Πέμπτη, 6 Φεβρουαρίου 2014

"On rainy days... I buy dark lipsticks"




Όχι άλλο κάρβουνο! Όχι άλλα κραγιόν. Anyway, σήμερα έβρεξε, είχα μια κουραστική μέρα, και ένα άυπνο βράδυ και ήμουν ευάλωτη. Και τραγικό πονοκέφαλο (σί-γου-ρα από μάτι, δεν έχω ιδέα γιατί, μάλλον το ματάκι μου  υπολειτουργεί). Πιστεύω σας τούμπαρα τώρα και συμπάσχετε μαζί μου! Ε; Όχι; 

Κατά τα άλλα πέτυχα το Seventeen matte lipstick No22 σε απόθεμα, πράγμα αξιοπερίεργο διότι μονίμως ήταν out of stock όπου πήγαινα. Σε σημείο που το είχα πάρει προσωπικά… Λογικά σήμερα, μετά από τόσες χυλόπιτες έπρεπε να πω «Όχι αγάπη μου, τώρα δεν σε θέλω εγώ» και να προσπεράσω, αλλά πού! Αγαπημένη σύνθεση, αλλά δεν ξέρω, τελικά πάνω μου το νιώθω πολύ σκούρο, σε σημείο που μου κάνει εντύπωση το ότι είναι τόσο δημοφιλές. Το θεωρώ δύσκολο χρώμα και δεν είμαι και καμιά σεμνότυφη στο θέμα του κραγιόν. Σίγουρα θα το φορέσω, αλλά το βρίσκω λίγο challenging

Seventeen matte lipstick No22




Seventeen matte lipstick No 22 (φαινεται πιο ανοιχτό εδώ!)

16 σχόλια:

  1. Ειναι δυσκολο χρωμα δυστυχως.κι εμενα μου αρεσε στην αρχη αλλα μετα αλλαξα γνωμη.παρε το hang up απο τη mac η το diva..α και σιχαινομαι τη βροχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπα...δεν με βλέπω να παιρνω άλλα σκουρόχρωμα! Έχω το wnw sugar plum fairy και ένα άλλο απο kiko που είναι πολύ βαθύ κόκκινο, οπότε νομίζω καλύφθηκα! Και αυτό δλδ θα το βάλω αν και είναι δυσκολούτσικο, ασε που πιστεύω ότι δεν θα αρέσει στον αντρικό πληθυσμό.
      ΥΓ: Δεκα μερες τώρα είχα στην τσάντα μου την ομπρέλα, σήμερα που την έβγαλα έβρεξε!hate, hate hate!

      Διαγραφή
    2. to wnw ειναι dupe για το rebel που φουξιζει ενω αυτα που σου ειπα ειναι berry red..εχω ερωτα με αυτες τις αποχρωσεις,μου φαινεται οτι οσες και να εχω δεν ειναι ποτε αρκετες.παντως αυτο με τους αντρες ισχυει.οσο πιο σκουρο τοσο πιο γκρινια...α καλα οταν ξυπνησα ειχε λιγο ηλιο,εβαλα μπαλαρινες,εβγαλα την ομπρελα...και στο γυρισμο απο τη δουλεια...εγινα παπι,τζαμπα και το μαλλι στο κομμωτηριο!

      Διαγραφή
    3. Για καλό είσαι εσύ? Ασε με και αρχίζω και αγχώνομαι...τι θα τα κάνω τόσα κραγιόν?Απέκτησα ένα ακόμα πρόβλημα!Πάντως το diva μου αρέσει, το έβλεπα σήμερα, είχε και έκπτωση...!Αχ λάθος αποφάσεις...
      Εντάξει το timing της βροχής τελείως λάθος (το κομμωτηριο δεν έχει ΠΟΤΕ λάθος timing!)
      xxx

