Δευτέρα, 6 Ιανουαρίου 2014

"Με το δεξί, με το δεξί...."



Καλή χρονιά!

Το πρώτο προϊόν που μου κάνει ποδαρικό είναι το Seventeen matte lipstick No13. Ξέρετε ότι είμαι προληπτική και δεν θα επέτρεπα ποτέ η πρώτη  αγορά του έτους να βγει fail, διότι αυτό αυτομάτως σημαίνει ότι όοολο το 2014 θα πάει έτσι (λογική μηδέν, i know).  Ματ αλλά καθόλου ξηρό, πολύ σταθερό και φυσικά φούξια… Ας με φωτίσει ο Θεός να μην αγοράσω άλλα φούξια κραγιόν το 2014… (κάνω το σταυρό μου την ώρα αυτή, κυριολεκτικά). Για τα υπόλοιπα χρώματα δεν μου θέτω περιόρισμους, δεν μπορώ να καταπιέζομαι!

Seventeen matte lipstick, No 13
xxx

14 σχόλια:

  1. Μεγειααααα σου!!!!!!! :D Υπέροχο...θελω κι εγώ να αγοράσω καποιο κραγιόν από την ματ σειρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 13 και το 22! Επίσης πανέμορφο! Μ'αρέσουν πολύ τα σουπερ ματ κραγιόν (σαν τα retro matte της MAC), αλλά αυτά είναι ακριβως όσο ματ πρέπει, έτσι ώστε να μη ξηραίνουν τα χείλη! Επίσης φέυγουν πολύ όμορφα!

      Διαγραφή
  2. Με γειά!! Πολύ όμορφο χρώμα! Η σείρα με τα ματ που έχει η Seventeen είναι όντως φανταστική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ δεν το περίμενα ότι θα μου άρεσαν τόσο! Θα πάρω σίγουρα κανα δυο ακόμα! :)

      Διαγραφή
  3. Τα έχω βάλει στο μάτι και εγώ εδώ και καιρό...Θα τα αποκτήσω, δεν νομιζω να μου ξεφύγουν κ αλλο..! Και η τιμη τους ειναι πολυ καλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, κι εγώ δεν περίμενα να μου αρέσουν τόσο, αλλά έχουν καλή τιμή, ωραία σύνθεση και όμορφα χρωματάκια! το μόνο κακό είναι ότι τώρα θέλω κι άλλα....

      Διαγραφή
  4. Ααα, σούπερ η πρώτη σου αγορά, θέλω κι εγώ να τα δοκιμάσω. Πιο ματ από αυτά, MAC retro matte κλπ δε με τρελαίνουν, νομίζω θα είναι υπερβολικά ξηρά και αλήθεια δεν καταλαβαίνω το όλο fuzz about them

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ εμένα μου αρέσουν τα υπερβολικά ματ, αλλά είναι φορές που σκάνε τα χείλη και δεν μπορώ με τίποτα να τα φορέσω. Μετά από μερική ώρα δε, ξηραίνουν τα χείλη...Αυτό της seventeen το φόρεσα για αρκετές ώρες και ξέχασα ότι το είχα στα χείλη!

      Διαγραφή
  5. Καλή Χρονιά!! Αγαπώ τη ματ σειρά της Seventeen!! Τέλεια η απόχρωση που διάλεξες...θα της ρίξω μια ματιά, μη σου πω και ψέμματα, αν και σε λίγο νομίζω πως θα τις έχω όλες :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Μαιρη μου! Να σου πω την αλήθεια πήγαινα για το 22(μπορντώ) αλλά είχε εξαντληθεί οπότε πήρα το φούξια που είναι η αδυναμία μου! Με βλέπω να ξαναπηγαίνω σύντομα πάντως...

      Διαγραφή
  6. Τελεια απόχρωση φαινεται! Πολύ ωραίο! Με γειά σου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μ'αρέσει που ξεκινάς δυναμικά.. το φούξια το λατρεύω γιατί είναι η ροκ πλευρά του ροζ και σου φτιάχνει τη διάθεση!! Εύχομαι όλη σου η χρονιά να είναι φούξια Αφροδιτάκι μου, χαρούμενη και πολύ ροκ!!!!!!!

    Φιλιά πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ καλό μου! Αν η χρονιά μου είναι φουξια...θα είναι η καλύτερη χρονιά ως τώρα! No doubt! Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή