Πέμπτη, 20 Μαρτίου 2014

Reunited!



Πρόσφατα είχα ένα reunion με τους συμμαθητές μου απ’ το Δημοτικό. Αλήθεια πόσο ωραίο είναι να βλέπεις κόσμο χρόοονια μετά και να νιώθεις σαν να μην πέρασε μια μέρα! Περνάω τόσο καλά σε αυτές τις συναντήσεις, είναι τόσο ενδιαφέρον να βλέπεις τι έκαναν όλα αυτά τα χρόνια, άτομα με τα οποία κάνατε παρέα στα 10! Παρεμπιπτόντως στην Α’ Δημοτικού είχα καρφώσει μια συμμαθήτρια μου με το μολύβι (sounds worse that it is- ήταν Α-ΤΥ-ΧΗ-ΜΑ- πάμε ξανά: ατύχημα!). Ευτυχώς που η συγκεκριμένη άλλαξε σχολείο στην Τρίτη Δημοτικού και χάσαμε τα ίχνη της… Ακόμα και τώρα πιστεύω ότι έφυγε εξαιτίας μου!

Τέλος πάντων, μιας και λείπω καιρό από το μπλογκ (ναιιι έχουμε κι εμείς reunion) αποφάσισα να σας δείξω πράγματα με τα οποία ξανάσμιξα πρόσφατα. Καμιά φορά αφήνεις πράγματα στην άκρη, κάνεις πως τα ξέχασες και τελικά πάνω στην επανασύνδεση καταλαβαίνεις την αξία τους.

Mac Trax eyeshadow


Την Trax την αγόρασα χρόνια πριν (μπουμπούκι ήμουν), την φόρεσα αρκετά, μιας πέρναγα μια γενικότερη μωβ φάση και ξαφνικά την ξέχασα. Την ξανάπιασα στα χέρια μου και ξαναθυμήθηκα πόσο σπάνιο χρώμα είναι, ότι συνδυάζει neutral και χρώμα ταυτόχρονα και πόσο τέλεια πηγαίνει με μαύρο eyeliner

Mac Trax eyeshadow



Seche vite, δεν έπρεπε να σε αφήσω ποτέ να φύγεις. Σ’ αγαπώ, και με τα ελαττώματα σου. Κανείς δεν είναι σαν εσένα. Είσαι το μόνο στεγνωτικό με το οποίο βάφω νύχια και μετά από τρία λεπτά τρώω σουβλάκι (true fact). Τελεία και παύλα.




Hope to see you soon! Καλά τα reunion, αλλά αν περνάς καλά με κάποιον δεν περιμένεις 5 χρόνια για να τον ξαναδείς. 

Σας φιλώ!



12 σχόλια:

  1. Αυτά τα reunion (με τα καλλυντικά-τα άλλα δεν τα αγαπώ) είναι σούπερ! Shopping my stash ftw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ γιατι? Και τα αλλα καλά είναι !

      Διαγραφή
  2. Νομίζω πως με τους συμμαθητές από το δημοτικό υπάρχει ένα ξεχωριστό δέσιμο...ωστόσο δεν σου κρύβω πως νιώθω λίγο αμήχανα σε τέτοιες συναντήσεις! Ίσως γιατί πολλές από τις φίλες μου έχουν περάσει σε άλλο επίπεδο (πχ γάμος) ενώ εγώ (που μικροδείχνω κιόλας χιχι) είμαι ακόμη στην ανέμελή μου φάση και αρνούμαι να συγχρονιστώ με τα πρέπει και την ηλικία μου! Ουφ, πολλά είπα! :-) Πάμε στα σοβαρά τώρα...Πόσο πόσο υπέροχη είναι η trax!! Όσο για το Seche Vite το αγαπώ κι ας το κακολογούν!! Είναι σίγουρα με διαφορά το καλύτερο που έχω δοκιμάσει!! Φιλάκια πολλά πολλά Αφροδιτάκι <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό πιστεύω κι εγώ, ότι υπάρχει ξεχωριστό δέσιμο γιατί μεγαλώνεις μαζί τους χωρίς να έχεις κακίες ζήλιες κλπ, όλα τα αρνητικά συναισθήματα βγαινουν μετά όταν μεγαλώνουμε! Γενικά η συγκριση είναι αναποφευκτη, αλλά τι να κάνουμε, δεν είμαι έτοιμη για γάμο!Κάθε πράγμα στον καιρο του, ας κάνει ο καθένας ότι τον ευχαριστεί! Κατα τα άλλα (στα σοβαρά) δοκίμασα δύο μπουκαλάκια china glaze fast forward κι ενα sally hansen isnta-dry και τίποτα δεν στεγνωνει τόσο γρήγορα όσο το seche vite! Φιλια!

      Διαγραφή
  3. υπεροχη η trax και φυσικα εχει θεση στην τεραστια wishlist μου!καλα το seche ειναι ερωτας και δυστυχως δεν μπορω χωρις αυτο!φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι λίγο δύσκολη η συνθεση της συγκριτικά με άλλες σκιες της mac που ειναι βουτυρένιες, αυτή την βαζω πάντα με primer, αλλά το χρωμα είναι μοναδικό! Τελικα το seche το προτιμώ από οτιδήποτε αλλο έχω δοκιμάσει!φιλιααα!

      Διαγραφή
  4. Δυστυχώς για μένα τα χρόνια του δημοτικού ήταν τα χειρότερα της ζωής μου!Είχα εισπράξει τόση κακία -ακόμα και μίσος θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω- που αδυνατεί άνθρωπος να φανταστεί ότι μπορεί να βγει από κάποιο παιδί για ένα άλλο...Ακόμα προσπαθώ να ξεπεράσω όλες τις άσχημες εκείνες εμπειρίες που σίγουρα με "εφοδίασαν" με άπειρα συμπλέγματα...Οπότε ούτε λόγος για reunion!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα ,λυπάμαι πραγματικά! Είναι πολύ δύσκολο για ενα παιδί να εισπραττει κακία και μπορώ να φανταστώ ότι είναι κάτι που το κουβαλάς για πάντα! Ευτυχως εμείς είχαμε λίγα άτομα στην τάξη και δεν υπήρχε κανένας κακιασμένος αναμεσα μας. Σε τέτοιες περιπτώσεις πραγματικά απορώ τι κάνουν οι δασκαλοι, οι γονεις κλπ κλπ!

      Διαγραφή
  5. Το πιστεύεις πως ακόμα δεν έχω συναντηθεί ακόμη με τους συμμαθητές μου;Έχει τραβήξει ο καθένας την πορεία του.. Παρεπιπτόντως σε έχω κάνει tag εδώ http://efilovesbeauty.blogspot.com/2014/03/spring-lover-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα, μα γιατί? Σε ευχαριστώ για το tag, ελπίζω να βρω το χρόνο να το κάνω!

      Διαγραφή
  6. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα από τα δύο όμως η σκιά φαίνεται ΥΠΕΡΟΧΗ!!! Γιατί την άφησες?Δεν έπρεπε!Τέτοια πράγματα δεν επιτρέπεται να τα ξεχνάμε! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε....to be honest ... αγορασα την naked, και έτσι ψιλοπαρατησα τις μονες σκιες! Αλλά έχεις δικιο, είναι πολύ όμορφο χρώμα!

      Διαγραφή