πέφτει και λόγος, αλλά προτιμούσα τα κραγιόν!Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  2. ελααα ρε συ κι εγω προτιμω την αλλαγη αυτη γτ εχω ηδη ολα τα κραγιον που μου αρεσουν!!!η all that glitters πολυ πολυ αγαπημενη θα σας κανω ενα ποστ συντομα με ολους τους πιθανους συνδυασμους που εχω κανει ως τωρα!!!με τις πουδρες της mac δεν εχω πολυ εμπειρια να πω την αληθεια (αρα review my dear),εκτος της studio fix την οποια μισω :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω το ποστ σου! Απλά περνάω τη φάση των κραγιόν και παρόλο που δεν μου χρειάζονται άλλα, το μάτι μου πέφτει συνέχεια πάνω σ αυτά! Από τις πουδρίτσες πάντως, αν σε ενδιαφέρει να δεις καμιά η blot δεν μου άρεσε ιδιαιτέρως για τον έλεγχο της λιπαρότητας, δεν έκανε και θαύματα ενώ θεωρώ ότι ήταν ορατή! Η fix μ αρέσει μόνο αν δεν έχω βάλει καθόλου μεικ απ για να δώσει λίγη κάλυψη (ποτέ με το σφουγγαράκι) και η care blend είναι κάπου στην μέση! Δίνει κάλυψη, δεν σε κάνει πολύ ματ αλλά από την άλλη δεν φαίνεσαι και φουλ πουδραρισμένη. Την συνιστώ! Ίσως επανέλθω στο θέμα ;)

      Διαγραφή
    2. χμμ ωστε δεν σου αρεσε η blot ε?αυτη σκεφτομουν να παρω γιατι παρολο που εχω ξηρο δερμα η μυτη μου εχει αρχισει και βγαζει τρελη γυαλαδα τελευταια και δεν ξερω τι να κανω.παντως σιγουρα θελω να δοκιμασω την mineralize skinfinish μαλλον την loose βεβαια.οσο για την fix..ε οπως ειπα εχω ξηρο δερμα..δεν θες να κανεις εικονα πως γινεται πανω στο δερμα μου...

      Διαγραφή
  3. Μπαααα...θεωρώ ότι έκανε καλό κοντρόλ της λιπαρότητας για κάποιες ωρες αλλά μετά το χαος! Επίσης ειδικά στην μύτη πιστέυω ότι φαινότανε η πουδρα! Παρόλο που όλοι λένε ότι δεν φαίνεται cakey όσες φορές και να ανανεώσεις εμένα κάτι δεν μου άρεσε! Για ξηρά δέρματα νομίζω θα σε βολέψουν ή η mineralize η η careblend γιατί δεν είναι σουπερ ματ,αν και την πρώτη δεν την έχω δοκιμάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμμ περιμενω να μου τελειωσει εστω μια απο τις δυο που εχω κανει ηδη hit pan για να παρω καινουρια.κρατιεμαιιιι!!

      Διαγραφή
  4. Όοοοοχι!! Για την αλλαγή λέω! Γιατί;; Αυτή η σκιά είναι στη wishlist μου αλλά σαν τα κραγιόν της mac δεν έχει, απαιτώ να πάρουν πίσω την αλλαγή.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το αλλάξανε! Χάθηκε να δίνουν καμια δωροεπιταγή να παίρνει η κάθε μια ότι θέλει! Έχω θράσος ε....?

      Διαγραφή
  5. τι βλακεία που το άλλαξαν! έχω μαζέψει κι εγώ τώρα κάτι σχεδόν τελειωμένα γκλος, θα πάω να πάρω τη satin taupe, τη θεωρώ κορυφαία, από τις ελάχιστες σκιές που έχω αγοράσει 2 φορές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δες και την Sable! Είναι λίγο πιο ζεστή και την προτιμώ από την satin taupe!Αν και μοιαζει αρκετά με την toasted της UD!

      Διαγραφή