      Διαγραφή
    4. χαχαχαχα απλα ενημερωνω για τις επιλογες που κυκλοφορουν εκει εξω...παντως πολυ θα μου αρεσε αν ισχυε κι εδω οπως στο αμερικα που μπορουν να επιστρεψουν οτι δεν τους ταιριαζει.ξερεις ποσα θα ειχαν φυγει πισω για αντικατασταση;

      Διαγραφή
    5. Καταστροφή είσαι...!αχ ναι μακάρι...! Γενικά δεν έχω πολλέεεες αποτυχημένες αγορές, αλλά ειδικά σε make up μου έχουν δώσει κατα καιρούς τα πιο ασχετα χρωματα..θα με είχε βολέψει πολύ η επιστροφή!

      Διαγραφή
  2. κι εγώ απο σκούρα, έχω το rebel-mac. το θεωρούσα κι εγώ πολύ δύσκολο, αλλά παρατήρησα ότι βγαίνει ωραία σε φωτογραφίες, και από τότε το αγάπησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το rebel δεν το έχω -το είχα στο μυαλό μου για b2m αλλά με πρόλαβε η mac και άλλαξε το πρόγραμμα! Έχω όμως το sugar plum fairy από wnw που θεωρείται dupe! Το seventeen όμως είναι πιο σκούρο και καφετίζει και πιο πολύ. Προς το παρόν το κοιτάω μόνο :( Έβγαλε και λίγο ήλιο , ε και δεν μου πάει η καρδιά, λες και καλοκαίριασε!

      Διαγραφή
  3. Συζήτηση για το Rebel βλέπω και θέλω να δηλώσω ότι το λατρεύω!!!! Επίσης πιστεύω ότι πάει σε όλες! Για τα seventeen ακούω πολλά και θέλω να τα δοκιμάσω και το συγκεκριμένο μου φαίνεται καλή αρχή!
    Όσο για τη βροχή... I HATE IT!! Και όχι, το "singing is the rain" με αφήνει παγερά αδιάφορη :-Ρ

    Φιλιά πολλά πολλά Αφροδιτάκι μου, καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aχ ωραίο το rebel. Σοφάκι άρχισε από το 13 ή από κάποιο άλλο πιο wearable! Το 22 είναι πολύ σκούρο κατά τη γνώμη μου και δεν έχει και αυτή τη φουξια νότα που έχει το rebel, καφετίζει!Όχι ότι είναι άσχημο, αλλά είναι πιο δυσκολοφόρετο! Φτιάχνει και ο καιρός σιγά σιγά, πόσο να το βάλεις πια? Σαν συνθεση είναι πραγματικά απίστευτα πάντως!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο ποστ!
    Ωραίο κραγιόν βασικά!
    Πολύ ωραίες φωτογραφίες. Δεν το έχω δοκιμάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Είναι πολύ ωραία σύνθεση, αλλά το χρώμα το βρίσκω λίγο δύσκολο!

      Διαγραφή
  5. Δεν έχω ένα τόσο σκούρο αλλά θα ήθελα να αποκτήσω.. Θα το ψάξω και εγώ :)
    Πολλά φιλιά
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παραείναι σκούρο κι ο καιρός ανοίγει σιγα σιγά! Διάλεξε κάτι πιο βυσσινί!
      xxx

      Διαγραφή
  6. Και εγώ το ψάχνω εδώ και καιρό και ποτέ δεν το βρίσκω! Πάντα με προλαβαίνουν άλλες! Και μου αρέσει τρελά που είναι τόσο σκούρο... σκέτη πρόκληση!
    http://staceysbeautylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά κι εγώ το πέτυχα σε απόθεμα μετά απο καιρό! Δυστυχώς δεν το έχω φορέσει μέχρι στιγμής και μάλλον θα μεινει αχρησιμοποιήτο διότι είμαι λίγο πριν τη φάση φουξια-μωβ...το έχω όλο το χρόνο το σύνδρομο...αλλά από τον Μαρτη και μετά παθαίνω εμμονή με αυτά τα χρώματα!

      Διαγραφή