Τετάρτη, 4 Ιουνίου 2014

"Κάνω comeback…"



 Hey hey,
Είμαι σε φάση νοσταλγίας! Μου λείψατε και επανήλθα. Η αλήθεια είναι ότι δεν προλαβαίνω να γράψω… δεν προλαβαίνω, ο χρόνος τρέχει κι εγώ ξωπίσω μένω! Παρόλα αυτά πρόλαβα και πήγα στο bazaar της estee lauder (την Κυριακή ε ... για καθημερινή ούτε λόγος) και πήρα κάποια σουβενίρ (έτσι για να θυμάμαι το event).

Πρώτο σοκ : από πότε έχουμε smashbox εδώ πέρα; Πήρα ένα γκλος και μου άρεσε πολύ, ούτε κολλάει, ούτε φεύγει μετά το πρώτο λεπτό. Βρήκα επίσης το fluidline macroviolet σε συλλεκτική συσκευασία και επειδή έτσι κι αλλιώς σκόπευα να το αγοράσω το έβαλα στη σακουλίτσα μου! Μαζί πήρα και μια ιριδίζουσα σκιά που φαίνεται τρομαχτικά στραφταλιζέ και ντεμοντέ, αλλά είναι ένα πολύ καλύτερη στην πραγματικότητα. Στη συνέχεια  το μάτι μου έπεσε πάνω στα  Cheek rush από την estee lauder. Είχαν πολύ φανταχτερά χρώματα, και ενώ αστραπιαία έκανα focus στο φούξια το άφησα κάτω και πήρα το ροζ σαν πιο safe επιλογή (ψιλοβλακεία γιατί τελικά δεν έχουν έντονο χρώμα όταν τα απλώνεις, ορίστε μια φορά είπα να παίξω συντηρητικά και δεν μου βγήκε σε καλό).  Σε γενικές γραμμές και πάλι κρατήθηκα, και πάλι το μετάνιωσα…I know, έχω γίνει  γραφική....ποτέ δεν μαθαίνω απ’τα λάθη μου…ποτέ όμως!

Estee lauder cheek rush in pink potent, Smashbox Pulse, Extra dimension eyeshadow in Platinum Love, Macroviolet fluidline


Τα λέμε ξανά σύντομα, περιμένω τα νέα σας!
xxx

8 σχόλια:

  1. Την ίδια απορία έχω και εγώ! Με γεια σου, είναι όλα υπέροχα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία πράγματα πήρες !! Με γεια σου ! Ούτε εγώ ήξερα για smashbox!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, πέρα απ το μπαζαρ δεν τα εχω ξαναδει πουθενα!

      Διαγραφή
  3. Δε γνώριζα τίποτα κι εγώ για smashbox! Ωραία έκπληξη και αυτή!!
    Πολύ ωραία φαίνονται τα νέα σου προϊόντα!! :)
    φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι λίγα και καλά!Τουλάχιστον θα τα χρησιμοποιήσω, δεν θα μείνουν στο ράφι!

      Διαγραφή
  4. δνε εχω να πω τιποτε περα απο οτι εχετε ολες χαθει, εσυ, λειντι ντι...για να μην πω για την lipstick wardrobe. :(((((((((((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει τώρα άμα πω ότι χάρηκα που έλειψα έστω και σε ένα άνθρωπο πειράζει??χαχαχα...Τι να κάνουμε, η αλήθεια είναι ότι έπεσε πολλή δουλειά, και όταν δεν έχεις χρόνο, δεν έχεις πολλά ενδιαφέροντα, κι όταν δεν έχεις ενδιαφέροντα δεν έχεις για τι να γράψεις! Αυτό έπαθα :( Αλλα επιφυλλάσομαι, θα είμαι πιο συχνά στην παρέα σας!! υγ:Έχεις δίκιο πάντως, έχω σημειώσει κι εγώ απουσίες! :)

      Διαγραφή